Danmark - Sverige

  • Ja mit sidste resultat-gæt var jo ikke så godt - men vi vandt trods alt.


    Hvordan går det så i aften (hvor jeg selvfølgelig er nødt til at se den på job - så lad lige vær med at lave ulykker i aften tak)


    Mit bud :


    Danmark 2 - Sverige 1


    - Holder det sååååååååå skal der vist :clap: :cheers: :dance: :clap: :cheers: :dance:

  • jeg håber det bliver 2-2 da italien så først tro det er aftalt spil. jeg hørte her til morgen at snotti (ham der spøttede danskeren) har tækt på at lægge sag an mod 6 italiensk aviser, 1 avis fra portogal og de danske tv-stationer for æres krænkelse, fordi de har talt nedlagende om ham, i forbindelse med spytterriet :lame:

  • Han er jo også mongo... det kommer ikke til at holde i retten det der, og det må han jo også vide. Tror personligt ikke, at nogen af holdene slipper for at lukke mål ind, men tør ikke sætte mine penge på andet end 2-1 til Sverige.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield
    Jeg har ikke lige helt fattet det... SKAL danmark vinde eller kan vi nøjes med 2-2?? jeg tror da på en kneben 2-1 sejr til DK


    Der er blevet sagt fra italiensk side at danmark og sverige har lavet "AFTALT" spil i aften.


    I Tv2 Nyhederne kl 10.00 sage de at italien frygtede
    at Danmark og Sverige ville hjælpe hinanden så sverige
    ville sørge for at vi fik 2-2 så italien blev slået ud af em og husk på "snotti" kommer jo fra italien. :boxing:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Håber vi vinder, men tror desværre godt vi kunne tabe 2-0 :(


    Tror desværre også at det godt kunne gå hen og ende med et resultat i den stil. :rolleyes: Men nu må vi se, kampen er trods alt ikke spillet endnu, og Thomas Sørensen er den eneste målmand ved dette EM der ikke har lukket nogle mål ind..


    Og så kunne jeg ikke lade være med at grine da jeg læste dette, og dette, det må siges at være gennemført paranoia. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Forsiden på EB eller BT i dag var også noget med snotti og zaltan selv :evil:


    Selvfølgelig vinder vi den kamp :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Tror det bliver TEMMELIGT svært at vinde over Sverige.
    Det problem vi får, er sq at få bolden i sveriges mål, da vi ikke er særlige effektive til score... Det så vi jo mod Bulgarien...


    Til gengæld har vi et massivt forsvar (efter min mening) - vi er det eneste hold, som der ikke er blevet scoret imod 8) - (endnu).


    Tror det bliver 2-1 til Danmark. Og det siger jeg, ikke fordi jeg er optimistisk - nææ, fordi jeg er realist :cheers:

  • tror og håber den ender 2-1 til Danmark :D, men jeg ville sku ikke have noget imod at den endte 2-2 så kan snotti, som Helveg betegnede som en "Prima Donna", og hans hold lære det og smutte hjem, sådan engang arrogante dephoveder ser man ikke så tit, og eneste grundt til, at de er så besørget for, at kampen kan ende 2-2, er fordi de selv vil have lavet aftalt spil, vis det havde været dem... ;)

  • Vil ikke gætte på noget resultat men tror og håber klart på vi vinder - især grundet vores gode forsvar og målmands spil-

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GLA
    tror og håber den ender 2-1 til Danmark :D, men jeg ville sku ikke have noget imod at den endte 2-2 så kan snotti, som Helveg betegnede som en "Prima Donna", og hans hold lære det og smutte hjem, sådan engang arrogante dephoveder ser man ikke så tit, og eneste grundt til, at de er så besørget for, at kampen kan ende 2-2, er fordi de selv vil have lavet aftalt spil, vis det havde været dem... ;)


    Heheh.. tror du at folk fra de andre dele af landet også forstår dén? :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP