Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

fredag, 11. juni 2004, 00:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af icemann

Citeret

Oprindeligt indlæg af X-Man

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe

Citeret

Hej alle!

Er der andre end mig her inde,der har deres bil udstillet på bilgalleri.dk?

Her er min :)) :
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13522

Jeg ved at X-man har den gamle Kadett derinde. Mon ikke også hans nye Bravo 1.8GT kommer derind, når han får bilen.

Btw stadig en voldsom flot Primera. Du skal nemlig slet ikke tro at jeg er en smule jaloux, nej nej slet slet ikke ;)

Det kan du lige tro den gør, og Ice, synes det er en total nice bil du har fået dig, er vild med den, du siger bare til så tar vi et race en dag til et arrangement på den gamle flyveplads i Vandel :T

hvornår får du din nye vogn?
Den er også rimelig nice den bravo GT... ;)

Skulle ha fået den 10/6, men de hoveder fra Auto Logik havde ikke afhentet den hos forhandleren, så får den nok tidligst mandag, måske fredag hvis jeg er heldig :(

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

22

fredag, 11. juni 2004, 09:12

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe

Citeret

Hej alle!

Er der andre end mig her inde,der har deres bil udstillet på bilgalleri.dk?

Her er min :)) :
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13522

Jeg ved at X-man har den gamle Kadett derinde. Mon ikke også hans nye Bravo 1.8GT kommer derind, når han får bilen.

Btw stadig en voldsom flot Primera. Du skal nemlig slet ikke tro at jeg er en smule jaloux, nej nej slet slet ikke ;)

Det kan du lige tro den gør, og Ice, synes det er en total nice bil du har fået dig, er vild med den, du siger bare til så tar vi et race en dag til et arrangement på den gamle flyveplads i Vandel :T

hvornår får du din nye vogn?
Den er også rimelig nice den bravo GT... ;)

Skulle ha fået den 10/6, men de hoveder fra Auto Logik havde ikke afhentet den hos forhandleren, så får den nok tidligst mandag, måske fredag hvis jeg er heldig :(

arhh nederen,håber da ikke for dig at du skal vente til mandag ;)
Jeg var så heldig at få min primera 3 dage før normalt aftalt :clap:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.