Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

fredag, 11. juni 2004, 21:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ
Man finder nøglen i vinduekarmen, og ringen i skålen(eller omvendt),så åbner man skuffen med nøglen og finder ledningen, så bruger man ledningen til anlægget, hvor man finder en nøgle mere´, med nøglen åbner man cdtray, og der i er der den sidste ring, så finder man båndet og den lille jerndims på hver side af sengen, og så tager finder man båndet bag sengegærdet. og så putter man de to ringe og jerndimsen i den røde æske som åbner sig, og så putter man batteri og bånd i og så se rman filen. Under reolen finder man en ting, og man finder et cdcover og et stykke papir http://www.datacraft.co.jp/takagism/rr/history.html

Det er da hat ... :boxed:

Har fundet de her ting og har været der hvor du skriver ... Bortset fra at jeg har fundet dem andre steder og har stadig kun én ring ... :boxed: .... og ingen jern-dims...

Kig under komoden, i vindueskarmen, cdafspilleren, på beggesider af madrassen, og ved hovedgærdet(på den side med gardinet)

EDIT: og i skålen og i skufferne.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "FlexQ" (11.06.2004, 21:07)

42

fredag, 11. juni 2004, 21:10

Citeret

Kig under komoden, i vindueskarmen, cdafspilleren, på beggesider af madrassen, og ved hovedgærdet(på den side med gardinet)

Har kigget ... Der er ikke noget i hovedenden af sengen ud over under puden, men har lukket spillet ned. Vil prøve noget andet. Det var det med tålmodighed... :))

43

fredag, 11. juni 2004, 21:10

spil gennemført! :D - men fulgte også FlexQ's hints hele vejen :O

44

fredag, 11. juni 2004, 21:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Har kigget ... Der er ikke noget i hovedenden af sengen ud over under puden, men har lukket spillet ned. Vil prøve noget andet. Det var det med tålmodighed... :))

jamen jamen, der er noget under puden, men løft op i puden og klik på kanten af madrassen.

45

fredag, 11. juni 2004, 23:55

Lad nu være med at hinte - selv en dum idiot som mig kunne gennemføre den. Er sgu sjovest når man selv har løst den :D

46

lørdag, 12. juni 2004, 04:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
Lad nu være med at hinte - selv en dum idiot som mig kunne gennemføre den. Er sgu sjovest når man selv har løst den :D

hehe såså, grille kan ikke gøre for at han er lidt *HOST* ... BIP... *HOST*...

hehe *G*

47

lørdag, 12. juni 2004, 10:48

max nice brain teaser spil, har hermed completed det :clap:

48

lørdag, 12. juni 2004, 13:01

Grrr :evil: ....kan ikke finde ring nr 2 X(

Hjæææææææææælp!! :T

Har fundet 11 ting

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (12.06.2004, 13:01)

49

lørdag, 12. juni 2004, 14:44

Ja bag sengen...

Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

50

lørdag, 12. juni 2004, 15:21

Træ gardinet frem og tilbage et par gange så falder ringen ned!

51

lørdag, 12. juni 2004, 15:26

Citeret

så er jeg igennem døren, med "screwdriver" (skruetrækker) ...

EDIT: gennemført... :) prøver "the original nu"

Så er det gennemført Tak for hjælpen :cheers:

52

lørdag, 12. juni 2004, 15:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af vandahl
Træ gardinet frem og tilbage et par gange så falder ringen ned!

Ligger den ikke bare på karmen, gjorde den ved mig.!

53

lørdag, 12. juni 2004, 20:38

er der nogen der ved hvor det sidste batteri er ??

54

søndag, 13. juni 2004, 12:51

Der ligger en i karmen men man er nødt til at trække gardinet frem og tilbage til den sidste falder ned!

55

søndag, 13. juni 2004, 14:39

sengens hovedside, meget svært at nå hen men klik som en gal så skal det nok gå

56

søndag, 13. juni 2004, 15:35

hovedside??? hvad fabler du om!

57

søndag, 13. juni 2004, 15:47

jeg fabler om det hvor puden er, lige under ved det hjørne, det tag puden op, så tryk på det stykke træ der nu ka trykeks på

58

søndag, 13. juni 2004, 16:42

nu har jeg spillet filmen, og har main key.. hvad gør jeg?

59

søndag, 13. juni 2004, 17:43

hehe i filmen kan du se at han peger et sted, hold din mus på det sted, og så når filmen er færdig, så trykker du helt vildt på det punkt osv.:)

60

søndag, 13. juni 2004, 18:20

Så er spillet hermed gennemført... Først uden hints derefter med :)) det var sjovest uden :))

Sejt nok spil ;)

Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.