#¤&#¤//#"¤¤

  • #¤&#¤/#¤&"#¤%"#%"#%"#%# !""%&/(())¤%#¤" ........ ARGH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Har lige modtaget en regning fra kommunen ... Det viser sig at jeg har uberettet fået boligsikring i den periode som min nuværende X-bitch boede hos mig ... Det var én af de ting jeg bad HENDE om at undersøge ... Men har hun så ikke gjort åbenbart ... Så nu sidder jeg med en extra regning som skal med i juli måneds budget. Regningen er på 4032 kr ... :] ... Sætter sgu nok en bule en hvor sjov juli måned ellers ville være ... :))


    For at det ikke skulle være nok, så vil SU-styrelsen til at have deres penge tilbage fra dengang jeg havde studielån ... Det fik jeg også et brev om i dag ... :] ... æv. Havde ellers håbet på jeg kunne trække den lidt endnu. *G* ... Men næ nej ... Gælden på de 32.250 skal afbetales med 1100 kr pr måned .... ja, også fra juli af .... BAH ... og det er takken for at man gider bruge sin sommer på at arbejde .... :] .... Nå, men der røg halvdelen af min bonus i juli ... ;(


    Nå, men så må der jo bare arbejdes lidt mere så det ikke kan mærkes. :))

  • Den må X-bitch'en så bare betale.. ;)

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Så faktisk en her tidligere på dagen?


    Hvis det var en ko, så var det hende ... :)) *G*


    ... Hvis det var en gris, så var det nok nogen i min famlie ... Får at vide af tøserne at jeg er en hund ... Kan ikke se noget dårligt i det for hunde er da dejlige. *G* :))

  • Der er egentlig ret mange dage i denne tid, som er lige til at lukke op og sk... i.


    Det har regnet hele dagen i dag og så stopper tagrenden selvfølgelig til. :] Ud og rense tagrende.


    Senere ville jeg lige leje et par film og så har de selvfølgelig ikke noget jeg gider at se og da jeg kommer hjem, opdager jeg, at jeg har glemt konens Ude og hjemme og jeg har selvfølgelig betalt for det. Afsted igen... Grrrrr. :]


    Min stedsøn er indlagt på sygehuset med mistanke om Salmonella, som han har hentet sig efter en tur til KBH. :]


    Så ville jeg bestille et DVDdrev, en Sata HD og en Athlon64 CPU, men ingen har den model på lager jeg vil have, så jeg kunne få den til i morgen. :]


    Tror egentlig bare, at jeg ikke foretager mig mere i dag og resten af ugen. :))


  • Hm... Så er jeg jo ikke den eneste som bare har en møg-dag ... Det er jo altid noget.


    Tror det eneste positive der er sket i dag er at jeg har fået mig en rigtig lækker prof 11-stiks strømskinne m/sikring gratis ... :)) .... og at jeg har haft en positiv snak med en uddannelses-vejleder (eller hvad de nu hedder) i firmaet om jeg jo nok skal til at tage mig en uddannelse til her næste år... :boxed: *G*


    Men tror lige jeg vil se frasier så jeg kan grine over en som er mere uheldig end mig ... Det skal jo nok gå galt for ham ... :))


    btw... Hvad syntes i om min nye signatur jeg lige har smidt sammen i dagens anledning ? :))

  • grille og hans - jeg kan ikke sige andet end at i to har bare sådan nogle dage som jeg f.eks er omringet af :P ...


    Men i morgen er det en bedre dag - tro på det, måske er det rigtigt:D

  • Quote

    btw... Hvad syntes i om min nye signatur jeg lige har smidt sammen i dagens anledning ? :))


    Den er rigtig fed, ligesom en signatur skal være ;)
    Let læselig, ikke for stor (Aflang :) ), og der står alt det der er værd at vide om en computer :)

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Vi ka ikke alle være lige heldige...


    Det mest underlige der er sket for mig her på den sidste tid var at der var en lille pivskid (fandt jeg ud af senere da jeg fik fat i hans nummer) der ringede til mig 3 gange og spurgte om jeg hedder Klaus (og jeg hedder altså Steen).


    Det tog ham som sagt 3 telefonopkald at fatte at jeg ikke hedder Klaus, men det tog kun mig 1 for at finde ud af at han er en vatpik der ikke engang tør svare de store drenge igen :D -Siger måske noget om intelligens? eller virker jeg truende? mon dog...

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Takker. :))



    Den er nice...... :clap:

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Ja, det er sQ nogle lortedage for tiden :s


    Selvom man er blevet student er det ikk' ligefrem det go'e vejr man viser huen frem i :s


    Desuden har min gamle arbejdsgiver smidt mit frikort væk/gider ikke aflevere det tilbage så har måttet bestille et nyt på kommunen :(


    Desuden skal jeg snart betale 50% i skat :s Og for at det hele skal være løgn så er der ingen der gider drikke i aften :( Og lige i skrivende stund har jeg fået næseblod... :( :(

  • Jeg har i modsætning til de fleste andre her på tweak, faktisk haft en SUPER uge.
    Jeg lever normalt af SU på 2k.
    Men den men igår landede der:
    5000,- feriepenge
    2000,- for salg af min gamle comp( 2000,- mere i næste måned)
    2000,- SU
    3000,- Arbejdsløn
    500,- for salg af lydkort
    1000,- gammel føsdagsgave fra farmaqnd
    13000,- I ALT
    Så det bliver en herre fed sommer :D


    Men jeg føler da med jer andre som har nogle skod dage for tiden :(


    men det skal lige siges at penge er ikke alt her i livet...de gør bare livet lidt sjovere ;)

    Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

    Rettet 3 gange, sidst af PolluX^ ().


  • ;) ... Har nu ellers haft en god uge ... Hvis man ser bort fra at lønkontoret har trukket ~5 K ud af min løn som de ikke skulle, så er jeg da glad for de ~13,5 K der trods alt er kommet frem. Det er de små ting her i livet man skal være glade for ... ;)


    Har også lige åbnet en pakke smøger, så min aften går vel... *G* :))