den vildeste drøm du har haft!

  • fortæl om den mest mærkeligste og vildeste drøm du kan huske!


    for et par dage siden drømte jeg at jeg var en ørred i en put&take sø, hvor jeg blev jagtet af fiskekroge :crazyeyes: rimelig scarey drøm! 8o


    ja, ved godt at dette måske er en lidt lame tråd, men jeg er overtræt, jeg keder mig og jeg gider ikke i seng.

  • Den anden nat drømte jeg at min hovedpude var fyldt med kanonslag så den måtte jo lige en tur over i den anden ende af soveværelset..
    Man føler sig lidt dum på vej over efter den igen..

  • drømte at damen stod på en baklke top og kaldte, og lige meget hvor hurtigt jeg løbede så var hun stadig lige langt væk :S ... fandme ikke rar at finde dyne, hovedpude og lagen på gulvet fordi at man har tæsket der ud af :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Den anden nat drømte jeg at min hovedpude var fyldt med kanonslag så den måtte jo lige en tur over i den anden ende af soveværelset..
    Man føler sig lidt dum på vej over efter den igen..


    LOL... Tror vidst du skal tage en slapper med de natlige ture til Apoteket..
    For mange piller :D

  • Jeg drømte engang at der var et ondt spøgelse i hjørnet af mit værelse...da jeg vågnede havde jeg kraftig forstuvet min fod og henne i hjørnet lå en total smadret træstol og en flækket krukke!!!


    :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mercie
    LOOOOOOOOOOOOOOL Miniebbe :T :T :T .
    her igår drømte at jeg havde fået mit gamle lorte dvd afspilingsprogram tilbage på pcen.. ( var ikke til at fjerne ) ... :D


    Og hva kan man konkludere ud fra det? ...


    Hvis man drømmer om sin computer - så er den ved at være helt gal! :)


    /da jeg spillede meget diablo, brugte jeg så meget tid på at det selv om natten når jeg sov så spillede jeg, drømte at jeg fandt "The Grandfather" fandme irreterende at vågne op og se at man _IKKE_ har fundet den! :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    jeg drømte om den pige jeg kan "lide", også kunne "lide" mig :))


    Så må hun da ha haft mareridt eller noget! :)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe
    Jeg drømte engang at der var et ondt spøgelse i hjørnet af mit værelse...da jeg vågnede havde jeg kraftig forstuvet min fod og henne i hjørnet lå en total smadret træstol og en flækket krukke!!!


    :crazyeyes:


    haha :)) - gad godt at se hva hulen du har haft gang i om natten! :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe
    Jeg drømte engang at der var et ondt spøgelse i hjørnet af mit værelse...da jeg vågnede havde jeg kraftig forstuvet min fod og henne i hjørnet lå en total smadret træstol og en flækket krukke!!!


    :crazyeyes:


    LOL... :))
    Jeg håber ikke, at du bor på 3. sal og får en drøm om at du er supermand og kan flyve.... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zweb.dk
    hehe lige som en dreng der syns at han nu var en fugl ligesom i pokimon så skulle han flyve tror han døde kan ikke huske det rigtigt


    hmm.. tror nok det var 2 drenge på 10 år som troede de var flyve pokemoner. så hoppede de ud fra en klippe for at flyve, men de kom ikke særlig langt. ;)


    en lidt drabelig historie :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    engang drømte jeg også om en flok dinosaourer som konsant løb efter mig for at æde mig! da jeg vågnede stod jeg på 1. sal og pissede ned af trapperne 8o



    går du i søvne?, eller rettere, pisser du i søvne :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk



    går du i søvne?, eller rettere, pisser du i søvne :T


    nej, ikke hver nat hvis det er det du mener :D - heldigvis.


    nu vi snakker om at gå i søvne, så hørte jeg engang en historie om en politibetjent som gik i søvne. han drømte at han jagtede nogen forbrydere.... da han vågnede om morgenen lå han med sin pistol i hånden, med blod over det hele... han havde skudt sin kone 7 gange. 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY


    nej, ikke hver nat hvis det er det du mener :D - heldigvis.


    nu vi snakker om at gå i søvne, så hørte jeg engang en historie om en politibetjent som gik i søvne. han drømte at han jagtede nogen forbrydere.... da han vågnede om morgenen lå han med sin pistol i hånden, med blod over det hele... han havde skudt sin kone 7 gange. 8o


    Vidst en go røver...