Hilsen fra Greece

  • Jamen dog 8o - skriver du allerede? :))
    Hvor får du adgang til den pc fra ?


    ...Nå men ihf. god ferie da ;) - for mit vedkommende bliver det ikke til mere end et smut til Sverige om en lille uges tid ;(
    Men det er vel bedre end ingenting :P


    Hvor mange grader har du ca. på Kalymnos?

  • Her er det minus en milliard og PISSER ned, og det har PISSET ned hele dagen :(


    Det eneste jeg kan trøste mig med at der kom en en herre lækker pige ind i hvide hørbukser og hvid top og var FULDSTÆNDIGT gennemblødt! Selv hendes hvide g-strengstrusser var så gennemblødt at jeg kunne se hendes *hrrrmh* hehe


    Hvad er ikke "ret" varmt?

  • hældige æsel, jeg bliver jo nød til at vente 2 uger til jeg kan komme ned til France i 3 uger :D:D


    og ja det har pisset ned hele dagen, men vejeret er blevet noget bedre nu :D


    vil lige sige, at når man er på ferie så holder man sig fra compen i det mindste 2 dage ;)

  • Lyder da dejligt, selvom det også har regnet stort set hele dagen her - Hvor har du fået nakket dig en computer ?(


    Ellers fortsat god ferie :cheers:

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • dit gamle røvhul :D . bare det var mig der sad langt mod syd med en kold. :cheers:
    tjaa her stiller man bare en kasse øl udenfor hytten så bliver de kolde. øv øv øv :rolleyes:
    husk godt med væske nede i varmen :)
    god ferie :cheers:

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Hej Bent ... Hav en god ferie ... Du trænger også til det, så du kan få ligget lidt ned med en drink i hånden og få noget sol ... :D


    Hilsner fra det spøjse Danmark hvor det er hedebølge den ene dag og pisser ned den anden dag ... Tror da pokker vi har en af verdens højeste selvmordsrater (Ifølge os selv) ... Eller også er det fordi vi ligger ved siden af Sverige ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hej Bent ... Hav en god ferie ... Du trænger også til det, så du kan få ligget lidt ned med en drink i hånden og få noget sol ... :D


    Hilsner fra det spøjse Danmark hvor det er hedebølge den ene dag og pisser ned den anden dag ... Tror da pokker vi har en af verdens højeste selvmordsrater (Ifølge os selv) ... Eller også er det fordi vi ligger ved siden af Sverige ... :))


    jeg tror det er det sidste...! :P ..


    Anyway: Bent husk lige at tage solen med hjem - den ser vi ikke meget til her i dk i disse dage :s

  • Hej igen. Jo der er en lille cafe med internet lige ved siden af vores hotel og baren ligge 10 skridt fra. Saa det er jo meget rart. Her er ca. 30 grader . . . i skyggen :)) og det lufter en lille smule 8) Naa slutter nu. Vi snakkes. :cheers:
    Edit: Skal nok ta' solen med . . . hvis den altsaa vil :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Hej igen. Jo der er en lille cafe med internet lige ved siden af vores hotel og baren ligge 10 skridt fra. Saa det er jo meget rart. Her er ca. 30 grader . . . i skyggen :)) og det lufter en lille smule 8) Naa slutter nu. Vi snakkes. :cheers:
    Edit: Skal nok ta' solen med . . . hvis den altsaa vil :))


    Jeg tror sq ikke den vil med du. Vejret er ganske ustadigt. nogle gange øsser det ned. Sankt Hans aften bliver "store bade dag" det bliver et stort skybrud. :(
    så nyd det dernede.
    og hold dig fra Knepos fra Knoppers :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Det var så den ferie - men dog en herlig en :))
    Surt at være hjemme igen til sådan en gang møgvejr.
    Nå - men jeg lovede jo - at prøve på at få solen med her op - så må vi jo se om de græske guder har lyttet til min "tale" :) - Som jeg fremsatte ud over det græske øhav fra vores balkon. Som billedet her - er taget fra. 8)


    WB til den danske sommer. :rolleyes:
    Godt nok ønskede jeg på et tidspunkt, at få lidt vand, så jeg kunne få fyldt mine regnvandstanke op med 2400 liter vand, men jeg bad nu ikke om at få dem fyldt 8 gange. ;)


    Det ser ud til at de græske guder var med grækerne i dag. Det var franskmændene ikke begejstrede for... hæ hæ ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    WB til den danske sommer. :rolleyes:
    Godt nok ønskede jeg på et tidspunkt, at få lidt vand, så jeg kunne få fyldt mine regnvandstanke op med 2400 liter vand, men jeg bad nu ikke om at få dem fyldt 8 gange. ;)


    Det ser ud til at de græske guder var med grækerne i dag. Det var franskmændene ikke begejstrede for... hæ hæ ;)


    TAL - var godt nok blevet advaret af sønniken - men SÅ koldt - har jeg aldrig oplevet det før, når jeg er vendt hjem fra syden. Uhf :rolleyes:
    Det med franskmændende - Troede jeg ikke på, da jeg fik det at vide - men den var s.. go' nok. Der er nu noget specielt over Hellas og deres guder ;) Håber, som sagt, at de også har hørt mine bønner :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bullfaegter


    Ja, med det her vejr kan det gå hen, og blive en våd affære. :dots:


    Ja desværre, ville fandme godt ind og se Within Temptation og KoRn ... men det har jeg ikke råd til ... ævæv...