Ros til SHG... Forget it.

  • Der er sikkert nogle, der husker min tråd for et stykke tid siden, hvor jeg roste SHG for god service.


    For god ordens skyld, trækker jeg hermed den ros tilbage.


    Vi bestilte for 14 K computerstumper hos SHG og da de ikke havde et par af varerne på lager, selv om det var angivet som på lager, valgte vi at købe et andet GFX og et tastatur og det ville derfor blive en anelse dyrere. Dette mailede SHG tilbage, at det var ok og at de så ville sende det pr efterkrav og det ville blive til den oprindelige pris (sådan forstod vi det i hvert fald).


    Det viste sig desværre at være nul rabat og dvddrev og PSU var defekte.


    RMA opretter vi så på de defekte ting. Vi købte ny PSU og dvddrev og gjorde udtrykkeligt opmærksom på, at der var købt erstatningsdele, så pengene for RMA stumperne skulle refunderes.
    Hvad gør SHG så.... De sender et nyt DVD drev og vil refundere pengene for PSU'en :]


    Vedlæg kvittering for porto til RMA og portoen vil blive refunderet, fik vi at vide. Godmorgen min bare r..
    Hvis man vedlægger den, har man jo intet bevis for at have sendt stumperne til dem og hvordan vedlægger man en kvittering for en pakke man står og har sendt på posthuset ? :]


    Jeg mailede så en kopi af kvitteringen og svaret på den mail var: De skal have den originale kvittering for at kunne refundere portoen.


    Jeg ved at være godt træt af SHG og ros har de i hvert fald ikke fortjent noget af overhovedet. :]


    Jeg må desværre erkende, at SHG, som alle andre internet shops, har en dårlig service.

  • 100% Enig. Står selv og afventer mit RMA bundkort fra dem. De har sagt at de vil ombytte det, men nu skulle det være hos deres forhandler. Det er eftersom LÆNGE siden jeg har hørt noget fra dem, så imorgen ringer jeg ind og spørger hvor pokker det bliver af.........
    Har haft handlet ved dem nogle gange og de levere også fint, de har åbenbart STORE problemer når noget skal byttes :chain:


    En anden ting der irretere mig lidt, og som jeg syntes er lidt dårlig service. Jeg skulle bestille en CPU for en ven, og spurgte så SHG om de kunne sende den sammen med mit bundkort så jeg sparede fragten, fik dette svar:


    "Hej Henrik


    det er desværre ikke muligt, jeg beklager


    Hav en god dag."


    Kan godt være de ikke skal gøre det, men kan ikke se hvor svært det kan være og levere den service, men det er måske bare mig ?(

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Well sådan er SHG.dk Hans.. Kan ikke sige at jeg er overrasket..
    Jeg har haft SÅ mange sager med SHG at man virkelig skulle tro det var løgn..
    Jeg tror jeg har diskuteret på et eller andet tidspunkt med næsten alle i den virksomhed..


    SHG, ligger klart Nr1 på min DK I-NET SKOD SHOPS... , og de har åbenbart ikke i sinde at ændre deres image.
    Jeg har ud af de mange mange mange gange af mine handler være utilfreds med et eller andet.. Har endnu ikke oplevet en eneste handel gå perfekt, uden form for problem eller andet..
    Jeg nægter konsekvent at handle hos dem længere..
    Lidt svært når man studerer ca 100m fra deres shop.. Men så er det heldig at vi har så mange andre gode shops i Aarhus, at man ikke just behøver at handle hos SHG.

  • Jeg har selv handlet der en del gange efter hånden og jeg må sige at jeg ikke er rendt ind i et eneste problem endnu.


    For mit vedkommende har det hele kørt som det skulle og der har ikke været nogen former for problemer.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg er enig med "_WHAT_"... ingen problemmer med SHG, jeg handler næsten kun hos dem...


    Jeg kan fortælle at jeg engang skulle have et billigt kabinet, og da jeg modtog det, var der kommet en bule i det...
    Jeg ringede til dem, og forklarede problemmet, vi blev enige om at det ikke kunne betale sig at sende det retur, jeg fik så ca 2/3 af prisen på kabinettet tilgode, og levede med bulen... :D


    Noget helt andet, der skal vel ikke til at blive endnu en tråd hvor en butik bliver hængt ud? dem er jeg lidt trætte af... På overclocking.dk er det næsten altid chippen.dk det går ud over, og det kan da godt være at han har MEGET dårlig serivce, men det ved vi godt og der er ikke nogen grund til at starte en ny tråd, hver gang det er gået galt...


    Det er lidt det samme her... og man kan vel sige at alle online shops har dårlig service engang imellem, men det kan jo være man bare får fat i den forkerte...


  • Nej, det var skam ikke for at hænge dem ud, men for at korrigere for den ros jeg gav dem i en tidligere tråd, som de desværre slet ikke fortjente at få i sidste ende. Roses den som roses bør og det var så alligevel ikke SHG desværre. ;)

  • jeg kan godt lide SHG.. de har leveret de stumper de skal til tiden og de har aldrig fejlet noget. så jeg er godt tilfreds.. det er sq mega trist det der hans :( håber det går i orden på et tidspunkt.

  • Det er selvfølgelig "Træls" når sådan noget sker :(


    Men personligt må jeg sige at jeg bliver ved med at handle der.. Har købt både min og min brors computer i løsdele der - uden problemer. Plus at jeg har bestilt en del andre ting i tidens løb..
    Aldrig nogen problemer, og noget af det bedste, man får det dagen efter, eller 2 dage efter senest hvis det er på lager

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • jeg har købt hele min computer hos shg og har ikke haft problemer med noget lige ind til jeg her for nogel uger siden ringede ind for at sige at en af mine ram bloke ikke ville køre sammen med de ander.(jeg er sikker på det er nogel der passer)jeg fik bare af vide at jeg kunde sende dem ind og betale 300 kr for at teste dem... :dots:



    bare husk at i ikke må lave om på bestilerne hos shg så de kan finde ud af det.

  • Har også selv rpøvet at komme i karambolage med deres RMA system... selvom det ikke var det store..


    Men jeg synes helt kalrt at de burde opdatere deres lagersystem... har været ude for at bestille et gfx hos dem.. som de ville sende 17 dage senre hvor de ville modtage det på deres lager.. har jeg så tjekker min mail 17 dage senre fpr jeg at vide at de både mangler gfx.. men også har sendt det.. så ringer jeg til dem og får at vide at mit gfx er forsinket.. jeg bestiller derfor hod en anden forhandler og modtager så et t&t nr. fra shg fordi at de alligevel har modtaget mit gfx.. det synes jeg godtnok er skod... de skal helt klart til at renovere deres lagersystem..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Atlantius
    jeg har købt hele min computer hos shg og har ikke haft problemer med noget lige ind til jeg her for nogel uger siden ringede ind for at sige at en af mine ram bloke ikke ville køre sammen med de ander.(jeg er sikker på det er nogel der passer)jeg fik bare af vide at jeg kunde sende dem ind og betale 300 kr for at teste dem... :dots:



    bare husk at i ikke må lave om på bestilerne hos shg så de kan finde ud af det.


    hvis det er ram købt ved shg og de tester dem til at være fejlfri tager de selfølgelig pemge for den tid de har brugt er der fejl på dem koster det ikke noget det er vel ok.


    de skal vel ikke arbejde gratis