Fin service fra Shg.dk

  • Hej alle.


    Der har ofte været en tråd med dårlig service fra en forhandler, så for en gangs skyld kommer der her en om god service.


    Min lillebror bestilte en Athlon64 med det hele hos Shg.dk.
    Desværre var det ønskede Logitech tastatur og et POV 5900XT ikke til at få fat i lige med det samme, så jeg foreslog Kenneth fra Shg at ændre på ordren.


    Logitech tastatur og POV 5900Xt skulle så fjernes og erstattes af:


    Gigabyte 5900XT
    Microsoft tastatur
    Steelpad 4D musemåtte
    og så manglede der er powerkabel til PSU.


    Det ændrede Kenneth ordren til, men da den så ville blive lidt dyrere, blev han nødsaget til at ændre det til efterkrav.
    Det mailede han om og gjorde opmærksom på, at det ville blive til den pris vi oprindeligt bestilte varer for.


    Det synes jeg er en god service og at få lidt rabat, klager man jo ikke over. ;)


  • det var satme god service :D jeg har heller aldrig oplevet noget dårligt ved SHG.. synes de har en kanon service :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    det var satme god service :D jeg har heller aldrig oplevet noget dårligt ved SHG.. synes de har en kanon service :D


    har heller aldrig haft problemer med SHG.. :D

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    det var satme god service :D jeg har heller aldrig oplevet noget dårligt ved SHG.. synes de har en kanon service :D


    Then you are one of the lucky ones ;)
    Jeg har haft SÅÅÅ mange konflikter med dem at man virkelig skulle tro at det var løgn.. Sikkert noget andet når man handler over Inet men ved afhentning er det noget HEEELT andet.. Magen til dårligere service er jeg 110% sikker på ikke eksisterer..
    Det kan uden pis tage 1 time er servicere 6 numre, og det siger jeg virkelig uden at overdrive.
    Desuden har jeg haft flere verbale slagsmål med flere af deres inkompetente ansatte.


    Men som sagt godt at Hans og andre har haft en god købeoplevelse der.. Men jeg fraråder ALLE afhentning eller anden personlig handel hos dem, det er virkelig under alt kritik.

  • Det er da godt at høre om en god oplevelse.
    Men husk at en forhandler først viser sit sande ansigt når noget går galt.
    Det være sig ang. support eller en reklamation.
    De fleste forhandlere vil trods alt gerne sælge til folk.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MJO
    Det er da godt at høre om en god oplevelse.
    Men husk at en forhandler først viser sit sande ansigt når noget går galt.
    Det være sig ang. support eller en reklamation.
    De fleste forhandlere vil trods alt gerne sælge til folk.


    Det har du helt ret i.
    Jeg har haft en 512 mb Elixir ramblok til RMA hos Shg engang. Den blev ombyttet med det samme, så også på det punkt, har jeg ikke haft problemer der.


    Generelt stinker RMA ellers hos langt de fleste forhandlere synes jeg.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Det har du helt ret i.
    Jeg har haft en 512 mb Elixir ramblok til RMA hos Shg engang. Den blev ombyttet med det samme, så også på det punkt, har jeg ikke haft problemer der.


    Generelt stinker RMA ellers hos langt de fleste forhandlere synes jeg.


    Jepper, der er meget få forhandlere hvor deres RMA er god, men syns helt klart at shg ligger i den goe ende(har fået bytett 2 mb, 2 cpuer en hdd og 3 gfk's).


    Men nu vi er ved snakken, så vil jeg da helt klart mene at prcdata.dk er noget af det bedste sted man kan handle. Jeg har handlet en del der, og selvom deres priser ikke er de billigste, så vil jeg godt betale 100 kr extra for den oakke jeg evt. bestiller og så få den fænomenale behandling.


    Hvor jeg så igen, vil sige at MIDTDATA STINKER (!/%#( ... de vil meget gerne sælge en noget, men at erstatte noget som er smadret af noget de har solgt mig, det vil de fandme ikke, selvom det er så tydeligt som pis i sne.

  • Godt at høre at de trods alt også kan have god service....


    jeg har kæmpet en kamp med dem engang, og synes bestemt ikk at deres service var noget at råbe hurra for :rolleyes: - håber det var en engangs præstation de lavede der.....

  • Rart endelig at se nogle positive tråde om forhandlere :) Synes også shg yder en god service.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg ka da også kun tilslutte mig de gode erfaringer.


    Jeg har fået byttet 2 x mobo samt en sort front til et dvd-drev.


    Ingen problemer med deres service der. Selvom jeg havde glemt at skrive diverse ting på pakkerne som rent faktisk skulle have stået der, så thumbs up til shg!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • yes ... mit gfk er begyndt at lave meget grumme articfacts. så jeg har lige skrevet til compumail, som jeg har købt det hos, for at høre mig ad om deres bytteregler osv. har self seldt dette billede med, så de kan se det selv.:) ..