Den luskede hund.

  • Lige en lille historie, som jeg sidder og griner lidt af nu. :))


    Vi havde lejet Swat og ville se den i går. Min stedsøn lå på den ene sofa, jeg på den anden og konen på en madras på gulvet og så skulle der ellers hygges med lidt film.
    Hunden var ikke tilfreds med situationen, det kunne jeg tydeligt se på den. Der var jo ingen sofa til den.
    Den sad og tænkte lidt over det og gik så hen til terrassedøren og gjorde tegn til at ville ud.
    Konen rejste sig for at lukke den ud og og pokker mig, om ikke den gik hen og lagde sig på hendes madras, i stedet for at gå ud. Luskede, udspekulerede lille skiderik siger jeg bare. *LOL* Der tog den godt nok r*ven på min kone... :))


    Her er lige et pic af ham og hans yndlingssofa. 73,5 kg viser vægten nu ;)

  • Quote

    73,5 kg viser vægten nu


    Det var da også en hel del at flytte rundt med, men dum kan man da ikke sige den er ;)

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    Fuck hvor sejt af hunden da... :) ... hehe den ser sq os nice ud ... en "Great dane" (Granda Nois på engelsk) ?


    Ja, han er en Grand Danois (fransk) som er en Great Dane (engelsk) og Deutsche Dogge (tysk). ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    73 KG ? ... 8o ... daaaaammmm.... Den vejer mere end mig. *G* :))


    He he... Det varer ikke længe, før han overhaler mig også. Han skal bare over 80 kg så, hvilket jeg regner med at han snildt klarer. Hans morfar vejer 90-100 kg alt efter om tæverne er i løbetid eller ej. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    He he... Det varer ikke længe, før han overhaler mig også. Han skal bare over 80 kg så, hvilket jeg regner med at han snildt klarer. Hans morfar vejer 90-100 kg alt efter om tæverne er i løbetid eller ej. ;)


    HeHe... Godt det ikke er en pitbull så ... :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    73 KG ? ... 8o ... daaaaammmm.... Den vejer mere end mig. *G* :))


    Os mig 8o Men lidt hastighed må den jo ha :))

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af v0e
    YEAH! der har vi hesten :)).....


    kan dit hegn holde til den ? :D


    Hest? Er det ikke nærmere en elefant med den vægt?! :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Vores hund plejer også at bruge det trik du beskriver der The Hans.
    Den (hun) hopper altid op af spisebordet når vi spiser i håbet om at fange lidt mad (vi giver hende rigeligt med mad - hun sulter ikke!). Normalvis plejer vi at kunne hive hende ned inden hun får fat i noget, og derfor bruger hun det trik, at hun lader som om hun vil ud, ved at gå hen til døren ved siden af bordet og krasser på den. Dette fører til at en fra bordet rejser sig op, og går hen til døren for at lukke dyret ud. Lige som denne person er noget hen til døren, spurter dyret op, lige netop til den plads, som person der nu står ved døren, sad på.


    Egentlig meget smart af hende :D


    <--------I mit profil billede ses hunden jeg taler om til sidste nytår, hun hedder iøvrigt Fie.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af v0e
    YEAH! der har vi hesten :)).....


    kan dit hegn holde til den ? :D


    Nej. Vi har en 2 m hæk og et 65 cm hegn på indersiden. Det moser han over og igennem som ingenting. Efter at jeg har sat el-hegn op, har han dog mistet lysten til flere udbrud. Det er for øvrigt ikke engang tændt nu... he he. ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Tismund
    Total ynglings hund :D


    Den er super flot i sort/hvid, havde en eller anden idé om at great danes var brune hehe


    Tak og nej da. En harlekin er hvid med sorte pletter. Efter sigende har de et lidt vildere temperament. ;)



    Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    hehe, det var satme et smart trick!


    har du nogensinde prøvet at ride på din hund Hans? :))


    Yep. Han bliver møgsur hvis jeg prøver på det... :))



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Recon_99
    Vores hund plejer også at bruge det trik du beskriver der The Hans.
    Den (hun) hopper altid op af spisebordet når vi spiser i håbet om at fange lidt mad (vi giver hende rigeligt med mad - hun sulter ikke!). Normalvis plejer vi at kunne hive hende ned inden hun får fat i noget, og derfor bruger hun det trik, at hun lader som om hun vil ud, ved at gå hen til døren ved siden af bordet og krasser på den. Dette fører til at en fra bordet rejser sig op, og går hen til døren for at lukke dyret ud. Lige som denne person er noget hen til døren, spurter dyret op, lige netop til den plads, som person der nu står ved døren, sad på.


    Egentlig meget smart af hende :D


    <--------I mit profil billede ses hunden jeg taler om til sidste nytår, hun hedder iøvrigt Fie.


    He he... Smart, men det behøver Charlie ikke. Han kan sagtens nå op til bordet, men ved godt, at han skal holde sig væk fra det. Hans skuldre er 10-15 cm højere end vores spisebord. 8o