Til Bullfaegter !

  • Det er bare angåene dit Sign ! jeg har prøvet at sende dig en PM ! men du svarer ikke !syntes bare at det ville være cool hvis du fjernede det sign !



    Det er ikke noget "surheds agtigt" men bare lige en lille ting jeg faldt over , fordi jeg syntes det sign han bruger er lige lidt over stregen !



    Håber det er OK :ban: .

  • Hmm ???, på min comp er der et billede fra et DVD cover , hvor filmen ligner en eller anden Kinesisk "prOn" film !?


    hmmm , er det min comp den er helt gal med eller hvad ?



    EDIT* Dette link er taget fra billedet BILLEDE

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    Hmm tror det er dig der er noget galt med.


    Dette er hvad jeg ser:



    hmm , har du set det link jeg lige har smidt ind ? det er hvad jeg ser i hans sign !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    Som er det nøjagtig samme billede?



    OMG OMG OMG OMG OMG


    8o 8o 8o 8o 8o 8o



    hvad sker der for min comp ?????? SHIT!


    jeg må sku lige formatere !


    fordi det her er sku for latterligt ! OG JEG HAR IKKE RØGET NOGET :)) ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af v0e



    hmm , har du set det link jeg lige har smidt ind ? det er hvad jeg ser i hans sign !


    *LOL*! Ja det du linkede er det jeg viser her på forum, hentet fra dit link.

  • Det er et frip problem..
    Skulle også vise nogen fra IRC min bil, som jeg havde billeder af på frip, hvilket viste sig at være det omtalte billede, samt JacobHansen havde samme problem med sin sig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af s0me1
    Det er et frip problem..
    Skulle også vise nogen fra IRC min bil, som jeg havde billeder af på frip, hvilket viste sig at være det omtalte billede, samt JacobHansen havde samme problem med sin sig.


    Ikke flere frip piller til vOe....*G*... :))

  • Har lige talt med vOe på msn..


    Har sendte mig billedet som er i hans Signatur, og lad det være sagt, at det er for skummelt til at uploade.


    Jeg kan nu heller ikke se det på Tweak, men som der bliver sagt er der måske tale om et frip problem

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Har lige talt med vOe på msn..


    Har sendte mig billedet som er i hans Signatur, og lad det være sagt, at det er for skummelt til at uploade.


    Jeg kan nu heller ikke se det på Tweak, men som der bliver sagt er der måske tale om et frip problem


    Ja det lyder sådan.


    Men skulle i finde nogle Sigs eller Avatars der er over grænsen er i velkomne til at bruger report-knappen til mig eller de andre, hvorefter vi vil kigge på det ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af v0e
    Tak de damer .... :)) ......



    frip ... BURN IN HELL!


    Utak er verdens løn. Du siger kun tak til Burger og så har vi andre endda brugt tid på at drille dig... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Jeg kan også godt lide dig, Hans .. *GG* Eftersom jeg ikke er i flertal, må der være et par af jer der også bliver betragtet som hunkønsvæsner .. *G*


    Takker... :O ...he he he :))


    Husk nu at vOe er på frip piller, så han ser sikkert dobbelt. ;)