Så blev det min tur...

  • Ja, som topic siger....
    Så blev det min tur til at have en dårlig dag...


    Ok.. Første "ulykke":
    Jeg er i gang med at flytte lidt rundt på vores møbler her i lejligheden sammen med kæresten.
    Da vi så løfter vores sofabord, glider det ud af hænderne på mig,
    og bordpladen glider ned over mit ene skinneben... Av av....
    Heldigvis bliver det kun til en mega hudafskrapning ned af benet og lidt blod...
    Ser ikke fandens pænt ud må jeg nok erkende..


    Nå.. Så her for en lille halv time sætter jeg mig så ned for at spise mig en portion Müsli..
    Og mens jeg sidder og propper det i hovedet siger det lige pludselig KLONK... Av av tænker jeg så...


    En af mine kindtænder knækker... Ikke noget med at det er en lille del der knækker af... Nej nej..
    Den er nærmest flækket ned gennem midten...
    Det gør faktisk pænt nas...


    Men har jeg råd til at tage til tandlæge i weekenden..??
    Nopes... Så jeg må vente til på mandag med at få en tid... Håber satme jeg kan få en hurtigt..
    Heldigvis betaler min sygeforsikring det meste, men alligevel... Det er da penge lige ud af.. ja "munden"...


    Men øhhh.... Hvordan er jeres dag ellers gået?

  • fint idag men igår nej har knækket det halve af min fortand igår aftes heldigvis ingen smerte men har tandlæge skræk ;( så weekenden må godt varer længe

    [size=11]Board : FIC 865pe Max
    Cpu : P4 2.8Ghz Northwood HTT
    Ram : 1* 256Mb Geil pc3200. 1*256Mb Pqi pc2700
    Grafik : Point of view G4 ti4200
    Skærm : Aoc

  • fy for dælen da.. :(


    Så vidt jeg husker, så betaler Danmark en meget god slat til det "nat-tandlæge"-gebyr man betaler.
    Ud over det gebyr er prisen den samme som på normale tidspunkter.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk


    Så vidt jeg husker, så betaler Danmark en meget god slat til det "nat-tandlæge"-gebyr man betaler.


    Ok.. Må lige have læst lidt på det...
    Eller ringe til dem....

  • Jeg har haft en lorte dag !... jeg stod op med de største tømmermænd for at tage mig et glas vand , så på vej ud til køkkenet snubler jeg over mit skide skateboard og slår hovedet ned i mit bord ! FUCK ! tænker jeg , nåh .. det går jo nok . Så senere skulle jeg over til en af mine venner , da jeg står i døren for at give ham hånde (goddag hånden) ville han give mig en "venne" lammer , men rammer mig tilfældigvis lige på kæben ! :))



    sååå nu sidder jeg her og kan næsten ikke tykke en skål mysli :T :)) :))



    skål :cheers:

  • Så er vi to..


    Min dag var heller ikke noget at råbe hurra for. Først får jeg "moddet" min PSU med kabelsokker. Da jeg så fik smidt den tilbage i computeren og tændt skidtet, var, at den smed en milliard fejl-meddelelser i synet på mig, og så begyndte computeren at ryge... :rolleyes:


    Efter lidt diagnose kommer jeg så frem til at mit dvd-drev er blevet brændt af og motherboardet er defekt. Og oven i hatten står jeg med en fucked PSU uden garanti. ;(


    Ellers fungerer resten af mit hardware stadig, heldigvis.