Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

Hardstyler

Gæst

1

mandag, 14. juni 2004, 22:38

Blah jeg er i stor stil på udkig efter en i knald sort!

ikke en schott nej!

de har en på smartguy.dk men der står "SWEDEN" på og den nægter jeg at gå med så :/ ellers ser sådan en sådan her ud:
http://www.smartguy.dk/butik/VisVare.asp?ID=3098

håber sq der er nogend er kan hjælpe! Gerne med enten en butik og pris! Så kan vi altid finde ud af om det ikk er muligt for personen at købe en og sende hvis jeg nu overfører pengene!

2

mandag, 14. juni 2004, 22:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wraper
Blah jeg er i stor stil på udkig efter en i knald sort!

ikke en schott nej!

de har en på smartguy.dk men der står "SWEDEN" på og den nægter jeg at gå med så :/ ellers ser sådan en sådan her ud:

håber sq der er nogend er kan hjælpe! Gerne med enten en butik og pris! Så kan vi altid finde ud af om det ikk er muligt for personen at købe en og sende hvis jeg nu overfører pengene!

har du overhovedet kigget ude i sønderborg? de kan garanteret findes derude..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

Hardstyler

Gæst

3

mandag, 14. juni 2004, 22:41

Nej ori, komplet udsolgt.. kun i hvide og grå :/

4

mandag, 14. juni 2004, 22:44

de kan garanteret godt bestille nogen hjem.. men det ved jeg selvfølgelig ik.. ik liiiige min smag :boxed:

Hardstyler

Gæst

5

mandag, 14. juni 2004, 22:45

har set efter, de kan ingen få hjem :(

6

mandag, 14. juni 2004, 22:51

Ad, er det de der dykkerjakker? Phew :boxed:
Men, de kan vel bestilles hjem et eller andet sted fra :baby: Jeg har absolut ingen anelse om hvilken butik der ville sælge det men den der Smartguy kan vel skaffe noget evt.? Men de solgte dem for 3 år siden i Esbjerg tror jeg :)

- Trine, hende den fine

Hardstyler

Gæst

7

mandag, 14. juni 2004, 22:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af tRuz
Ad, er det de der dykkerjakker? Phew :boxed:
Men, de kan vel bestilles hjem et eller andet sted fra :baby: Jeg har absolut ingen anelse om hvilken butik der ville sælge det men den der Smartguy kan vel skaffe noget evt.? Men de solgte dem for 3 år siden i Esbjerg tror jeg :)

du har vel ikk lyst til at undersøge om de kan kaufes nogen steder i esbjerg trine? pleeeaaasseee :)

8

mandag, 14. juni 2004, 22:56

Jeg har en svag fornemmelse om at de kunne have dem i sådan en underlig butik, :]

- Trine, hende den fine

9

mandag, 14. juni 2004, 22:58

Citeret

Waau det er da ellers et tilbud du ikke kan sige nej til.
Du kan spare en hel krone i forhold til vejl. pris. ;)

EDIT: Har fået oplyst at besparelsen er lidt mere end en krone.
Så ingen grund til at grine. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "MJO" (14.06.2004, 23:13)

Hardstyler

Gæst

10

mandag, 14. juni 2004, 23:00

Citeret

Jeg har en svag fornemmelse om at de kunne have dem i sådan en underlig butik, :]

pweeaasseee undersøg det :) evt spørg folk du kender hvis de har set dem :)

Hardstyler

Gæst

11

mandag, 14. juni 2004, 23:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af MJO

Citeret

Tilbud: 199,75 kr.
Vejl. pris: 299,75 kr.

12

mandag, 14. juni 2004, 23:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wraper

Citeret

Oprindeligt indlæg af MJO

Citeret

Tilbud: 199,75 kr.
Vejl. pris: 299,75 kr.

Øv du har ret, men jeg kunne først se det da jeg copy/pastede prisen. ;)
Nå ja, det blev tilbuddet jo ikke dårligere af, måske du kan sælge til en svensker for 299.75?

Hardstyler

Gæst

13

tirsdag, 15. juni 2004, 08:54

*boink*

nogen??

14

tirsdag, 15. juni 2004, 11:09

Citeret

Men de solgte dem for 3 år siden i Esbjerg tror jeg :)

ja men folk i nordborg har jo ingen tøjsmag overhovedet.. bare se alle de schott hoveder 8o

15

tirsdag, 15. juni 2004, 11:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN

Citeret

ja men folk i nordborg har jo ingen tøjsmag overhovedet.. bare se alle de schott hoveder 8o

Nordborg er absolut ikke det eneste sted i landet hvor den er så gal. Var da ved at skide i bukserne af grin, sidste gang jeg var på kursus i Sønderborg (skal afsted i morgen igen). Det er ren mullah. Hvornår fatter de at det ikke er fedt?

Hardstyler

Gæst

16

tirsdag, 15. juni 2004, 11:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque

Citeret

Citeret

Nordborg er absolut ikke det eneste sted i landet hvor den er så gal. Var da ved at skide i bukserne af grin, sidste gang jeg var på kursus i Sønderborg (skal afsted i morgen igen). Det er ren mullah. Hvornår fatter de at det ikke er fedt?

ved det ikk.. Men en schott jakke er originalt en pilot jakke.. mon de alle vil være selvmordspiloter? :D

17

tirsdag, 15. juni 2004, 12:00

Citeret

Citeret

Citeret

Hehe. :))

Men skal du til Sønderborg imorgen? Så skulle man jo næsten overveje lige at tage bussen for lige at hilse. :D

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

18

tirsdag, 15. juni 2004, 12:05

Citeret

Citeret

Vil du være med til at gå ned af sønderborg gågade også bare smadre alle der går med schott jakke :T

19

tirsdag, 15. juni 2004, 12:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips

Citeret

Citeret

Vil du være med til at gå ned af sønderborg gågade også bare smadre alle der går med schott jakke :T

spild af tid ;)

20

tirsdag, 15. juni 2004, 12:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af engel

Citeret

Citeret

Citeret

Hehe. :))

Men skal du til Sønderborg imorgen? Så skulle man jo næsten overveje lige at tage bussen for lige at hilse. :D

Jeps, skal på kursus på Quality Hotel fra 0830 til 1600 :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.