21

torsdag, 10. juni 2004, 16:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN
har lige bestilt nyt digital kamera :D:D:D Fuji S7000 .. damn jeg glæder mig vold meget.. håber det kommer i morgen :D

Det er jo sådan et jeg har.
Du har virkelig noget at glæde dig til der. ;)
Vent bare til du ser nogle pics med supermacro.
Ned til 1 cm tæt på kan du gå med det. 8o

22

torsdag, 10. juni 2004, 16:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN
har lige bestilt nyt digital kamera :D:D:D Fuji S7000 .. damn jeg glæder mig vold meget.. håber det kommer i morgen :D

Det er jo sådan et jeg har.
Du har virkelig noget at glæde dig til der. ;)
Vent bare til du ser nogle pics med supermacro.
Ned til 1 cm tæt på kan du gå med det. 8o

det er det nemlig :D glæder mig også riiigtig meget til at få taget nogen billeder ..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

23

fredag, 11. juni 2004, 11:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af MJO

Citeret

Oprindeligt indlæg af DiRtBaG
Tak for den gode forklaring, der blev jeg lidt klogere*S*

Jeg ville ikke stå bedre, ved at få et tilsvarende 9800xt, da det ikke kan sælges for 3250.-
Så er der det med rep, det er igen det med at, hvis nu det kunne laves, så står jeg igen med et kort jeg ikke kan sælge for 3250.-

Hvis det ikke kan laves og jeg forlanger at få et Sapphire 9800xt, så er det jo muligt at de finder et og igen kan det ikke sælges til 3250.-
Hvis de ikke finder et Sapphire 9800xt og købet ophæves, og jeg skal have de 4695.- tilbage kortet har kostet, ja det ville jo være dejligt*S*
Men det er lidt et spil i lotteriet, da de muligvis vil finde et magen til, eller måske kan lave kortet*S*

Så jeg tror jeg stiller mig tilfreds med de 3250.- og den skriftlige garanti på beløbet og skriftlige garanti på at de sender mig et X800XT samme dag som de modtager det...

Udsnit fra mail fra føniks Computer
>>>>>XXXX har fået kreditteret et Sapphire 9800XT : 2595,-+ moms

og ønsker at forud bestille:
X800 XT 256mb som afsendes samme dag som vi modtager dem.
Pt. Midt/sidst i JULI<<<<<<

Ja det er et godt spørgsmål.
Jeg ved ikke om en butikken kan gå tilbage og sige at nu vil de reparere eller ombytte, når de har accepteret en ophævelse?

Jeg spørger lige et andet sted, og vender så tilbage.

Nu skal du høre, for en lille times tid siden ringede jeg til forbrugerstyrelsens hotline og der fik jeg bekræftet det du har skrevet..
Nå , men jeg sidder så også med en mail fra føniks computer, en kopi af den mail de har fra deres importør, der i står der et kredinota nummer og self. navnet på importøren.
Så jeg tager telefonen og ringer der ind, og får fat i en mand der bliver letter gal i skralden over at jeg ringer der ind. Nu har jeg altid ment at det er nemmere at gå lige til hovedet*S*
Gutter spørger forundret om hvor jeg har den kredinota fra og jeg svare at den har jeg da skam fra Føniks computer, han beder om navn på vedkommende der har udleveret den og siger at jeg vil høre fra føniks computer meget snart og afslutter samtalen..
Ganske rigtigt, telefonen ringer 15 min efter med endnu en utilfteds mand i røret. Jeg forklare ham at jeg har krav på det fulde beløb i følge forbrugerstyrelsen, men det mener han ikke, så han henviser til chefen, som jeg kunne maile til. Det duer ikke siger jeg, giv mit et telefon nummer og så ringer jeg til ham og får en sludder med ham...Det fik jeg så*S*
Nå jeg har lige lidt vaske tøj der skal sættes over og kommer ind igen for at ringe til chefen, men telefonen ringer igen. Det er så føniks computer igen, der fortæller at at de lige har modtaget en mail fra deres importør, med besked om at de havde taget fejl, kortet var jo et halvt år gammelt og den pris de havet givet mig var dagsprísen.
Så nu har jeg fået 4369.- istedet 3250.- :dance:
Morale.....Gå til hovedet og ikke halen...

Og jeg vil stadig handle hos Føniks Computer, da jeg stadig synes at det er en rigtig god butik..
Lucky me ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "DiRtBaG" (11.06.2004, 11:40)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.