Kre gst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit frste besg her, br du lse Hjlp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne p denne side, br du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller ls yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, s log p her.

1

tirsdag, 8. juni 2004, 19:58

Murphys lov m vre mntet p The Hans og mig. I hvert fald har jeg haft en temmelig uheldig dag.
Efter en arbejdsdag, som faktisk var ganske god, besluttede jeg mig for at kre direkte over p Fisketorver (Silvan) for at kbe en mini-vrktjskasse til det vrktj jeg normalt bruger til min computere.
Jeg fandt faktisk en til en rimelig pris og kbte s den plus en hobbykniv.
P vej hjem sker der noget med min indkbspose og cykelstyret. Jeg rg p rven s det ville noget midt i rundkrslen ved Dybblsbro Station. Og det i postuniform hvilket var en anelse pinligt. Jeg fik dog rejst den faldne jernhest og krte forsigtigt hjem. Jeg slap med hudafskrabninger p den ene arm og begge ben - og et par defekte (dyre) solbriller.
Da jeg s kom hjem var humret nrmest i bund, s jeg ville her ind og kigge lidt - og s var det at den ene SATA-disk i mit RAID 0 besluttede sig for at st af. Havde fejl p den i lrdags, formaterede og det krte igen. I dag gik den ikke, s den str p RMA.
Er ved at f Cuben op og kre igen, mens jeg bruger reserve PCen (AMD XP 2400+ @ 2600+.
Regner med at vre frdig i lbet af et par timer. Jeg har ondt - bde hvor jeg har slet mig og af mig selv. Oven i det er jeg pisse sur p min PC for det tog det meste af lrdagen at f den operativ igen.
Hber I har haft en god dag.

iMac / i7 7700K / 32GB DDR4 2400 / Radeon Pro 580 / 27" 5K Retina
512GB Apple PCI-e SSD / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

MacBook Pro / i5 5275U / 8GB DDR3L / Iris 6100 / 13,3" Retina
256GB Apple SSUBX / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

Synology DS 1515+ (5x2TB WD) / Sony A7 Mk II

2

tirsdag, 8. juni 2004, 20:01

hehe, lyder som en rigtig lorte dag der... kender dem kun alt for godt ... mit liv er fyldt med sdanne uheldige dage... :s ... men wtf vi kmper bare videre...:)

3

tirsdag, 8. juni 2004, 20:02

Lorte dag for dig ..

Min dag startede godt .. Sove lnge, og bare slappe af til jeg skulle arbejde .. Eller .. Egentlig lse lidt p engelsk grammatik hvilket jeg ogs fik klaret .. S kommer man p arbejde, og er egentlig glad fordi der snart er ferie, og s kommer chefen med en totalt trls nyhed ..

En af de strste kunder, fortstter ik med deres ordre efter sommerferie, og derfor mister vi en stor indtjening .. S han er desvrre ndt til at fyre mig ..

ARGH .. Hvor fedt er det lige .. Totalt nedtur .. S nu er det bare ud og sge nyt job, for jeg har ikke lyst til at leve kun p en SU, slet ikke efter jeg er flyttet til en dyrere lejlighed .. ;(

4

tirsdag, 8. juni 2004, 20:07

Ikke nok med det i selve trden. Jeg solgte min Nokia 8850 i gr p qxl og har lovet at sende den i morgen hvis pengene kommer ind p min konto. Og Sonofon havde lovet at min T610 ville komme i dag :evil:
S jeg er uden mobil fra i morgen,hvis jeg ikke kan finde en gammel en i klderen.

iMac / i7 7700K / 32GB DDR4 2400 / Radeon Pro 580 / 27" 5K Retina
512GB Apple PCI-e SSD / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

MacBook Pro / i5 5275U / 8GB DDR3L / Iris 6100 / 13,3" Retina
256GB Apple SSUBX / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

Synology DS 1515+ (5x2TB WD) / Sony A7 Mk II

5

tirsdag, 8. juni 2004, 20:09

Ja, det kunne godt have vret en af mine dage, en af dem, hvor man fortyder at man stod op. ;)
Min dag i dag har s til gengld vret rigtig dejlig.
Jeg har 1 rs bryllupsdag i dag og med et rigtig dejligt r i tankerne, er humret i top her. :D

6

tirsdag, 8. juni 2004, 20:12

Citeret

Jeg har 1 rs bryllupsdag i dag og med et rigtig dejligt r i tankerne, er humret i top her.

Tillykke med det :cheers:

Jeg skal nu heller ikke klage over min dag - Har godt nok ikke lavet noget specielt, men vejret har bare vret perfekt til at slappe af i :))

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

7

tirsdag, 8. juni 2004, 20:13

Citeret

Oprindeligt indlg af The Hans
Ja, det kunne godt have vret en af mine dage, en af dem, hvor man fortyder at man stod op. ;)
Min dag i dag har s til gengld vret rigtig dejlig.
Jeg har 1 rs bryllupsdag i dag og med et rigtig dejligt r i tankerne, er humret i top her. :D

Mange gange tillykke p Bryllupsdagen.. Husk nu ikke at forglemme din kre hustru, ved at sidde p Tweak.dk p sin bryllupsdag ;)

Maverick#

Det lyder som et trist dag. Sdan nogle har vi jo desvrre alle i ny og n, men kan bare fryde sig over at de heldigvis ikke kommer for ofte.. :D

8

tirsdag, 8. juni 2004, 20:50

Tillykke The Hans...

min dag gik ok... jeg sov lnge.. tog til tandlge for at blive doped gratis da jeg kun er 15 s der fik jeg gratis smil :)) med lattergassen... s kom jeg hjem tabte en auktion p qxl.dk hvor jeg ville have kbt en sp-94... sdan gik det ikke.. og nu sidder jeg s bare og stener foran skrmen...
men det er rigtigt mavericks de dage som du havde i dag kommer der masser af... jeg har haft en smule af dem og der kommer nok flere endnu...

Tech-nrd, Gamer - IT all the way!

9

tirsdag, 8. juni 2004, 21:22

Mange tak til jer alle. :D

Modgiften til Murphy's lov er at sige til sig selv:
I morgen bliver en dejlig dag. ;)

10

onsdag, 9. juni 2004, 01:13

Fler med dig! Kender det kun alt for godt..

Men at the first you don't succeed !

11

onsdag, 9. juni 2004, 01:24

kender en, han brkkede begge sine arme idag :( han var vist uheldig

12

onsdag, 9. juni 2004, 02:03

tjaa, alle har jo deres op- og nedture, kan kun sige "efter regn kommer der sol..." ;)

Op med humret, Pal :cheers:

13

onsdag, 9. juni 2004, 09:41

heldigvis ved at vre lnge siden jeg haft sdan en dag :dance:

7-9-13 (Det skader jo ikke ;) )

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

14

onsdag, 9. juni 2004, 13:19

Oh Crappy Day! :)

Kom igen!

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

15

onsdag, 9. juni 2004, 13:24

Citeret

Oprindeligt indlg af Berleburg
Kom igen!

Ja.. det m vist blive en ommer ;)

16

onsdag, 9. juni 2004, 19:46

Citeret

Oprindeligt indlg af muN_
kender en, han brkkede begge sine arme idag :( han var vist uheldig

Av for den...

Det gjorde en af mine kammerater ogs en gang for lnge siden. Han ville svinge sig over en , men s knkkede rebet, og s faldt han ned og brkkede begge arme :S

CPU i5-6600
MB Asus H110M-Plus
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
PSU EVGA GQ 750
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed s indsend den s alle andre p Tweak.dk kan f glde af den.