Webdesigner søges :)

  • Jeg har som før sagt en tattoo foratning i kbh og har nu besluttet mig at få mig en hjemmeside :) problemet er at jeg selv intet forstand har på den slaks og mangler en der har :)


    Jeg betaler selvfølgelig for arbejdet (eller tatovere mig fra det hvis det skulde have interasse :evil: ) og hade forstillet mig at jeg lavede alt det skriftlige osv. og at du lavede layout og alt det praktiske. :)


    Grunden til jeg skriver her og ikke kontakter en prof webdesigner er at jeg ikke gider smide en formue efter det men tænkte at der her sikkert var nogle der var intraseret i at tjæne en skilling her på tweak. :)


    Fed7haS


  • Ku' da godt være at jeg kunne gi' en hjælpende hånd. Hvor meget havde du tænkt dig - her tænker jeg på omfang (Opdatering - hvor tit?) Hvor mange "under -sider" ? Har du et domæne og et webhotel el. skal den bare ligge hos din udbyder ?
    Grunden til at jeg spø'r, er lidt omkring tidsforbruget for at lave og køre sådan en en "sag". ;) Skriv lige en PM - "hvis det sku' være"
    NB ! Tøffer lige til det græske øhav (i morgen ved middagstid) i en uges tid. Men er da frisk når jeg kommer hjem - arh måske ikke lige den første dag :crazyeyes: ;)

  • Jeg har ikke noget domane eller webhotel... og jeg hade faktisk tænkt mig at jeg selv skulde have muligheden for at opdatere den... (efter at jeg var blevet forklaret hvordan)


    Det jeg hade forestillet mig var noget simpelt med info osv. om shoppen, faq, historie om mig selv i mit fag. osv. osv... Det eneste jeg ikke vil have på er billeder af tatoveringer... jeg ønsker ikke at folk skal dømme min shop efter glansbilleder på nettet men hellere komme ned og få en sluder... :) en tattoo er noget personligt og ikke noget man vindus shopper :)


    tror jeg skulde bruge 1 hovedside og 4-5 undersider med info og måske en form for tagwall eller lignende hvor folk kunde stille spørgsmål osv... måske et forum ala tweak bare uden 1 million sektioner og afdelinger hehe...


    Fed7haS


  • Lyder som en opgave jeg godt kunne hjælpe dig med. Vi kan evt. snakkes ved næste lørdag, da jeg som sagt, tøffer på en uges ferie lige om lidt. 8)

  • tja eh hvis du stadigvæk ikke helt har besluttet dig endnu hvem det skal være kan jeg da godt bikse en side sammen til dig i php, med admin sektion så du ikke skal lave særlig meget selv.
    jeg har snart 4 ugers ferie hvor jeg ikke skal lave en en skid. så der er masser af tid til det


    du kan se lidt referencer på min hp under info - > portfolio. prisen kan vi jo altid snakke om 8)