MX700 Kramper.. =S

  • Hey jeg har en MX700 der kramper når jeg kører med den på min Steelpad 4S.. jeg har den til at sidde i PS2 stikket... hvad kan det skyldes..??


    //Xire

  • Hmmm...har jeg aldrig oplevet med min...men den kører også kun på borpladen...


    Til gengæld har jeg længe haft store problemer hver gang den skulle oplades, da den næsten slet ik vil lyse grønt, den skal sidde på en helt speciel måde - enorm besværligt :rolleyes: - heldigvis har jeg dog min batterioplader til mit digicam, så bruger jeg den istedet nogen gange :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Xire
    Hey jeg har en MX700 der kramper når jeg kører med den på min Steelpad 4S.. jeg har den til at sidde i PS2 stikket... hvad kan det skyldes..??


    //Xire


    Bruger også MX700 & 4S... Min har dog altid opført sig "ordenligt" :)).. Prøv evt. at rense måtten.. Kan ellers ikke se hvad det skulle være galt.. :\

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • ja jeg mener lagger!! den kører af lort men den kører fint på en bordplade.. kan det være fordi jeg har den i en PS2 og ik i USB??


    //Xire

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    Hmmm...har jeg aldrig oplevet med min...men den kører også kun på borpladen...


    Til gengæld har jeg længe haft store problemer hver gang den skulle oplades, da den næsten slet ik vil lyse grønt, den skal sidde på en helt speciel måde - enorm besværligt :rolleyes: - heldigvis har jeg dog min batterioplader til mit digicam, så bruger jeg den istedet nogen gange :)


    Jeg havde samme problem med min. Prøv at rense kontaktfladerne i bunden af musen med sprit. Det hjalp her. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Xire
    Hey jeg har en MX700 der kramper når jeg kører med den på min Steelpad 4S.. jeg har den til at sidde i PS2 stikket... hvad kan det skyldes..??


    //Xire


    Har du modtageren stående for tæt på skærmen ?
    Min hakker nemlig også helt vildt, når den står for tæt på. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    Hmmm...har jeg aldrig oplevet med min...men den kører også kun på borpladen...


    Til gengæld har jeg længe haft store problemer hver gang den skulle oplades, da den næsten slet ik vil lyse grønt, den skal sidde på en helt speciel måde - enorm besværligt :rolleyes: - heldigvis har jeg dog min batterioplader til mit digicam, så bruger jeg den istedet nogen gange :)


    Prøv at tørre connectorerne på musen af med en klud. Ofte kan den ikke få forbindelse, fordi de er fedtede - og der skal virkelig ikke meget til. Det virkede ihvertfald for mig.

  • Jeg har haft det problem engang imellem med min MX700, fandt ud af det kom når jeg trykkede på en eller anden knap på tastaturet (også trådløst på samme modtager), så flyttede jeg modtageren så den stod imellem tastatur og mus, så kørte den uden problemer... Dog lyder det lidt mærkeligt at den så kører fint på bordpladen

  • jeg kører med Black Teflon og den kramper stadig.. og jeg har prøvet at fjerne det og jeg har vasket Steepaden og det hjælper ik..