Avatar Hugget!

  • Endelig fik du lavet en tråd om det. For det første syntes jeg ikke at du kan tillade dig at "ødelægge" så mange tråde med dit problem - du har jo efterhånden skrevet i MANGE tråde om problemet, også i salgs tråde hvor dit problem slet IKKE høre hjemme. Syntes lige du skulle tænkte på det til en anden gang.


    Kan godt forstå det er lidt irreterende eftersom det jo er en af de ting som man forbinder folk med. Det ser jo ikke ud til at han selv skifter, men det ændre sig måske nok.
    Jeg ville tage og finde et nyt og ikke spilde tid på sådan et problem, find et lidt mere "personligt" et evt....

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • oc-dog nu er det jo heller ikke dig der har lavet det mærke ? er det ikke bare et du har fundet et sted? :S .. så er det ikke dig der ejer den , og så skal du ikke flippe sådan ud.. du flipper over sådan en lille ting.. ta det rolig knægt:D men ville også blive lidt fesen over det hvis det var mig.. men havde stadig spurgt ordenlig


    Mvh Mercie.

  • Snup en kiks ..


    Det er jo ik ligefrem DIT billede .. Lav dog et personligt i stedet for ..


    BTW: Så synes jeg det er ret latterligt, at du har skrevet om det så mange steder rundt omkring på Tweak.dk .. Hvis du bare havde sendt en PM til vedkommende, kunne det måske været det her havde været tættere på at være i orden ..

  • Vil nu godt holde lidt med OC-Dog...
    Selvom han selv har taget billedet et sted...


    Jeg ville da også blive lidt negativ hvis nogle brugte det avatar jeg har valgt...


    Og så svært er det da heller ikke at finde/lave et selv..

  • Men hvorfor skulle jeg ændre det når jeg havde det først! det er da total latterligt, det er da en uskreven regel blandt normale mennesker at man ikke stjæler! Og det betragter jeg det lidt som, når det gælder noget man har valgt unikt til sin profil!


    Og det kan da godt være at jeg ikke har patent på det logo eller selv har lavet det, men jeg har selvt fundet det og tilpasset det i størrelse så det passer, og bare det lille stykke arbejde jeg har lagt i det avatar synes jeg er nok til at at det er noget pis at han bare trykker "gem billede" og sætter det ind i hans! så kan han sgu vælge et andet P4 logo!

  • Det er lidt både og....


    dit avatar er på ingen måde specielt personligt, og dermed er det lidt svært at retfærdiggøre din ejerfornemmelse overfor det :roller:


    på den anden side så kan det nemt skabe lidt forvirring når 2 har det samme avatar og når man nu selv har fundet det først så er det da klart træls at en kommer og vælger et magen til, det ville jeg da også blive lidt sur over (sker så nok bare ikk for mig :P)



    og så vil jeg lige sige flot klaret med hensyn til alle de andre tråde du brød ind i med dit problem :rolleyes:

  • Honestly, who cares ?


    Fair nok at du ikke bryder dig om at andre tager "dit" avatar.. Du har på ingen måder lavet billedet, og kan derfor ikke kræve patent på brug af det..


    Så hvis du er utilfreds, så lav noget ved det i Photoshop eller andet for at gøre det personligt.

  • Quote

    Så lav en ny, de er gratis! Og det skal lige siges at jeg har prøvet at skrive en del PM´s til ham! så jeg måtte gå den her vej!


    Gad ikke svare inde i den anden tråd, men den metode du bruger nu hjælper jo intet.


    Vil sige at alle de tråde du har "ødelagt" med dit problem er værre end det han har gjort mod dig.


    Det er jo ikke verdens undergang men selfølgelig provokerende. Tag og fix noget personligt med Intel mærket i noget photoshop hvis det nu er...

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog
    Men hvorfor skulle jeg ændre det når jeg havde det først! det er da total latterligt, det er da en uskreven regel blandt normale mennesker at man ikke stjæler! Og det betragter jeg det lidt som, når det gælder noget man har valgt unikt til sin profil!


    Og det kan da godt være at jeg ikke har patent på det logo eller selv har lavet det, men jeg har selvt fundet det og tilpasset det i størrelse så det passer, og bare det lille stykke arbejde jeg har lagt i det avatar synes jeg er nok til at at det er noget pis at han bare trykker "gem billede" og sætter det ind i hans! så kan han sgu vælge et andet P4 logo!


    Helt ærligt, du minder mig om min nevø på 3½ hvis han har en dårlig dag, og man kommer til at røre hans legetøj ..


    Grow up ..

  • svare lige her istedet for i den anden tråd

    Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog


    Så lav en ny, de er gratis! X( Og det skal lige siges at jeg har prøvet at skrive en del PM´s til ham! så jeg måtte gå den her vej!


    Nu er det så ikke min tråd... heldigvis....


    du kunne jo prøve at kontakte en mod istedet for at skabe "ravage i hønsegården", men det er måske fordi du synes det er sjovere? :roller:

  • Quote

    Du kan da bare bruge denne.
    Den er der sikkert ingen der stjæler og
    personlig er den også..... ...... .


    Ja, noget i den stil, den er da lidt mere "personligt" hvis man kan sige det om den ;)


    Ellers tag og dl det nye Adobe CS og så har du 30 dage gratis til at lave det personligt ;)


    http://www.adobe.com/products/tryadobe/main.jsp#product=39

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Ja, noget i den stil, den er da lidt mere "personligt" hvis man kan sige det om den ;)


    Ellers tag og dl det nye Adobe CS og så har du 30 dage gratis til at lave det personligt ;)


    http://www.adobe.com/products/tryadobe/main.jsp#product=39


    Nemlig. Hvis der er en der hugger min, kan han i hvert fald ikke slippe udenom at den er hugget, for jeg har lavet min selv og den kan ikke hentes magen til, medmindre man henter min. Om den så er flot eller ej, kan diskuteres, men den er i hvert fald unik. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Du kan da bare bruge denne.
    Den er der sikkert ingen der stjæler og
    personlig er den også..... ;) ...... :))


    ville nok passe meget godt :))

  • Quote

    Nemlig. Hvis der er en der hugger min, kan han i hvert fald ikke slippe udenom at den er hugget, for jeg har lavet min selv og den kan ikke hentes magen til, medmindre man henter min. Om den så er flot eller ej, kan diskuteres, men den er i hvert fald unik.


    Vil også sige at det den er unik/personlig betyder mere end at den er "smuk" :)) , selvom sådan en "bamse" der ligger der nu er meget sød :))

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().