Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 15. juni 2004, 12:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af tRuz
Men de solgte dem for 3 år siden i Esbjerg tror jeg :)

ja men folk i nordborg har jo ingen tøjsmag overhovedet.. bare se alle de schott hoveder 8o

Vil du være med til at gå ned af sønderborg gågade også bare smadre alle der går med schott jakke :T

spild af tid ;)

Og et ENORMT stort stykke arbejde 8o hehe

Hardstyler

Gæst

22

tirsdag, 15. juni 2004, 14:31

sq du smadre alle med schott jakker i søndreborg gågade fik du travlt.. meget endda

23

tirsdag, 15. juni 2004, 15:50

Neopren jakker ? ... Overvejet at bare køre en tør eller våddragt så ?... :))

Det var sgu da så poppet som det næsten kan være. Var det noget med en "redningsvest" også som Michael J. Fox render rundt med i "Back To The Future 1" ? :))

25

tirsdag, 15. juni 2004, 18:39

nej nej nej...

sådan skal en jakke se ud... sådan en her er jeg den heldige ejer af... og der findes kun 32 i hele verden... er jeg ikke bare en heldig satan... 8o

Canon EOS 400D
Canon BG E3
Canon EF-S 18-55 (Kit) + EW-60C
Canon EF 28-135 f/3.5-5.6 IS USM + EW-78BII
Canon EF 70-300 f/4-5.6 IS USM
Canon Speedlite 430 EX
Canon 0C-E3 Off-Camera Shoe Cord
SanDisk Extreme III 2Gb + SanDisk Extreme III 4Gb

26

tirsdag, 15. juni 2004, 19:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af MeTriC
nej nej nej...

sådan skal en jakke se ud... sådan en her er jeg den heldige ejer af... og der findes kun 32 i hele verden... er jeg ikke bare en heldig satan... 8o

Lad mig gætte ... Alle 32 Opel-jakker er i jylland og sidder på ejerne af opel kadetter ? :))

27

tirsdag, 15. juni 2004, 21:36

øhhh nej... kadett er opel's største fejl nogensinde... kan ikke lide dem... nej vi kører sku corsa B 16V,astra G GSI 16V, og der er faktisk en del på djævle øen, bl.a ham der stod for jakkerne (så vidt jeg husker).

alt det der med opel kadett er heldigvis snart ovre da de snart er en uddøende race, de gamle kadetter. :))

Canon EOS 400D
Canon BG E3
Canon Speedlite 430 EX

28

tirsdag, 15. juni 2004, 23:43

Citeret

nej nej nej...

hva satan.. er du nu også herinde tommy 8o

Nej du er ik en heldig satan :P ad bad.. grim jakke.. jakker ska købes i en ordenligt tøj butik som, jack & jones, esprit osv. :D

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

29

tirsdag, 15. juni 2004, 23:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Det var sgu da så poppet som det næsten kan være. Var det noget med en "redningsvest" også som Michael J. Fox render rundt med i "Back To The Future 1" ? :))

enig :D prisklassen er bare en anden end de 199 svenske kroner. ok våddragt 1500 ok tørdragt 5000 :boxed:

men en overdel til en våddragt i neopren kan vel fåes til 400 ;)
gå ned i din nærmeste dykker butik og spørg der. måske kan du få en special syet :))

30

tirsdag, 15. juni 2004, 23:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af mojn

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

enig :D prisklassen er bare en anden end de 199 svenske kroner. ok våddragt 1500 ok tørdragt 5000 :boxed:

men en overdel til en våddragt i neopren kan vel fåes til 400 ;)
gå ned i din nærmeste dykker butik og spørg der. måske kan du få en special syet :))

køb et par waders og skær i dem istedet :))

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

31

onsdag, 16. juni 2004, 09:46

LOL nogle kommentare i kan komme med :D...

nå men for at komme til topic, så kan jeg måske skaffe sådan en jakke her i lille skive, en af mine kammi'er har lige købt en, undersøger det lige i løbet af dagen og vender så tilbage til dig....

hvis du stadig er intra.?

Hardstyler

Gæst

32

onsdag, 16. juni 2004, 11:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af silver
LOL nogle kommentare i kan komme med :D...

nå men for at komme til topic, så kan jeg måske skaffe sådan en jakke her i lille skive, en af mine kammi'er har lige købt en, undersøger det lige i løbet af dagen og vender så tilbage til dig....

hvis du stadig er intra.?
er jeg meget :) du har jo mit mobilnummer hvis det er :)

33

onsdag, 16. juni 2004, 13:04

Citeret

Citeret

nej nej nej...

hva satan.. er du nu også herinde tommy 8o

Nej du er ik en heldig satan :P ad bad.. grim jakke.. jakker ska købes i en ordenligt tøj butik som, jack & jones, esprit osv. :D

rolig nu blomme... og du ved jo opel er det eneste der dur... carsten har også lige fået Corsa B...

Canon EOS 400D
Canon BG E3
Canon Speedlite 430 EX

34

onsdag, 16. juni 2004, 14:27

Kan diskuteres hvor heldig du er jeg ville sgu ikke gå i den det er helt sikkert.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

35

onsdag, 16. juni 2004, 20:00

Du kan måske låne en af mine våddragter hvis der er :)) ... Har 3 :boxed: ..

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Hardstyler

Gæst

36

torsdag, 17. juni 2004, 08:12

hehe ellers tak..

ingen der har fundet noget? silver?

37

torsdag, 17. juni 2004, 17:18

Kan da være de har sådan en et eller andet sted her i Kolding, du kan jo kigge forbi her i Vamdrup, og så kan vi ta en tur ud og kigge i far's ny racer :))

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

Hardstyler

Gæst

38

torsdag, 17. juni 2004, 22:35

kk gutter, fandt en :) tak for hjælpen :) i får da lige et link hvis i vil se hvad jeg mente.. fik den ikk i knald sort, men:

http://www.underground.de/commerce/out/o…/2/5057d_p2.jpg

39

torsdag, 17. juni 2004, 23:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wraper
kk gutter, fandt en :) tak for hjælpen :) i får da lige et link hvis i vil se hvad jeg mente.. fik den ikk i knald sort, men:

http://www.underground.de/commerce/out/o…/2/5057d_p2.jpg

hvad måtte du hoste op med? :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.