21

onsdag, 9. juni 2004, 22:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af LecTer
sygt.. tror det er min eneste kommentar :rolleyes:

Why. :roller:

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

22

onsdag, 9. juni 2004, 22:11

kedelig flere farver, lidt kedelig. men MEGET overskuelig ;)

prøv dig lidt frem så skal det nok blive ok.

23

onsdag, 9. juni 2004, 22:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af Twilight

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Citeret

synes også den er ret grim og kedelig.. desuden er menuen skæv i forhold til overskrift og forsidebillede..

En helt anden ting.. hvorfor holder man katte indendørs? Og hvorfor skal I bestemme at de skal være inde? Det kan i vel forhelvede ikke?

Dyre racekatte ønsker man ikke at have til at løbe frit omkring. Og man ønsker heller ikke at ens killinger skal løbe rundt undendørs.

Og jo man kan bestemme lige hvad man vil sålænge køber skriver under på det.

Øhm .. Kommer i så efter dem hvis katten går udenfor?

Man kan tilbage købe katten for et vist beløb.

Det vil sige i holder øje med dem, og henvender jer hvis i kan se de gør noget de ikke burde?

Jeg spørger fordi jeg ikke ved det, og er nysgerrig ..

Kan godt lide katte, men ville aldrig selv give så mange penge for en .. Men sådan er vi jo så forskellige ..

24

onsdag, 9. juni 2004, 22:16

hmm hvem fanden vil dog give så meget for sådan en kat der, de er jo ikke engang flotte vil nærmere sige de er ret så grimme 8o

25

onsdag, 9. juni 2004, 22:23

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

synes også den er ret grim og kedelig.. desuden er menuen skæv i forhold til overskrift og forsidebillede..

En helt anden ting.. hvorfor holder man katte indendørs? Og hvorfor skal I bestemme at de skal være inde? Det kan i vel forhelvede ikke?

Dyre racekatte ønsker man ikke at have til at løbe frit omkring. Og man ønsker heller ikke at ens killinger skal løbe rundt undendørs.

Og jo man kan bestemme lige hvad man vil sålænge køber skriver under på det.

Øhm .. Kommer i så efter dem hvis katten går udenfor?

Man kan tilbage købe katten for et vist beløb.

Det vil sige i holder øje med dem, og henvender jer hvis i kan se de gør noget de ikke burde?

Jeg spørger fordi jeg ikke ved det, og er nysgerrig ..

Kan godt lide katte, men ville aldrig selv give så mange penge for en .. Men sådan er vi jo så forskellige ..

Det første stykke tid holder både køber og sælger kontkt, som regel ihvertfald, de fleste der køber denne type kat går jo også på udstilling med dem.
Der får man jo tit set katten igen.

26

onsdag, 9. juni 2004, 22:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af c-k
hmm hvem fanden vil dog give så meget for sådan en kat der, de er jo ikke engang flotte vil nærmere sige de er ret så grimme 8o

Tjaeh, 3 - 4000,- er sq et billigt racedyr, tænk på hvad en hund eller het koster, ja eller en papegøje.

27

onsdag, 9. juni 2004, 22:26

tjaa gav 1500,- for min græske landskilpade synes jeg da var mange penge for et dyr imo. og så skal man jo også lægge tilbehør oven i, i mit tilfælde ca 4000 for tararie osv.

28

onsdag, 9. juni 2004, 22:27

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af c-k

Tjaeh, 3 - 4000,- er sq et billigt racedyr, tænk på hvad en hund eller het koster, ja eller en papegøje.

Prisen er vel helt OK, når man tænker på det er et racedyr .. Nogen bruger penge på computere, sport ja eller katte .. Det handler jo om interesser ..

Tror endda også jeg har forstået det med kontrakten, og at i evt. køber nogen tilbage ..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.