Bedste online-shop???

  • Jeg opretter nu denne tråd som svar på alle de negative tråde, der finde i diverse fora her på nettet, ang. online-shops der bliver hængt ud pga. dårlig service eller andet...


    Nu prøver jeg at vende det, hvilken en er bedst?


    Hvis en butik ikke er i poll'en, så undskylder jeg, men der må max være 10... ;( derfor må I skrive Jeres butik i et svar hvis nu den ikke er der...

  • Har handlet 2 gange ved PRC-data og begge gange kom varene med det samme uden problemer - mit 9800 128mb havde 256mb istedet for, så det tæller vel også som et plus ;)


    Har dog ikke haft en RMA sag hos dem så det kan jeg ikke sige noget om...

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • ØV Hvorfor kan man kun vælge en :(
    Mine favoritter:
    Shg
    Prc-data
    Midt-data

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • jeg kan godt lide Studiedata og shg. men studiedata kræver 40 kr i forsendelse selvom man bestiller 4 fingerskruer ved efterkrav... det er ret skod, men deres levering er god, det samme gælder SHG. god levering

  • Studiedata og PRC. Har handlet en del hos begge, og ingen af dem har svigtet på nogen måde. Især PRC har en kanon kundeservice. Fik byttet min gamle Hansol 19" CRT hos dem. Dagen efter jeg ringede ind og sagde at min 1½år gamle skærm var defekt, stod der en mand fra PRC (Strax Service, sparringspartner) med en ny skærm til mig, og tog den gamle med sig. Det kan ikke gøres meget bedre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Men midt-data herfra... Leverer MEGA hurtigt(1-2 dage altid)... Deres RMA har taget meget kort tid så...


    Perhaps in your case...


    Har haft 2 defekte R9700pro hos dem..


    1gang = 1måned og 17 dage
    2gang = 1måned og 6 dage..


    Simpelhen ikke godt nok IMO.

  • Har kun handlet hos shg, midtdata og prc-data, og varene kom 1-2 efter, :D og fin service, men har dog aldrig haft en RMA sag, så kan jeg ikke sige noget om.


    Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

    Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050


  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Så er det lige dem som må spørge hvad er en RMA sag ?( :]


    En RMA sag, er en behandling af et defekt produkt du eventuelt har købt SHG..
    Hvis du har købt lad os sige et mobo hos dem, og det viser sig at det ikke virker, eller har fejl det ikke bør have, så sender du det ind til dem, og så opretter de en RMA på det.. Så tester de boardet og fejlfinder på det, og enten bliver det repareret eller ombyttet..
    I de fleste tilfælde ombyttet, da det sjældent kan svare sig at betale timeløn til en professionel for at rette fejlen..

  • Synes ikke rigtig man kan blande casemod sider med hardware sider.


    Min fortrukne casemod side er Bsmultimedia, efterfuldt af studiedata.

  • Quote

    Synes ikke rigtig man kan blande casemod sider med hardware sider.


    Hvor skulle man ikke kunne det ?( Levering og service kan jo saktens sammenlignes lige meget hvad de sælger.....

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().