Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

61

torsdag, 10. juni 2004, 14:59

Katten har sikkert selv kravlet der ind, og da ejeren så det, så tænkte han sikkert, det kunde være sjovt at lave en hp om at sælge killinger på nettet i flasker

Han er sikkert en eller anden web designer som havede for meget tid..

Men jeg syntes at bare det at lave sådan en hp IKKE er smart/klogt..

Men jeg fik sku lidt af et chok da jeg så det, jeg er glad for de små nusse bolde.

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Meinder" (10.06.2004, 15:00)

62

torsdag, 10. juni 2004, 15:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
Jeg siger ikke at det bagefter ikke er synd for den.. siger at det er begrænset hvor ondt man kan have af en kat...

Hmmm det virker faktisk også ret begrænset, hvor meget hjernekapacitet du ligger inde med... :roller:

Du kan da ikke vide eller udtale dig om hvor meget andre elsker sine katte ? - tal hellere for dig selv næste gang :dots:

63

torsdag, 10. juni 2004, 15:44

Citeret

Min pointe er: Det er i mit hovede temmelig begrænset hvor meget man kan pive over et dyr som en kat!

jeg taler for mig selv !

64

torsdag, 10. juni 2004, 20:28

Jeg syndes nu det er totalt i orden humor det der hehe :P jeg fik mig fandme en god griner...

Fed7haS

"Life Sucks Get A Fucking Helmet" - Denis Leary

65

torsdag, 10. juni 2004, 22:09

Hejsa

jeg mener heller ikke at der er noget at skrive hjem om med hensyn til katte de fatter jo hat :roller:
der er ikke meget personlighed over en kat

det er noget andet med en hund vil jeg sige de kan da finde ud af noget og så er der en hel del personlighed over en hund :D

PSU Corsair TX750W & ASUS P5QD Turbo
INTEL Core 2 Quad Q9550 & ZALMAN CNPS9900A LED
4 x 2 GB DDRII Corsair Dominator PC2-8500 C5
ASUS Geforce GTX 560 Ti 1024 MB
Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic & LG Blue-Ray DVD R/RW
400 GB Samsung 7200rpm SATA2 & 1000 GB Samsung 7200rpm SATA2

66

torsdag, 10. juni 2004, 22:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brumbassen
Hejsa

jeg mener heller ikke at der er noget at skrive hjem om med hensyn til katte de fatter jo hat :roller:

det er noget andet med en hund vil jeg sige de kan da finde ud af noget og så er der en hel del personlighed over en hund :D

det er jo så åbenbart fordi du ik ved en skid om katte, jo de har personlighed og mindst lige så meget som hunde..

67

torsdag, 10. juni 2004, 22:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brumbassen
Hejsa

Vrøvl... Hver kat har sin egen unikke personlighed.
Det ser man tydeligt, hvis man ellers gider at kigge efter. Jeg havde en engang en kat, som altid sad og ventede på at min kæreste stod op. Når hun gjorde det, spænede den ud til badeværelset og ventede på hende.
Når hun så kom og skulle tisse, kunne hun pænt stå og vente på at katten hoppede op og tissede i toilettet... :))
Når jeg sommetider legede med den, hoppede den direkte op i ansigtet og smækkede mig et par lussinger, dog uden at have kløerne fremme. :))
Jeg er nu også selv mere til hunde, men det er ikke ensbetydende med at katte skal behandles dårligt eller er et laverestående dyr end en hund er.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.