Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 9. juni 2004, 16:07

Hej alle.

Der har ofte været en tråd med dårlig service fra en forhandler, så for en gangs skyld kommer der her en om god service.

Min lillebror bestilte en Athlon64 med det hele hos Shg.dk.
Desværre var det ønskede Logitech tastatur og et POV 5900XT ikke til at få fat i lige med det samme, så jeg foreslog Kenneth fra Shg at ændre på ordren.

Logitech tastatur og POV 5900Xt skulle så fjernes og erstattes af:

Gigabyte 5900XT
Microsoft tastatur
Steelpad 4D musemåtte
og så manglede der er powerkabel til PSU.

Det ændrede Kenneth ordren til, men da den så ville blive lidt dyrere, blev han nødsaget til at ændre det til efterkrav.
Det mailede han om og gjorde opmærksom på, at det ville blive til den pris vi oprindeligt bestilte varer for.

Det synes jeg er en god service og at få lidt rabat, klager man jo ikke over. ;)

2

onsdag, 9. juni 2004, 16:08

ja, det må man sq sige, top nice behandling der. :)... i øvrigt godt du skriver det.:)

3

onsdag, 9. juni 2004, 16:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
Hej alle.

Der har ofte været en tråd med dårlig service fra en forhandler, så for en gangs skyld kommer der her en om god service.

Desværre var det ønskede Logitech tastatur og et POV 5900XT ikke til at få fat i lige med det samme, så jeg foreslog Kenneth fra Shg at ændre på ordren.

Gigabyte 5900XT
Microsoft tastatur
Steelpad 4D musemåtte

Det ændrede Kenneth ordren til, men da den så ville blive lidt dyrere, blev han nødsaget til at ændre det til efterkrav.
Det mailede han om og gjorde opmærksom på, at det ville blive til den pris vi oprindeligt bestilte varer for.

Det synes jeg er en god service og at få lidt rabat, klager man jo ikke over. ;)

det var satme god service :D jeg har heller aldrig oplevet noget dårligt ved SHG.. synes de har en kanon service :D

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

4

onsdag, 9. juni 2004, 16:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN

Citeret

Hej alle.

Gigabyte 5900XT
Microsoft tastatur
Steelpad 4D musemåtte

det var satme god service :D jeg har heller aldrig oplevet noget dårligt ved SHG.. synes de har en kanon service :D

har heller aldrig haft problemer med SHG.. :D

Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

5

onsdag, 9. juni 2004, 16:11

Nice! :clap: det må man da kalde god behandling

6

onsdag, 9. juni 2004, 16:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN

Citeret

Hej alle.

Gigabyte 5900XT
Microsoft tastatur
Steelpad 4D musemåtte

Then you are one of the lucky ones ;)
Jeg har haft SÅÅÅ mange konflikter med dem at man virkelig skulle tro at det var løgn.. Sikkert noget andet når man handler over Inet men ved afhentning er det noget HEEELT andet.. Magen til dårligere service er jeg 110% sikker på ikke eksisterer..
Det kan uden pis tage 1 time er servicere 6 numre, og det siger jeg virkelig uden at overdrive.
Desuden har jeg haft flere verbale slagsmål med flere af deres inkompetente ansatte.

Men som sagt godt at Hans og andre har haft en god købeoplevelse der.. Men jeg fraråder ALLE afhentning eller anden personlig handel hos dem, det er virkelig under alt kritik.

7

onsdag, 9. juni 2004, 16:19

Det er da godt at høre om en god oplevelse.
Men husk at en forhandler først viser sit sande ansigt når noget går galt.
Det være sig ang. support eller en reklamation.
De fleste forhandlere vil trods alt gerne sælge til folk.

8

onsdag, 9. juni 2004, 16:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af MJO

Det har du helt ret i.
Jeg har haft en 512 mb Elixir ramblok til RMA hos Shg engang. Den blev ombyttet med det samme, så også på det punkt, har jeg ikke haft problemer der.

Generelt stinker RMA ellers hos langt de fleste forhandlere synes jeg.

9

onsdag, 9. juni 2004, 17:08

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af MJO

Det har du helt ret i.
Jeg har haft en 512 mb Elixir ramblok til RMA hos Shg engang. Den blev ombyttet med det samme, så også på det punkt, har jeg ikke haft problemer der.

Generelt stinker RMA ellers hos langt de fleste forhandlere synes jeg.

Jepper, der er meget få forhandlere hvor deres RMA er god, men syns helt klart at shg ligger i den goe ende(har fået bytett 2 mb, 2 cpuer en hdd og 3 gfk's).

Men nu vi er ved snakken, så vil jeg da helt klart mene at prcdata.dk er noget af det bedste sted man kan handle. Jeg har handlet en del der, og selvom deres priser ikke er de billigste, så vil jeg godt betale 100 kr extra for den oakke jeg evt. bestiller og så få den fænomenale behandling.

Hvor jeg så igen, vil sige at MIDTDATA STINKER (!/%#( ... de vil meget gerne sælge en noget, men at erstatte noget som er smadret af noget de har solgt mig, det vil de fandme ikke, selvom det er så tydeligt som pis i sne.

10

onsdag, 9. juni 2004, 17:20

Godt at høre at de trods alt også kan have god service....

jeg har kæmpet en kamp med dem engang, og synes bestemt ikk at deres service var noget at råbe hurra for :rolleyes: - håber det var en engangs præstation de lavede der.....

11

onsdag, 9. juni 2004, 18:50

det er da kanont. jeg har nu heller aldrig haft probs med dem.

12

onsdag, 9. juni 2004, 19:33

Hmm jeg har ikke fået særlig god service hos dem.. Ventede mere end 2 måneder på at få byttet et defekt NF7-S :dots:

13

onsdag, 9. juni 2004, 19:37

Rart endelig at se nogle positive tråde om forhandlere :) Synes også shg yder en god service.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

14

onsdag, 9. juni 2004, 19:39

Jeg ka da også kun tilslutte mig de gode erfaringer.

Jeg har fået byttet 2 x mobo samt en sort front til et dvd-drev.

Ingen problemer med deres service der. Selvom jeg havde glemt at skrive diverse ting på pakkerne som rent faktisk skulle have stået der, så thumbs up til shg!

CPU i5-6600
MB Asus H110M-Plus
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
PSU EVGA GQ 750
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

16

onsdag, 9. juni 2004, 21:17

Jeg har også kun gode er faringer med SHG, plus at de har et meget stort udvalg af varer.

17

onsdag, 9. juni 2004, 21:27

Har også kun roser til shg.dk! :D

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

18

onsdag, 9. juni 2004, 21:35

yes ... mit gfk er begyndt at lave meget grumme articfacts. så jeg har lige skrevet til compumail, som jeg har købt det hos, for at høre mig ad om deres bytteregler osv. har self seldt dette billede med, så de kan se det selv.:) ..

19

onsdag, 9. juni 2004, 21:37

Hmm nu vil jeg lige smide et par links til dårlige oplevelser.
Man skal som sagt se lidt af hvert.

Googlegroups1
Googlegroups2
Googlegroups3
Googlegroups4

Her kan læses mere:
Googlegroups søgning

Det er ikke fordi jeg har noget imod SHG, men jeg ville lige bidrage med et par af de historier jeg har læst på usenet

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.