Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 24. juni 2004, 00:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk
det virker kun hvis der er mørkere inden i end udenfor.

link? eller andet til at underbygge det? Ikke at jeg nødvendigvis ikke tror dig :)

<edit> staveplade </edit>

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Lecter" (24.06.2004, 00:12)

22

torsdag, 24. juni 2004, 00:19

tjoeh.. vi havde sådan nogle vinduer på en tidligere arbejdsplads.. og de virkede kun når der var dagslys og demned lysere udenfor. Om aftenen når lyset var tændt inden for, kunne man kigge lige ind.

23

torsdag, 24. juni 2004, 00:27

jEG VENTER TIL JEG KOMMER HJEM :dots:

24

torsdag, 24. juni 2004, 00:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe

Citeret

Oprindeligt indlæg af Madsass
Hvis man IRL kommer HELT hen til ruden og kigger ind, så kan man fa godt se ind.??

Jeg ville ikke kunne skide i fred :D

Tror jeg ikke.. Det er One way mirror..
Med en slags coating på ydersiden. Altså ikke bare toning.

Samme som man bruger i afhørelses lokaler etc.. Der holder det jo heller ikke man kan kigge igennem ;)

Hvis man ikke kan kikke ind..... Hvordan kan solen så skinne igennem???????

25

torsdag, 24. juni 2004, 09:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk
tjoeh.. vi havde sådan nogle vinduer på en tidligere arbejdsplads.. og de virkede kun når der var dagslys og demned lysere udenfor. Om aftenen når lyset var tændt inden for, kunne man kigge lige ind.

Dem kender jeg godt de virker ikke spå samme måde som dem her. Det som mange steder har er en speciel film som ligges på glasset den er ikke til at se men den er der.
Det her er en belækning en del af materialet istedet og det kan man altså ikke se igennem.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

26

torsdag, 24. juni 2004, 12:40

Jaa.. Den tid jeg har arbejdet hos en glarmester, har vi ogs kun haft ruder hvor man ik har ku se igennem, hvis der er mørkere på den ene side end på den anden..

Men igen.. Hvis det er tilfældet med de ruder der, så får de et problem om aftenen, hvis der altså er lys der inde.. Så jeg tror sku heller ikke det er muligt på nogen måde at se igennem udefra og ind.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

27

torsdag, 24. juni 2004, 14:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af master

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe

Citeret

Oprindeligt indlæg af Madsass
Hvis man IRL kommer HELT hen til ruden og kigger ind, så kan man fa godt se ind.??

Jeg ville ikke kunne skide i fred :D

Tror jeg ikke.. Det er One way mirror..
Med en slags coating på ydersiden. Altså ikke bare toning.

Samme som man bruger i afhørelses lokaler etc.. Der holder det jo heller ikke man kan kigge igennem ;)

Hvis man ikke kan kikke ind..... Hvordan kan solen så skinne igennem???????

Det har ikke noget at gøre med om der kan komme lys ind.... det har noget at gøre med om der kan komme lys ud !

29

fredag, 2. juli 2004, 12:01

Mon der er lås på WC døren.. hehe :O

www.fbi.dk er det mest opturen på nettet!

Hardstyler

Gæst

30

mandag, 5. juli 2004, 09:42

genialt sted at bolle kæresten? :D:D:D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.