Ny mobil men hvilken..???

  • Jeg har tænkt på at købe en ny mobil, men jeg ved ikk hvilken, har en T610 lige nu, men syntes den er for langsom....


    Har kikket lidt på en 7610 eller 6600 men ved sku ikk helt.... Nogen der har nogen erfaringer med nogen nye gode farve tlf'er?

  • Det er begge 2 super gode telefoner. Kameraet på 7610 er især rigtig godt. Hvertfald i forhold til andre mobil-kameraer :D


    Ellers kan jeg også varmt anbefale 6230 som du sikkert også kender :P

  • Har lige lånt en ny SonyEricsson i700 (tror jeg den hedder) af en ven - den er cool!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jaa.. vælger man en Nokia, så er man jo ik gået helt galt i byen :))
    Vi har selv en 6600 her hjemme, og det er nu også meget flotte billeder den tar. Og som alle andre Nokia'r er den nem at finde ud af..
    7610'eren er jo så lidt bedre!! Eller.. meget!.. Den tar i hvert fald nogle rigtig flotte billeder. Og så er den også lidt mindre.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tismund


    Den ser da ikke helt værst ud. Og det samme med prisen.


    Den første SPV havde vist et hav af problemer med softwaren osv, men det burde de nok have fået styr på nu :P


    Det er da også selvmord at købe en mobiltelefon med windows :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tismund
    Det er begge 2 super gode telefoner. Kameraet på 7610 er især rigtig godt. Hvertfald i forhold til andre mobil-kameraer :D


    Ellers kan jeg også varmt anbefale 6230 som du sikkert også kender :P


    6230 er simpelthen cool!

  • Jeg synes desværre at 6230 ser lidt grim ud.. Den ligner sku lidt nogen af de andres mobiler.. Men okay.. Det er jo stadig en Nokia-menu

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb