Kre gst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit frste besg her, br du lse Hjlp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne p denne side, br du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller ls yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, s log p her.

1

torsdag, 24. juni 2004, 17:24

#&#/#&"#%"#%"#%"#%# !""%&/(())%#" ........ ARGH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har lige modtaget en regning fra kommunen ... Det viser sig at jeg har uberettet fet boligsikring i den periode som min nuvrende X-bitch boede hos mig ... Det var n af de ting jeg bad HENDE om at undersge ... Men har hun s ikke gjort benbart ... S nu sidder jeg med en extra regning som skal med i juli mneds budget. Regningen er p 4032 kr ... :] ... Stter sgu nok en bule en hvor sjov juli mned ellers ville vre ... :))

For at det ikke skulle vre nok, s vil SU-styrelsen til at have deres penge tilbage fra dengang jeg havde studieln ... Det fik jeg ogs et brev om i dag ... :] ... v. Havde ellers hbet p jeg kunne trkke den lidt endnu. *G* ... Men n nej ... Glden p de 32.250 skal afbetales med 1100 kr pr mned .... ja, ogs fra juli af .... BAH ... og det er takken for at man gider bruge sin sommer p at arbejde .... :] .... N, men der rg halvdelen af min bonus i juli ... ;(

N, men s m der jo bare arbejdes lidt mere s det ikke kan mrkes. :))

Dette indlg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (24.06.2004, 19:16)

2

torsdag, 24. juni 2004, 17:30

hehe du m bare se og komme i krig :P

3

torsdag, 24. juni 2004, 17:42

med hvem ?

kommunen eller arbejde

4

torsdag, 24. juni 2004, 18:01

Den m X-bitch'en s bare betale.. ;)

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
Asus GeForce 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 8.1 64 bit Blog

5

torsdag, 24. juni 2004, 18:11

Citeret

Oprindeligt indlg af meinder

Ja og grise kan flyve ... :)) *G* ...

6

torsdag, 24. juni 2004, 18:20

Citeret

Oprindeligt indlg af GrillRotten

Citeret

Oprindeligt indlg af meinder

Ja og grise kan flyve ... :)) *G* ...

S faktisk en her tidligere p dagen?

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

Dette indlg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Alaza" (24.06.2004, 18:21)

7

torsdag, 24. juni 2004, 18:21

Citeret

Oprindeligt indlg af Alaza
S faktisk en her tidligere p dagen?

Hvis det var en ko, s var det hende ... :)) *G*

... Hvis det var en gris, s var det nok nogen i min famlie ... Fr at vide af tserne at jeg er en hund ... Kan ikke se noget drligt i det for hunde er da dejlige. *G* :))

8

torsdag, 24. juni 2004, 18:23

Ved nu ikke, om jeg ville tage det som et kompliment, at pigerne sagde jeg var en hund!? :P

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

9

torsdag, 24. juni 2004, 18:38

Der er egentlig ret mange dage i denne tid, som er lige til at lukke op og sk... i.

Det har regnet hele dagen i dag og s stopper tagrenden selvflgelig til. :] Ud og rense tagrende.

Senere ville jeg lige leje et par film og s har de selvflgelig ikke noget jeg gider at se og da jeg kommer hjem, opdager jeg, at jeg har glemt konens Ude og hjemme og jeg har selvflgelig betalt for det. Afsted igen... Grrrrr. :]

Min stedsn er indlagt p sygehuset med mistanke om Salmonella, som han har hentet sig efter en tur til KBH. :]

S ville jeg bestille et DVDdrev, en Sata HD og en Athlon64 CPU, men ingen har den model p lager jeg vil have, s jeg kunne f den til i morgen. :]

Tror egentlig bare, at jeg ikke foretager mig mere i dag og resten af ugen. :))

10

torsdag, 24. juni 2004, 19:04

Citeret

Oprindeligt indlg af The Hans
Der er egentlig ret mange dage i denne tid, som er lige til at lukke op og sk... i.

Det har regnet hele dagen i dag og s stopper tagrenden selvflgelig til. :] Ud og rense tagrende.

Senere ville jeg lige leje et par film og s har de selvflgelig ikke noget jeg gider at se og da jeg kommer hjem, opdager jeg, at jeg har glemt konens Ude og hjemme og jeg har selvflgelig betalt for det. Afsted igen... Grrrrr. :]

Min stedsn er indlagt p sygehuset med mistanke om Salmonella, som han har hentet sig efter en tur til KBH. :]

S ville jeg bestille et DVDdrev, en Sata HD og en Athlon64 CPU, men ingen har den model p lager jeg vil have, s jeg kunne f den til i morgen. :]

Tror egentlig bare, at jeg ikke foretager mig mere i dag og resten af ugen. :))

Hm... S er jeg jo ikke den eneste som bare har en mg-dag ... Det er jo altid noget.

Tror det eneste positive der er sket i dag er at jeg har fet mig en rigtig lkker prof 11-stiks strmskinne m/sikring gratis ... :)) .... og at jeg har haft en positiv snak med en uddannelses-vejleder (eller hvad de nu hedder) i firmaet om jeg jo nok skal til at tage mig en uddannelse til her nste r... :boxed: *G*

Men tror lige jeg vil se frasier s jeg kan grine over en som er mere uheldig end mig ... Det skal jo nok g galt for ham ... :))

btw... Hvad syntes i om min nye signatur jeg lige har smidt sammen i dagens anledning ? :))

11

torsdag, 24. juni 2004, 19:04

grille og hans - jeg kan ikke sige andet end at i to har bare sdan nogle dage som jeg f.eks er omringet af :P ...

Men i morgen er det en bedre dag - tro p det, mske er det rigtigt:D

12

torsdag, 24. juni 2004, 19:09

Surt...!

Don't get mad, get even...

13

torsdag, 24. juni 2004, 20:01

Min dag har til en afvksling vret helt i orden. Frst fr jeg en check p 500,- dernst en ny brbar. S jeg er skam godt tilfreds :P

Det eneste der mangler nu, er noget bedre vejr.

14

torsdag, 24. juni 2004, 20:23

Citeret

btw... Hvad syntes i om min nye signatur jeg lige har smidt sammen i dagens anledning ? :))

Den er rigtig fed, ligesom en signatur skal vre ;)
Let lselig, ikke for stor (Aflang :) ), og der str alt det der er vrd at vide om en computer :)

MSI 3.0 & QcK Heavy
AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
DFI UT SLI-D
Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
Geforce 7900 GT
550W antec Truepower
Windows XP

15

torsdag, 24. juni 2004, 21:16

Vi ka ikke alle vre lige heldige...

Det mest underlige der er sket for mig her p den sidste tid var at der var en lille pivskid (fandt jeg ud af senere da jeg fik fat i hans nummer) der ringede til mig 3 gange og spurgte om jeg hedder Klaus (og jeg hedder alts Steen).

Det tog ham som sagt 3 telefonopkald at fatte at jeg ikke hedder Klaus, men det tog kun mig 1 for at finde ud af at han er en vatpik der ikke engang tr svare de store drenge igen :D -Siger mske noget om intelligens? eller virker jeg truende? mon dog...

CPU i7-4790k
MB ASRock Z97 Pro4
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 840 Evo 250GB
PSU Corsair RM550

16

torsdag, 24. juni 2004, 21:21

Citeret

Oprindeligt indlg af SjQLunD

Citeret

Let lselig, ikke for stor (Aflang :) ), og der str alt det der er vrd at vide om en computer :)

Takker. :))

17

fredag, 25. juni 2004, 08:17

Citeret

Oprindeligt indlg af GrillRotten

Citeret

Oprindeligt indlg af SjQLunD

Citeret

btw... Hvad syntes i om min nye signatur jeg lige har smidt sammen i dagens anledning ? :))[/ quote]

Takker. :))

Den er nice...... :clap:

------------------------------------------------------------------
19 tommer.
TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
Logitech Internet Navigator SE Tastatur
Logitech MX1000 Laser Cordless Mouse
Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
LG Electronics, dual layer dvd brnder
Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

------------------------------------------------------------------

18

fredag, 2. juli 2004, 23:26

Ja, det er sQ nogle lortedage for tiden :s

Selvom man er blevet student er det ikk' ligefrem det go'e vejr man viser huen frem i :s

Desuden har min gamle arbejdsgiver smidt mit frikort vk/gider ikke aflevere det tilbage s har mttet bestille et nyt p kommunen :(

Desuden skal jeg snart betale 50% i skat :s Og for at det hele skal vre lgn s er der ingen der gider drikke i aften :( Og lige i skrivende stund har jeg fet nseblod... :( :(

19

fredag, 2. juli 2004, 23:41

Jeg har i modstning til de fleste andre her p tweak, faktisk haft en SUPER uge.
Jeg lever normalt af SU p 2k.
Men den men igr landede der:
5000,- feriepenge
2000,- for salg af min gamle comp( 2000,- mere i nste mned)
2000,- SU
3000,- Arbejdsln
500,- for salg af lydkort
1000,- gammel fsdagsgave fra farmaqnd
13000,- I ALT
S det bliver en herre fed sommer :D

Men jeg fler da med jer andre som har nogle skod dage for tiden :(

men det skal lige siges at penge er ikke alt her i livet...de gr bare livet lidt sjovere ;)

Intel Core2 Extreme QX9650
Asus Rampage Formula
Mushkin 4GB DDR2-8500
Inno3d 8800GT
Corsair HX620W

Dette indlg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "PolluX^" (02.07.2004, 23:44)

20

fredag, 2. juli 2004, 23:44

Citeret

Oprindeligt indlg af PolluX^
Jeg har i modstning til de fleste andre her p tweak, faktisk haft en SUPER uge.
Jeg lever normalt af SU p 2k.
Men den men igr landede der:
5000,- feriepenge
2000,- for salg af min gamle comp
2000,- SU
3000,- Arbejdsln
500,- for salg af lydkort
1000,- gammel fsdagsgave fra farmaqnd
13000,- I ALT
S det bliver en herre fed sommer :D

Men jeg fler da med jer andre som har nogle skod dage for tiden :(

;) ... Har nu ellers haft en god uge ... Hvis man ser bort fra at lnkontoret har trukket ~5 K ud af min ln som de ikke skulle, s er jeg da glad for de ~13,5 K der trods alt er kommet frem. Det er de sm ting her i livet man skal vre glade for ... ;)

Har ogs lige bnet en pakke smger, s min aften gr vel... *G* :))

21

fredag, 2. juli 2004, 23:48

18,5 K.... OMG 8o
Er du ik p lrlingeln ??

Asus Rampage Formula
Mushkin 4GB DDR2-8500
Inno3d 8800GT
Corsair HX620W

22

fredag, 2. juli 2004, 23:49

Citeret

18,5 K.... OMG 8o
Er du ik p lrlingeln ??

Joh. Er lrling.

( Gammel Lrling ja :O )

Dette indlg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (02.07.2004, 23:50)

23

fredag, 2. juli 2004, 23:50

Sdan en lrlingeln skal man vist lede lnge efter imo ;)

Asus Rampage Formula
Mushkin 4GB DDR2-8500
Inno3d 8800GT
Corsair HX620W

24

lrdag, 3. juli 2004, 00:16

Citeret

Sdan en lrlingeln skal man vist lede lnge efter imo ;)

Ja, det er da bedre end da jeg var i lre som automekaniker ... Snak om at blive rvrendt ... :boxed:

Raidmax Horus MX Kabinet

Producenten Raidmax har vret p banen siden 1988, hvilket giver dem over 25 rs erfaring inden for branchen.
Læs Mere

QNAP TS-453mini 8 GB

QNAP er endnu engang vendt tilbage til Tweak.dk redaktionen, og denne gang med en noget kun anderledes 4-bays
Læs Mere

Rocket League PS4

Fodbold med biler i en arena! Holder det? Svaret er et overbevisende JA! Forestil dig at du putter Mario Kart,
Læs Mere

Gigabyte Z97P-D3

Vi skal i dag have kigget p et budgetvenligt Z97 bundkort fra Gigabyte, som byder p nogle fine midrange komp
Læs Mere

SafeHome Wireless Surveillance Fixed HD kamera

Vi hopper for en kort stund tilbage i bunken af forbrugerelektronik, nr vi i dag skal kigge p noget, der kan
Læs Mere

AeroCool GT-RS

Vi skal i denne test stifte bekendtskab med et kube kabinet fra producenten AeroCool - nrmere betegnet deres
Læs Mere

Antec ISK110 VESA micro kabinet

Er du ogs en af dem, der godt kan lide at bygge sm computere og vre med p den nyeste trend? S kan dagens
Læs Mere

ASUSTOR AS-5004T

Endnu en ASUSTOR NAS server har fundet vej til Tweak.dk redaktionen, og vi skal i denne omgang have et kig p
Læs Mere

Shots fired! AMD-forsker sabler NVIDIA GameWorks

Som I sikkert ved, s foregr der en evig krig mellem de to rkefjender AMD og NVIDIA, og nu er der presset me
Læs Mere

Scammere p spil efter Windows 10 lancering

Enhver begivenhed, der skaber hype og medieomtale, er for scammere og snydepelse, som en flamme er for ml. De
Læs Mere

Sdan ser en photoshoppet Chris Pratt ud

Skuespilleren Chris Pratt, der som bekendt spiller en af hovedrollerne i eksempelvis den nye film 'Jurassic Wo
Læs Mere

S flot kunne Jak and Daxter 4 vre blevet

Naughty Dog, der str bag spillene om Jak og Daxter, havde store planer om netop et nyt spil i serien, men dis
Læs Mere

Ingen mods til Fallout 4 fr 2016

Til november udkommer Bethesdas nye spil Fallout 4, men sidder du allerede nu og glder dig til at se, hvad de
Læs Mere

Mske problematisk at fortryde Windows 10

Hvis du er hoppet over p Windows 10-vognen, har du mske lagt mrke til, at der i 'Indstillinger' er en knap,
Læs Mere

Det kommer Skylake til at koste

Intels nye Skylake-processorer er som bekendt p vej, og tnker du p, hvad de nye processorer kommer til at k
Læs Mere

Nu kan du fravlge updates i Windows 10

Som vi skrev den anden dag, s var en del af Windows 10 Technical Preview, at man kunne f en opdatering, der
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed s indsend den s alle andre p Tweak.dk kan f glde af den.