21

onsdag, 16. juni 2004, 15:30

Kaare5000 det er ligesom om dit billede falder lidt i baggrunden! :)) ROFL. Og med hensyn til hvor man får Photoshop fra, så ville jeg mene at en butik var et kvallificeret gæt!?! Der er jo ikke andre måder at få software på er der!?! :roller:

22

onsdag, 16. juni 2004, 15:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af OC-Dog
Kaare5000 det er ligesom om dit billede falder lidt i baggrunden! :)) ROFL. Og med hensyn til hvor man får Photoshop fra, så ville jeg mene at en butik var et kvallificeret gæt!?! Der er jo ikke andre måder at få software på er der!?! :roller:

Okay den havde jeg oz gættet på, man er det ik rimlig dyrt..???

www.fbi.dk er det mest opturen på nettet!

23

onsdag, 16. juni 2004, 15:38

Citeret

Der er jo ikke andre måder at få software på er der!?!

LoL jo der er..... :)) Men jeg tror ikke at jeg må skrive den her ind.

Citeret

Er det dyrt for 0.- kr hehehe....... :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Flash_nr" (16.06.2004, 15:41)

24

onsdag, 16. juni 2004, 15:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Flash_nr

Citeret

Der er jo ikke andre måder at få software på er der!?!

LoL jo der er..... :)) Men jeg tror ikke at jeg må skrive den her ind.

Hehe den havde jeg oz tænkt på.. hehe

25

onsdag, 16. juni 2004, 16:00

Ser sgu helt godt ud det må man sige....

Det med at stjæle fra andre billeder... når det er billeder man selv har taget man kombinerer så er det sgu bare fedt når det kan komme til at se godt ud.

Jeg var lige igang med noget abstract rod den anden dag mest for at teste lidt små ting.

Edit:

www.theis.dk/grafik

Så ligger der vist et billede eller to mere.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "_WHAT_" (16.06.2004, 16:22)

26

onsdag, 16. juni 2004, 16:32

Undskyld den negative kritisering, men er det ikke bare en gang CTRL - U, lasso om øjet og invert selection, et eller andet cracke filter, og copy paste flammer ind i et halvtransparent layer?

Ja, hvis man ikke ved hvordan er det da flot.. Og så er det vel egentlig også det at få ideen der er det svære ;)

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

27

onsdag, 16. juni 2004, 16:57

Tjaa kan godt være det bare er det som du siger :) men derfor ser det jo stadig godt ud :)

Det flotte behøver ikke altid være svært at lave men bare være en fed ide.

28

onsdag, 16. juni 2004, 23:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af Hayes
Undskyld den negative kritisering, men er det ikke bare en gang CTRL - U, lasso om øjet og invert selection, et eller andet cracke filter, og copy paste flammer ind i et halvtransparent layer?

Ja, hvis man ikke ved hvordan er det da flot.. Og så er det vel egentlig også det at få ideen der er det svære ;)

Ikke just lige sådan, men sådan kunne det sikkert også laves tilsvarende, det vil jeg ikke udelukke. Men min PSD-fil er på 13 layers, så det er ikke lige dét der er blevet gjort. :crazyeyes:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

29

torsdag, 17. juni 2004, 07:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af kaare5000

Citeret

PS kan fås til specielle priser for studerende, rundt omkring i landet. Men jo, ellers er det..

30

torsdag, 17. juni 2004, 07:18

Citeret

Citeret

jo det er meget dyrt, du ka få PhotoShop CS til små 10k ;) http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=66382

31

torsdag, 17. juni 2004, 08:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af ShakaleN

Citeret

Citeret

jo det er meget dyrt, du ka få PhotoShop CS til små 10k ;) http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=66382

damn .. troede ikke at det var så dyrt 8o
Så kan jeg sq bedre forstå at der er så meget pirat-stuff rundt omkring ;) (men det er jo en ond cirkel, hvis ikke de var så dyre ville flere købe det, og hvis der ikke var så meget pirateri så ville prisen falde) :(

32

torsdag, 17. juni 2004, 09:05

Jeg har to kopier af photoshop derhjemme... De fulgte med til nogle bærbarer...

33

torsdag, 17. juni 2004, 09:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af engel

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque
Ser evil ud Daniel :D

Hvordan har du båret dig ad med at lave flammerne?

Flammerne i bunden er fra et fotografi af et ildsted i mørke sådan at baggrunden i billedet var helt mørkt, noget nær sort. Det er derefter indsat i Photoshop (og yadda yadda yadda, lang forklaring :P), for til sidst at blive sat til screenmode i en layer over øjet. Flammerne i øjet er lavet på nogenlunde samme princip. :D

Prøv at se om du kan lave et billede lige som Matrix filmen gør, hvor der er et spejl billede af en selv på det lille spejl vindue der er i øjet ??? bare en lille prøve. måske et billede af Freddy Kruger. eller noget andet..

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Meinder" (17.06.2004, 09:39)

34

torsdag, 17. juni 2004, 10:44

Jeg har også 2xphotoshop liggende ene kom med digicam den anden med bærbar :)

Men som en sagde hvis man vil til at rode med det så køb en studie licens til at starte med. Det er en hel del billigere.

35

torsdag, 17. juni 2004, 16:06

Jeg har lige været nede i nogle butiker og spørge om priden på Photo shop 8.0 jeg fik at vide det kostede omkring 8000 kr, men så sagde de at Photo shop elemet kostede 700.. Er det godt egenlig??

36

torsdag, 17. juni 2004, 16:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN

Citeret

Oprindeligt indlæg af marquis1
Rigtig nice engel ;) Bare et forslag, men kunne du ikke også prøve at lave et med noget binært-talsystem indblandet ? :) NEJ, ikke fordi jeg vil stjæle det vel, vil bare gerne se hvordan det ser ud / hvad du mere kan ;) Som sagt kun et forslag!

jeg kan da for hans skyld henvise dig til www.angels-corner.dk/blog . under galleri er der noget af det han har lavet.. han har skam talent den knægt.. hvis han bare ik var så doven :))

HØRt for dovn det er han sku :T

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

37

torsdag, 17. juni 2004, 16:23

Hvis i mangler en ide til hvad i skal kaste jer over med photoshop eller hvilket program i nu bruger så tjek.

www.theis.dk

38

torsdag, 17. juni 2004, 17:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Hvis i mangler en ide til hvad i skal kaste jer over med photoshop eller hvilket program i nu bruger så tjek.

www.theis.dk

haha den er jeg sgu med på

39

torsdag, 17. juni 2004, 20:07

Lyder godt jeg har også selv kastet mig over det så bliver det sjovt at se hvad folk kan komme med af bud :)

40

torsdag, 17. juni 2004, 20:22

:) Tjaaah, det er da meget godt lavet og kreativt og alt det der...det har nok været svært og jeg ville ihf. ikke kunne gøre det bedre selv... ;)

...På den anden side må jeg jo sige min ærlige mening ;) , og jeg synes faktisk det er ret grimt :rolleyes:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.