1

torsdag, 17. juni 2004, 05:16

Hey ..

Ved ik heeelt om jeg har ramt det rigtige forum med det her, men ta'r sq chancen .. *GG*

En venlig mand mailede mig tidligere omkring følgende radio: BUSH TR 2003 DAB .. Den skulle angiveligt koste 1.699,00 kr. og have været vist i et blad kaldet "T3" ..

Er der nogen der kender følgende firma, eller bladet? Synes ikke jeg har lyst til at stå som forhandler af en radio jeg ikke helt ved hvad er *G*

De har angivet min mail, OG mit telefonnummer til det sekretariat jeg er leder for, som hedder BUSH (Børne- og UngeSekretariatet i Herning), så vil gerne finde en måde at få det rettet på, og tænkte jo straks på, at en af jer måtte kende det .. :)

Edit: Har selvfølgelig prøvet Google, men kan kun finde "moderselskabet" i England og er mest interesseret i en dansk kontakt hvis det kunne lade sig gøre ..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Burger" (17.06.2004, 05:28)

2

torsdag, 17. juni 2004, 14:02

Der må være nogen der kan hjælpe mig?

3

torsdag, 17. juni 2004, 14:04

Jeg ved hvertfald at bladet T3 eksisterer, har et nummer liggende et eller andet sted så kan lige se om radioen er deri :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Tismund" (17.06.2004, 14:05)

4

torsdag, 17. juni 2004, 14:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af Tismund
Jeg ved hvertfald at bladet T3 eksisterer, har et nummer liggende et eller andet sted så kan lige se om radioen er deri :D

Gider du se efter om der evt. står nogle kontaktoplysninger til en udgiver?

5

torsdag, 17. juni 2004, 14:18

Tror du kan finde det du søger her: T3 danmark

Held og lykke med det :D

6

torsdag, 17. juni 2004, 14:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af Tismund
Tror du kan finde det du søger her: T3 danmark

Held og lykke med det :D

Tak .. Nu har jeg mailet til deres chefredaktør .. Så må jeg se om han svarer .. Synes det virker som en meget dårlig joke det her ..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.