Overføre billeder fra Nokia 6230

  • Hi


    Det er endnu ikke lykkes mig at overføre billeder/film fra min 6230 til pc...?? HJÆLP


    Jeg har datakabel og PC Suite. Men via pc suite kan jeg ikke finde mine billedmapper på telefonen...
    At redigere telefonbogen og sende sms er nemt nok, men det andet virker bare ikke..


    Nogen forslag til løsninger, eller andre programmer jeg kan bruge?
    :camp:

  • Du bruger altså phonebrowseren? For det er det eneste program du skal bruge. Hvis synkronisering, redigering af beskeder osv også virker, burde det andet også. Ellers kan det jo være en bug i PC Suiten - prøv at hente den nyeste version.

  • Ja den bruger jeg og det er den nyeste!
    Jeg er ikke i tvivl om at det er en bug, men der må da være nogen det er lykkedes for.....

  • Peter Carlsen har lavet en kanon beskrivelse af 6230 her på siden.
    Jeg gad godt at høre fra ham hvordan han gjorde...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sniper
    Peter Carlsen har lavet en kanon beskrivelse af 6230 her på siden.
    Jeg gad godt at høre fra ham hvordan han gjorde...


    Well, første step er ALTID at installere drivere (til datakabel, USB dongle) samt PC-suite før du tilslutter telefonen. Samme gælder iøvrigt når du installer USB-devices osv osv.


    Derefter er det bare at sætte det til. Jeg skal ærligt indrømme, at det kan være ret tricky ind i mellem - men det er i tilfælde af pc-suite der ikke er kompatibel med de drivere der fulgte med ens usb-dongle. Du bruger jo datakabel, så det burde virke helt 100%.


    Det må være en bug - så jeg synes du skal tage den op med Nokia. Ring evt til Nokia Care, hvis du er medlem af Club Nokia. Ellers kan du tilmelde dig, det er gratis ;)

  • Peter Carlsen = Torque :clap: så lærte jeg det!!


    Det går godt for Nokia... For at blive medlem af Club Nokia skal jeg bruge serienummeret, det er for nyt til at blive accepteret..
    Nå frem med en gammel 3410 og bruge det nr.
    SÅ ringer vi til hotline, her går det ikke bedre, jeg får en finsk medarbejder fordi der er problemer i systemet. Den Bug er alle steder i Nokia systemet lige i øjeblikket....

  • PROBLEMET ER LØST !
    Fra en engelsk side fandt jeg ud af at man bare skal reboote telefonen (slukke tænde), og så er problemet løst, nu kan jeg få adgang til galleriet....



    :lame: