Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

torsdag, 10. juni 2004, 14:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af Psykozen
jeg gider ikke stemme,da politik siger mig ingenting og jeg på ingen måder kan sætte mig ind i det.

politikere er også de mest utroværdige mennesker der findes...lover en hel masse,holder det aldrig.

derfor stemmer jeg ikke

spild af tid for at sige det pænt

Det er godt nok en sørgelig indstilling at rende rundt med..

Og ret dum for at sige det pænt

Asus P5B Deluxe/WIFI
Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
GeForce GTS 285
Antec P182 - Corsair HX520

42

torsdag, 10. juni 2004, 17:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af mojn
Hey I må ikke stemme på Charlotte Walkusch :D

Hende vil jeg gerne stadig have til at rende rundt inde i byen(hun bor i Horsens) og ikke være nede i Bruxells(eller noget) ;)

Fatter ikke hvad du, og andre folk, ser i hende.. men okay.. måske hun er lækker efter "Horsens-standard" ;)

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ
jeg er under 18, så jeg kan ikke stemme, men vil til hver en tid stemme nej - syns at vi har cetraliseret alt for megt magt i bruxel ... kan jeg ik li...

Det samme som centraliseringen i berlin i 40'erne.

For det første er jeg selvfølgelig enormt uenig med dig, og for det andet synes jeg det er helt forrykt at sammenligne EU med 40'ernes Berlin. Anyways.. Nu er afstemningen jo ikke om hvorvidt Danmark skal være en del af EU eller ej, eller om du siger god for forfatningen eller ej, men om hvem du vil have der skal sidde i EU-Parlamentet. Det tætteste på et "nej" er nok at stemme på en fra Folkebevægelsen mod EU!

Citeret

Oprindeligt indlæg af spazoid

Citeret

jeg gider ikke stemme,da politik siger mig ingenting og jeg på ingen måder kan sætte mig ind i det.

politikere er også de mest utroværdige mennesker der findes...lover en hel masse,holder det aldrig.

derfor stemmer jeg ikke

spild af tid for at sige det pænt

Det er godt nok en sørgelig indstilling at rende rundt med..

Og ret dum for at sige det pænt

Holdningen er en han har lært enten af sine forældre eller andre sociale omgivelser. Lyder måske lidt harskt, men det er vel selvsagt når drengen ikke interesserer sig for politik, men alligevel har en ret så stærk holdning til politikere!

43

torsdag, 10. juni 2004, 17:25

jeg har det fint med at blive kaldt dum,det generer mig skam ikke.

jeg har mine holdninger,du har dine.

politik interresserer bare ikke mig,sådan er det.

har du et problem med det,så...ja...who cares

Intel Q6600@3600
Asus P5K
4 GB Corsair XMS2 PC-6400
XFX HD5850
Samsung T220
Corsair HX 620W

44

torsdag, 10. juni 2004, 17:31

Citeret

i'm with you on that one ;)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

45

torsdag, 10. juni 2004, 17:33

Citeret

Hvis politik slet ikke interesserer dig hvordan kan du så have sådan en konservativ holdning til dansk politiks repræsentanter? Det ville være det samme som hvis jeg udtalte mig om det kongelige teaters operasangerrepetoire... hvilket jeg ikke aner en skid om, da det ikke interesserer mig.. kan du følge mig?

46

torsdag, 10. juni 2004, 22:25

det jeg siger er ,at jeg ikke gider stemme da jeg ikke gider bruge min tid på nogle tomme valgtaler som ALDRIG bliver overholdt alligevel..

stille og roligt der

politik og mig går bare ikke sammen,det kan du ikke lave om på..

det ville svare til at jeg forlangte at du købte creamys nye cd...kan du følge mig?

Intel Q6600@3600
Asus P5K
4 GB Corsair XMS2 PC-6400
XFX HD5850
Samsung T220
Corsair HX 620W

47

torsdag, 10. juni 2004, 22:27

gider ikke stemme.. :T

49

fredag, 11. juni 2004, 00:13

Hvis jeg får tid og husker det, smutter jeg da forbi og gir en stemme..

50

fredag, 11. juni 2004, 00:50

Alle har vel en politiks holdning... alle har vel en mening om f.eks. indvandrere... krigen i irak... bare for at nævne et par stykker !

51

fredag, 11. juni 2004, 00:50

Nu er det jo sådan, at i den form for demokrati, som vi lever under, så er det at stemme - en ret vi har. Ikke en pligt. Det er også en ret - at vi har lov til at stemme på det, som passer til vores egen overbevisning. Hvis man vil have indflydelse - mere el. mindre (kan jo diskuteres) - så bør man jo stemme !
Men tvang hører ikke til i et demokrati - nok nærmere i et diktatur.
Min egen holding og overbevisning er, at jeg stemmer - og det bliver ihf. ikke på Fjog's og kompagni's kandidater. Er ikke lige til den der navlebeskuende og egoistiske tendens, som han og hans kammersjuker står for. Det fører IMO kun til større problemer, da forskellen på rig og meget lidt rig - bliver endnu større end den er i forvejen.
Kan heller ikke få øje på ret mange positive resultater i det, der er foregået i EU ind til videre. Har også svært ved at se, hvad vi som alm. borgere får ud af al den centralisering som både Fjog og EU er talsmænd for. For mig at se, er det kun for de få - som har rigeligt i for vejen.
Jeg er ihf. ikke blevet overbevist om, at en stor forskel på rig og fattig - gør et samfund bedre. Tværtimod. :rolleyes:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.