Filosofi...

  • Hey Tweakerz...


    Da jeg lige har set en ældre farve film som hedder "New Hampshire Hotel" som der indgår filosofi i den... bl.a. er DR. Sigmund Freud med...(i anden person self)... så kom jeg til at tænke på... jeg har engang hørt en filosofisk sætning som jeg synes er ret god, så tænkte jeg på, hvem har skrevet den?? den lyder sådan her: "At elske er at leve"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield
    Hey Tweakerz...


    Da jeg lige har set en ældre farve film som hedder "New Hampshire Hotel" som der indgår filosofi i den... bl.a. er DR. Sigmund Freud med...(i anden person self)... så kom jeg til at tænke på... jeg har engang hørt en filosofisk sætning som jeg synes er ret god, så tænkte jeg på, hvem har skrevet den?? den lyder sådan her: "At elske er at leve"


    "At elske er at leve" er en gammel sang .. *GG*


    At elske er at leve
    Tekst: Børge og Arvid Muller
    Oprindelig indsunget af Helge Rosenvænge i 1932.
    Fra filmen "Skal vi vædde en million".

  • Livet kan og burde opfattes som en rejse IMO..
    Fx læste en sød men uentelligent dame noget der stod på en gajol pakke tidligere idag, hun læste forkert 2 gange og tredje gang læaste hun rigtigt.. Der stod: "mist en time om morgenen og du jagter den resten af dagen"
    Det fik mig til at tænke på at hun måske ikke skulle have mistet den time i skolen der bla. kunne have lært hende at læse..


    Edit: Jeg må lige dele et citat fra einstein, og det lyder sådanne.. "For hver handling er der en modsat effekt".

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

    Rettet en gang, sidst af Dalingo ().

  • Quote

    BTW... nogen der ved hvor den nye PSU fra Ocz kan købes?? helst i dk, GB eller de...


    Var det ikke noget nemmere at spørge om det i den tråd som er om den OCZ, istedet for denne ?(

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Hvad med et kig her....?
    http://www.quotes.dk


    Det kunne jo være :P


    Cuz

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shantri
    ...


    Check lige første sætning i din egen sig... :))


    Filosofi er fedt, men der vil vel altid være delte meninger om de fleste ting her i livet...


    Her er en del "vise ord" jeg har samlet fra nettet - er også nogle her fra :


    I've got plenty of common sense. I just choose to ignore it.


    Me ? A nerd ? No way ! But I just shot my mom and
    I'm still waiting for her to respawn...


    If Bill Gates had 2 Cents every time Windows crashed th.... -
    - Oh Wait.. He does !


    Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.


    "Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one." - Albert Einstein


    The only thing nescessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing


    10 ryk i banditten, er bedre end 10 banditter i ryggen.


    Going to war without France is like going deer hunting without an accordion. You just leave a lot of useless noisy baggage behind.


    The object of war is not to die for your country but make the other bastard die for his.


    You havent lived till you die.


    There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't...


    "kun en abe frygter ikke tåber." - Donkey Kong


    I am an angel, the horns are just there to hold the halo.


    When I die, I want to go like my grandfather did, peacefully in his sleep. Not yelling and screaming like all the passengers in his car.


    Hiroshima..45........Tjernobil..86........Windows..95....


    Hmmm... jeg er doven i dag.. igen i dag..


    In 1968 it took the computing-Power of 2 C-64 to fly a rocket to the moon. In 1998 it took the Power of a Pentium 233 Mhz to run Windows 98. Something must have gone wrong...


    You know you spend too much time with your computer when you start double-clicking the remote control...


    People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.


    If you fail to plan you plan to fail.