Maverick´s uheldige dag.

  • Murphys lov må være møntet på The Hans og mig. I hvert fald har jeg haft en temmelig uheldig dag.
    Efter en arbejdsdag, som faktisk var ganske god, besluttede jeg mig for at køre direkte over på Fisketorver (Silvan) for at købe en mini-værktøjskasse til det værktøj jeg normalt bruger til min computere.
    Jeg fandt faktisk en til en rimelig pris og købte så den plus en hobbykniv.
    På vej hjem sker der noget med min indkøbspose og cykelstyret. Jeg røg på røven så det ville noget midt i rundkørslen ved Dybbølsbro Station. Og det i postuniform hvilket var en anelse pinligt. Jeg fik dog rejst den faldne jernhest og kørte forsigtigt hjem. Jeg slap med hudafskrabninger på den ene arm og begge ben - og et par defekte (dyre) solbriller.
    Da jeg så kom hjem var humøret nærmest i bund, så jeg ville her ind og kigge lidt - og så var det at den ene SATA-disk i mit RAID 0 besluttede sig for at stå af. Havde fejl på den i lørdags, formaterede og det kørte igen. I dag gik den ikke, så den står på RMA.
    Er ved at få Cuben op og køre igen, mens jeg bruger reserve PC´en (AMD XP 2400+ @ 2600+.
    Regner med at være færdig i løbet af et par timer. Jeg har ondt - både hvor jeg har slået mig og af mig selv. Oven i det er jeg pisse sur på min PC for det tog det meste af lørdagen at få den operativ igen.
    Håber I har haft en god dag.

  • hehe, lyder som en rigtig lorte dag der... kender dem kun alt for godt ... mit liv er fyldt med sådanne uheldige dage... :s ... men wtf vi kæmper bare videre...:)

  • Lorte dag for dig ..


    Min dag startede godt .. Sove længe, og bare slappe af til jeg skulle arbejde .. Eller .. Egentlig læse lidt på engelsk grammatik hvilket jeg også fik klaret .. Så kommer man på arbejde, og er egentlig glad fordi der snart er ferie, og så kommer chefen med en totalt træls nyhed ..


    En af de største kunder, fortsætter ik med deres ordre efter sommerferie, og derfor mister vi en stor indtjening .. Så han er desværre nødt til at fyre mig ..


    ARGH .. Hvor fedt er det lige .. Totalt nedtur .. Så nu er det bare ud og søge nyt job, for jeg har ikke lyst til at leve kun på en SU, slet ikke efter jeg er flyttet til en dyrere lejlighed .. ;(

  • Ja, det kunne godt have været en af mine dage, en af dem, hvor man fortyder at man stod op. ;)
    Min dag i dag har så til gengæld været rigtig dejlig.
    Jeg har 1 års bryllupsdag i dag og med et rigtig dejligt år i tankerne, er humøret i top her. :D

  • Quote

    Jeg har 1 års bryllupsdag i dag og med et rigtig dejligt år i tankerne, er humøret i top her.


    Tillykke med det :cheers:


    Jeg skal nu heller ikke klage over min dag - Har godt nok ikke lavet noget specielt, men vejret har bare været perfekt til at slappe af i :))

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Ja, det kunne godt have været en af mine dage, en af dem, hvor man fortyder at man stod op. ;)
    Min dag i dag har så til gengæld været rigtig dejlig.
    Jeg har 1 års bryllupsdag i dag og med et rigtig dejligt år i tankerne, er humøret i top her. :D


    Mange gange tillykke på Bryllupsdagen.. Husk nu ikke at forglemme din kære hustru, ved at sidde på Tweak.dk på sin bryllupsdag ;)



    Maverick#


    Det lyder som et trist dag. Sådan nogle har vi jo desværre alle i ny og næ, men kan bare fryde sig over at de heldigvis ikke kommer for ofte.. :D

  • Tillykke The Hans...


    min dag gik ok... jeg sov længe.. tog til tandlæge for at blive doped gratis da jeg kun er 15 så der fik jeg gratis smil :)) med lattergassen... så kom jeg hjem tabte en auktion på qxl.dk hvor jeg ville have købt en sp-94... sådan gik det ikke.. og nu sidder jeg så bare og stener foran skærmen...
    men det er rigtigt mavericks de dage som du havde i dag kommer der masser af... jeg har haft en smule af dem og der kommer nok flere endnu...

  • Oh Crappy Day! :)


    Kom igen!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af muN_
    kender en, han brækkede begge sine arme idag :( han var vist uheldig


    Av for den...


    Det gjorde en af mine kammerater også en gang for længe siden. Han ville svinge sig over en å, men så knækkede rebet, og så faldt han ned og brækkede begge arme :S

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra