OC-Dog siger undskyld!

  • Hey sorry for sådan et lame topic jeg har fyldt Tweak.dk med her de sidste par dage! Så nu har jeg tænkt mig frem over bare at tage det avatar der passer mig, i er jo ligglade!


    Og forhelvede hvor er der mange tabere inde på Tweak.dk der burde ha en røvfuld!

  • Tag dog og luk denne tråd inden den ender som den anden - du er jo åbenbart ikke bedre selv når du bruges #Pyro22 Avatar.................

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog
    Hey sorry for sådan et lame topic jeg har fyldt Tweak.dk med her de sidste par dage! Så nu har jeg tænkt mig frem over bare at tage det avatar der passer mig, i er jo ligglade!


    Og forhelvede hvor er der mange tabere inde på Tweak.dk der burde ha en røvfuld !


    Kig på dine strømper. De er grønne, for du står midt i spinaten nu. :roller:


    :ban: :ban: :ban:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog


    Jamen var det ikke lige meget???


    Tjoe, det er det vel. Men at gøre det udelukkende for at provokere, er nok at stramme den lidt.


    Men okay, hvis det kan more dig, så fred med det.

  • Ja OK! skal nok skifte den igen! Men grunden til det var bare at han provokerede mig helt vildt i den anden tråd! Og jeg har sådan set ikke skudt med skarpt mod nogen til at starte med!

  • Hold da kæft mand, mage til lille looser-noob-taber-12årig skal man da godt nok lede efter, tror du vil blive vældig populær på hol.dk ... du ville nok kunne blive lame-post-præsident ... ! ...


    en eller anden admin: :ban:

  • Jesus... :roller:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Men alle der læser dette, sorry jeg gik sådan amok over det med billedet! Havde en dårlig dag og synes sgu stadig det var lidt provo!


    Men jeg synes stadig ikke der var grund til at ydmyge mig sådan i den anden tråd, det er sgu ikke fair, og det pisker bare stemningen mere op!