hjælp

  • Heey alle folk på tweak jeg tænkte på en ting hvorfor bipper min 120gb maxtor harddisk næsten hver gang jeg spiller cs..??


    //Xire


    Plz help

  • Er du sikker på at det kommer fra din harddisk ?
    Mig bekendt er der ikke nogen form for højttaler eller lignende på en Maxtor hd.

  • Tror nu heller ikke det er fra din HDD.


    Er det KUN når du gamer CS ?
    Har du prøvet at chekke om det ikke kunne komme andre steder fra ?

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • jeg ved ik helt hvor det kommer fra men det bipper hele tiden næsten nu.. en af nine venner siger at det er virus... kan det passe..


    //Xire

  • hvor varm bliver din cpu når du spiller

    [size=11]Board : FIC 865pe Max
    Cpu : P4 2.8Ghz Northwood HTT
    Ram : 1* 256Mb Geil pc3200. 1*256Mb Pqi pc2700
    Grafik : Point of view G4 ti4200
    Skærm : Aoc

  • Er du sikker på at det ikke er dit mb? ... det kan det sagtens være, fordi at når du gamer bruger du en masse knapper, hvis du holder for mange inde på een gang så bibber lortet:)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    Er du sikker på at det ikke er dit mb? ... det kan det sagtens være, fordi at når du gamer bruger du en masse knapper, hvis du holder for mange inde på een gang så bibber lortet:)


    Tror ret så meget på FlexQ - de få gange jeg har spillet CS på den computer her, der er sket det samme! Simpelthen fordi jeg har trykket på for mange knapper på een gang.


    Prøv at fyr en 3-4 knapper ned på een gang og hold dem - og se så om der ikke kommer sjove lyde :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    hvis man har kvalitets tastaturer så kommer der ikke sådan nogen lyde, hvis jeg gør det med mit logitech i-tuch så sker der ikek noegt :)


    Hurra for Dell skrammel :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    hvis man har kvalitets tastaturer så kommer der ikke sådan nogen lyde, hvis jeg gør det med mit logitech i-tuch så sker der ikek noegt :)


    Det forekommer også kun hvis ens keyboard sidder til med PS2 - hvis man skifter over til USB gør den det ikke.
    Med PS2 sker det også kun hvis man trykker 3 taster ned på samme tid.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • det er ikke fordi jeg trykker eller har trykket flere knapper ned af gangen... den kan oxo gøre det når jeg ikke har rørt noget overhovedet...


    //Xire

  • Nu har jeg været ude og kigge på det .. Under hardware monitoren siger den at +3.3 volten er for lav .. +2.99 .. Tror at det kan skyldes det .. Men ville lige høre om i sys det samme ?

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet