Greendata.dk

  • Har bestilt mit nye bundkort hos ovenstående butik.. Får en ordrebekræftelse, men har endnu ikke hørt noget fra dem mht. afsendelse! :(


    De havde kortet på lager, og der står "levering 1-2 dage"..


    Plejer man ikke altid at få en mail når de sender noget? I så fald burde jeg ha fået den.. :(


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Har bestilt mit nye bundkort hos ovenstående butik.. Får en ordrebekræftelse, men har endnu ikke hørt noget fra dem mht. afsendelse! :(


    De havde kortet på lager, og der står "levering 1-2 dage"..


    Plejer man ikke altid at få en mail når de sender noget? I så fald burde jeg ha fået den.. :(


    jamen dog bor selv i samme postnr. :-) så skal du en tur på Vanged posthus og hente når det er? :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ulrik
    Det er ikke alle butikke, som sender en en mail når ens vare er afsendt. Men det er noget som de fleste gør ... Men du må jo holde øje med din mail og eventuelt posten i morgen ;)


    PS. Hvilket bundkort har du købt ?(


    Troede alle webshops gjorde det.. Nå, ligemeget!
    Det der står i sig.! ;) Har bare lavet min sig. forud for hvordan mit nye "gear" kommer til at se ud..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jeg har da bestilt fra greendata i dag og har modtaget både bekræftelse og track and trace. Så det må da være en fejl fra deres side. Jeg hat iøvrigt bestilt samme bundkort som dig"GB udgaven"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DiRtBaG
    Jeg har da bestilt fra greendata i dag og har modtaget både bekræftelse og track and trace. Så det må da være en fejl fra deres side. Jeg hat iøvrigt bestilt samme bundkort som dig"GB udgaven"


    Ok.. Hvornår bestilte du det, og hvornår fik du mailen? Meget mærkeligt så..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Hvis du ikke får nogen pakke imorgen, så send en mail ind til Greendata.dk og spørg efter TT-nr'et til din pakke, hvis de altså har sendt den ;)

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    Ok.. Hvornår bestilte du det, og hvornår fik du mailen? Meget mærkeligt så..


    Jeg fik ordre bekræftelsen max 5min efterbestillingen....jeg modtog den kl13.51 og track and trace mailen kom kl16.24.

  • Så har jeg lige smidt en mail til greendata.dk..


    Virker bare stadig mærkeligt at jeg ikke har fået nogen t&t mail! X(


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo