hp design.. hvad syntes du?

  • et par af mine venner har som fritids interrese et "mobilt diskotek" som de kalder det.


    de tager ud til fester som DJ's med deres udstyr(højtalere, røgmaskine, diskolys osv.).


    de har for nylig lavet en hjemmeside, og de vil gerne vide hvad der er godt og hvad der er skidt på den.


    hvad syntes du?


    EDIT: *G* :)) -glemte lige et link: http://www.trashcandisko.dk

  • Nice hp men syntes nu at der mangler lidt fest farver.


    Det kunne jo være at du kan bruge nogle ide'r fra den her


    Laserpower

    [size=11]Board : FIC 865pe Max
    Cpu : P4 2.8Ghz Northwood HTT
    Ram : 1* 256Mb Geil pc3200. 1*256Mb Pqi pc2700
    Grafik : Point of view G4 ti4200
    Skærm : Aoc

  • Kan kun holde med de andre. Med det de skal præsentere mangler der "lidt" farver osv. for at vise dette.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Jeg vil også sige at den mangler noget pang og fest.


    Hvis vi skal snakke det der er oppe så er det kage i et eller andet med yder kanten... rammen ser ud til at hoppe og ikke hænge sammen.


    Skriften ville jeg lave lidt mærkere er ikke så nem at læse på den bg.


    Med hensyn til laser power.. det er et fedt disko men deres hjemmeside er bare ikke lige den fedeste så lad værd at kopi dem :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN
    den ser sq fed nok ud den side, ScratchY..nice work ;)


    jo tak! men jeg tror du har misforstået, det er to af mine venner som har lavet denne hp. ikke mig ;)


    til jer andre: vil give jer ret i at den ser lidt kedelig ud, når man tænker på at det er en hp for et mobilt diskotek.


    ellers vil jeg sige mange tak for den gode respons :D


  • Laserpower er vist et godt eksempel på, at man ikke skal bruge flash, bare fordi man kan .. *G*

  • Kan også tilslutte mig - simpelthen for trist, til at jeg og sikkert mange andre, ikke vil engagere dem. Og så når de samtidig hedder noget så kedeligt -som "skraldespand" :rolleyes: Ikke lige frem noget godt signal at sende :roller:
    Men det er jo deres valg !

  • Hvordan integrerer billederne i designet.



    PS Det er mig der har siden

    Processor: AMD Athlon 2000+ XP @ 1666 Mhz, External Clock 133.0 MHz, Multiplier ??
    Motherboard: Gigabyte GA-7DX
    GFX: GeForce 3 64MB DDR, Core Clock 200 MHz, Memory Clock 458 MHz, 4X AGP
    Ram: 1X Samsung 128MB DDR-SDRAM PC2100, 1X Kingston 256MB DDR-SDRAM PC2100
    Harddisk: Seagate 40GB, 7200 rpm + Maxtor 160GB, 7200 rpm


  • He he oops :O var lidt blæst imorges, da jeg havde siddet og set le mans hele natten ;)


    den kunne da godt bruge lidt mer "lir", med syndes den er ok overskuelig og ok design