Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 9. juni 2004, 21:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af MJO
Hmm nu vil jeg lige smide et par links til dårlige oplevelser.
Man skal som sagt se lidt af hvert.

Googlegroups1
Googlegroups2
Googlegroups3
Googlegroups4

Her kan læses mere:
Googlegroups søgning

Det er ikke fordi jeg har noget imod SHG, men jeg ville lige bidrage med et par af de historier jeg har læst på usenet

Det var nu ikke fordi jeg ville gøre Shg til helgener, men oven på de efterhånden mange negative tråde om forhandlere, ville jeg da lige komme med en positiv tråd.
Jeg er ret sikker på, at du vil kunne finde negative ting om næsten enhver forhandler, hvis du søger efter det. Der findes ikke nogle der er fejlfrie, men der findes dem, som bestræber sig på at blive det og så findes der dem, der er ligeglade. ;)

22

onsdag, 9. juni 2004, 21:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mercie
well, ingen butik er perfekt.. alle laver jo fejl

Det er korrekt, men spørgsmålet er om det altid kan tilskrives fejl?
Fejl er da menneskelige og kan ofte tilgives, men vil butikken eks. indrømme det er en fejl?
Det er bestemt ikke sikkert.
Det er også nemt altid at sige, ups det var sørme en fejl.

En del butikker sparer jo netop på service, da de så kan øge overskuddet. Og særligt edb branchen er presset da priserne er lave.
Jeg klager dog ikke over priserne, men service er effterhånden forsvundet for private hos diverse edb forhandlere.
Bevares der er få der forsøger at opretteholde en hvis grad af service, og hatten af for det.
Men det er mere undtagelsen fremfor reglen.

Jeg har selv haft min andel af dårlige oplevelser, både med Midt-Data(retssag lige opover) og andre butikker.
Jeg har skam også haft gode opleveler, og dem lægger jeg da ikke skjul på.

Her taler jeg ikke specifikt om SHG, men sådan set alle forhandlere.

23

onsdag, 9. juni 2004, 22:44

Ingen forhandlere på er nogen måder pletfrie. Jeg har f.eks. kun gode oplevelser med Midt-Data, hvorimod SHG har været lidt haltende, og forhandlere som Multimedia World har været helt hen i vejret, men det er der så også mange andre, som kan skrive under på.

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

24

onsdag, 9. juni 2004, 23:32

Syntes det er gået lidt ned ad bakke for SHG.. før i tiden var det super at handle hos dem.. men det er som Daniel skriver også som afhentning.. suuuuuk.. man kan risikere at stå i kø i 1½ time derude..
Så vil jeg sgu hellere betale 100kr mere for nogle dele og købe dem ved Compumail/pclageret som ligger 100 meter fra mig.

25

onsdag, 9. juni 2004, 23:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
Hej alle.

Der har ofte været en tråd med dårlig service fra en forhandler, så for en gangs skyld kommer der her en om god service. for at få et grafik kort..

Min lillebror bestilte en Athlon64 med det hele hos Shg.dk.
Desværre var det ønskede Logitech tastatur og et POV 5900XT ikke til at få fat i lige med det samme, så jeg foreslog Kenneth fra Shg at ændre på ordren.

Logitech tastatur og POV 5900Xt skulle så fjernes og erstattes af:

Gigabyte 5900XT
Microsoft tastatur
Steelpad 4D musemåtte
og så manglede der er powerkabel til PSU.

Det ændrede Kenneth ordren til, men da den så ville blive lidt dyrere, blev han nødsaget til at ændre det til efterkrav.
Det mailede han om og gjorde opmærksom på, at det ville blive til den pris vi oprindeligt bestilte varer for.

Det synes jeg er en god service og at få lidt rabat, klager man jo ikke over. ;)

det var satme god service :D jeg har heller aldrig oplevet noget dårligt ved SHG.. synes de har en kanon service :D

Then you are one of the lucky ones ;)
Jeg har haft SÅÅÅ mange konflikter med dem at man virkelig skulle tro at det var løgn.. Sikkert noget andet når man handler over Inet men ved afhentning er det noget HEEELT andet.. Magen til dårligere service er jeg 110% sikker på ikke eksisterer..
Det kan uden pis tage 1 time er servicere 6 numre, og det siger jeg virkelig uden at overdrive.
Desuden har jeg haft flere verbale slagsmål med flere af deres inkompetente ansatte.

Men som sagt godt at Hans og andre har haft en god købeoplevelse der.. Men jeg fraråder ALLE afhentning eller anden personlig handel hos dem, det er virkelig under alt kritik.

Ja deres afhentning stinker langt væk jeg stod i butikken som nr.3 der skulle serviceres og der stod jeg i 5 kvarter. For at få mit Grafik kort

Så det her er hvad jeg mener om dem :lame:

Board : FIC 865pe Max
Cpu : P4 2.8Ghz Northwood HTT
Ram : 1* 256Mb Geil pc3200. 1*256Mb Pqi pc2700
Grafik : Point of view G4 ti4200
Skærm : Aoc

26

torsdag, 10. juni 2004, 13:01

SHG har god service, men det er bare MAX træls at købe direkte i butikken da det altid min. tager 1½ time!

27

torsdag, 10. juni 2004, 13:05

Jeg kan kun tilslutte mig den der har gode oplevelser hos SHG, jeg har aldrig haft problemer med dem.
Jeg købet for meget lang tid siden en IBM 10gb disk der så gik i udu og sendte den til rma og fik en 60gb tilbage uden beregning.
Når vi nu snakker om god service så læs denne.... http://www.tweak.dk/forum/thread.php?thr…did=3&styleid=1

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.