Browser

  • Hey derude..
    Jeg har i dag formateret hele svinet, og synes jeg trængte til fornyelse på min comp, så jeg tænkte jeg ville skifte browser. Til dels, da jeg efterhånden har hørt nok om IE's sikkerhedshuller m.v, og derfor har jeg installeret Opera7.
    Jeg var utrolig glad for dette i starten, og synes på mange måder at Opera havde mange flere fede feauteres end IE, og at den var mere stabil m.v.
    Men alligevel har opera problemer med flere ting, som IE aldrig har. Fx, kan den aldrig huske adgang logins, selvom man siger den skal m.v. Den har også problemer med at åbne store javabaseret sites (fx. n.dk)..
    Måske man blot skulle skifte tilbage til IE.. Hvad gør i? Hører i til det store flertal der blot surfer på nettet med Explorer, eller har i gode erfaringer med andre browsere?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cedde
    Bruger selv Avant...


    -Den er godt nok basseret på IE, og derfor har den de samme sikkerhedshuller... Det generer dog ikke mig, så jeg nyder bare browseren... -For IMO er den milt sagt for fed!!!....


    enig også den dejlige popup stoper :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK


    enig også den dejlige popup stoper :)


    Hopper lige med på vognen...
    Jeg bruger også selv Avant... Har ikke set en bedre browser endnu.. Så ind til da, bliver jeg her.. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi


    Hopper lige med på vognen...
    Jeg bruger også selv Avant... Har ikke set en bedre browser endnu.. Så ind til da, bliver jeg her.. :)


    Ditto, også Avant her. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZimaaN
    Jeg bruger Opera 7,51, elsker den browser.
    Men jeg har umidelbart ikke problmer med fx Java sider..? (n.dk fx)


    Har fulgt dit råd, og hetet 7.51, selvom den ikke understøtter dansk (endnu). Den fungerer perfekt, og jeg slipper for at bruge IE.. :P

  • Firefox 0.8 her :) Har godtnok overvejet at prøve Opera, da nogen siger at den er bedre en Firefox, mens andre siger det er det samme. Men bruger ellers kun IE i yderste nødstilfælde, hvis der fx er en skovl der har lavet sin side så den ikke kan ses med Firefox... :] (Og nej det har ikke noget at gøre med at den side er kodet i java eller noget..)

  • Avant Browser her... Ved ikke om de andre er bedre for det var den første jeg prøvede i min søgen efter en afløser for IE og så synes jeg ikke der var en grund til at skifte... En RIGTIG god pop-up blocker og et dejligt layout og de features jeg skal bruge..


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Ok Efter endelig at ha fundet en god browser uden mangler (Opera 7.51), hvor hele formålet med skiftet havde været at undgå IE's sikkerhedshuller m.v. Så læser man pludselig dette

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Psykozen
    er jeg virkelig den eneste der stadig bruger IE?


    :]


    Det er jo en princip sag.. Det gør man bare ikke :D
    Ham bill gates, ska delme ik ha monopol på alt, derfor støtter vi gerne andre browsere..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Imp4ct
    Ham bill gates, ska delme ik ha monopol på alt, derfor støtter vi gerne andre browsere..


    Kan ikke lige se hvor meget du støtter andre ting ved at bruge det gratis?


    Btw, bruger selv Firefox 0.9 hvilket jeg synes er den bedste jeg nogen sinde har prøvet :D