Tweak loader langsomt?

  • Efter jeres lille "update" syns jeg at tweak.dk er meget lang tid om at loade.. Der er ikke andre problemer med andre sider!


    Ved ikke om det er mit i-net der er noget galt med, men så langsomt har tweak.dk aldrig været! :rolleyes:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Efter jeres lille "update" syns jeg at tweak.dk er meget lang tid om at loade.. Der er ikke andre problemer med andre sider!


    Ved ikke om det er mit i-net der er noget galt med, men så langsomt har tweak.dk aldrig været! :rolleyes:


    HeHe ... Den er også RØVSLØV her ... :boxed:


    ... og heller ingen problemer med andre sider... *G* Wierd ... :crazyeyes:


    Syntes altid det sker når de piller ved noget. *G* :))

  • Her kommer selve tweak.dk rimelig hurtigt frem.
    Men når jeg så skal ind på et af de fora der er. Så ta'r det meget lang tid :( - ca. som om, jeg havde et 33 kb modem :rolleyes: Det gælder også når jeg først er kommet ind i et forum. Så ta' det også enormt lang tid at komme ind i en tråd. :(


    Edit: Også at sende et svar :boxed: og når jeg ska' "Edit" !
    Er der en forklaring ?(

  • Det tager fandme 45 sek. at hente en side.. 8o


    Det går VIRKELIG langsomt! X(


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Her kommer selve tweak.dk rimelig hurtigt frem.
    Men når jeg så skal ind på et af de fora der er. Så ta'r det meget lang tid :( - ca. som om, jeg havde et 33 kb modem :rolleyes: Det gælder også når jeg først er kommet ind i et forum. Så ta' det også enormt lang tid at komme ind i en tråd. :(


    Edit: Også at sende et svar :boxed: og når jeg ska' "Edit" !
    Er der en forklaring ?(


    Sådan er min også. Det er noget røv! :Her skulle der ha' været en smiley af en slags, men det tog for lang tid at loade "more" vinduet, så jeg gad ikke vente:

  • Ja det kører meget langsomt lige nu - ved det godt!


    Det skyldes at DNS ændringen har taget lægere tid end beregnet.


    Derfor er tweak.dk kommert op at køre igen på serveren i USA, men den peger på MySQL serveren her i DK hvor Tweak.dk også ligger på.


    Nu hvor DNS ikke er slået igennem hentes Tweak.dk fra serveren i USA og MySQL fra DK.


    Når DNS er slået igennem hentes både Tweak.dk og MySQl fra DK.


    Og her er ping ca. 1/10 af hvad den var før vi begeyndte at flytte siden.


    DNS er begyndt at slå igennem rundt omkring.