Hjemmeside kritik.

  • Siden ser jo fin ud, det eneste jeg lige synes, er irriterende er, at der ikke er nogen menu på undersiderne, hvilket resulterer i en masse tryk på "tilbage" knappen.


    Ellers så kunne det måske være en idé at bygge siden op af CSS of XHTML, det letter opdatering af layoutet en del. Hvis der er tid kan man jo begynde også at kigge lidt på PHP.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bullfaegter
    Siden ser jo fin ud, det eneste jeg lige synes, er irriterende er, at der ikke er nogen menu på undersiderne, hvilket resulterer i en masse tryk på "tilbage" knappen.


    Ellers så kunne det måske være en idé at bygge siden op af CSS of XHTML, det letter opdatering af layoutet en del. Hvis der er tid kan man jo begynde også at kigge lidt på PHP.


    Det med menu på undersiderne er faktisk en ting jeg har nævnt for hende.


    Tror ikke engang jeg tør nævne for hende at der findes andre måder at lave hjemmesider på end med frontpage. Hun har knap nok tålmodighed til at vente på at siden bliver uploadet. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Twilight


    Det med menu på undersiderne er faktisk en ting jeg har nævnt for hende.


    Tror ikke engang jeg tør nævne for hende at der findes andre måder at lave hjemmesider på end med frontpage. Hun har knap nok tålmodighed til at vente på at siden bliver uploadet. ;)


    Så må hun da gå helt amok når hun skal opdatere sitet, men hvis der ikke er planer om større ændringer går det nok. :P


  • Den er da rigtig nyselig 8) Pæn og enkel - vil dog give ret i det der med menu på undersiderne.
    Ka' huske de første spæde forsøg, hvor vi var nogle stykker der kom med nogle forslag til forsiden. Har stadig nogle af billederne liggende ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astral_Light
    for meget fritid og for lidt fantasi... :lame:


    Tjaehh, killinger til en salgspris på mellem 3000,- og 4000,- kr. vil man godt gøre lidt for. ;)

  • Tjah - hvis den opfylder formålet er det vel ok....


    Jeg synes nu siden er temmelig primitiv og kedelig -


    endvidere lugter den langt væk af frontpage og nybegynder - men det er jo også tilfældet, så det er vel i orden


    :T


  • Har du noget i mod frontpage hva? huhuhuh ... do ya do ya do ya .. laver selv alle mine i frontpage.. og de er da ik grimme efter min mening.. og det tror jeg også engel og flere andre herinde vil give mig ret i?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    Har du noget i mod frontpage hva? huhuhuh ... do ya do ya do ya .. laver selv alle mine i frontpage.. og de er da ik grimme efter min mening.. og det tror jeg også engel og flere andre herinde vil give mig ret i?


    Mange starter i frontpage, hvilket også er fint nok .. Men på begynderstadiet ligner det somregel også WYSIWYG ..


    Men man skal jo starte et sted ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Mange starter i frontpage, hvilket også er fint nok .. Men på begynderstadiet ligner det somregel også WYSIWYG ..


    Men man skal jo starte et sted ..


    jeg startede selv i Dreamwaver 4 Ultradev.. dejligt program.. men fik så fat i Frontpage XP, som også var ganske genialt, så det og frontpage 2003 har jeg brugt siden :)

  • Helt enig...man skal starte et sted .. og det sværeste ved at lave hjemmesider er jo i realiteten at komme noget fornuftigt indhold på siden, der kan interessere andre end ens mormor.


    Her er norske racekatte jo et godt eksempel på en hobby, der sandsynligvis har en bredere interesse - hvordan selve layoutet på hjemmesiden er er jo i virkeligheden så sekundært.


    Frontpage er et udemærket program til design af hjemmesider og bliver stadigt bedre, for hver ny version der kommer.


    Pointen er imidlertid at de templates der tilbydes til nybegyndere er temmelig begrænsede og at de sider der udarbejdes fra disse skabeloner derfor ofte kan udpeges som værende frontpage layout - også selv om man sletter henvisningen i kildekoden :T

  • fuck den ser død ud :roller: sry


    Lain-Li PC6089A
    AMD Athlon 64 NC 3500+ @ 260x11 2860MHz
    MSi Neo2
    vdimm (3.5 Volt)
    Corsair PC3200LL BH-5 2x256 MB
    Connect3D X800Pro 550/550
    Maxtor 200 GB S-ATA150
    OCZ Powerstream 520 watt.


    SuperPi 28 Sek. 2940 MHz

  • synes også den er ret grim og kedelig.. desuden er menuen skæv i forhold til overskrift og forsidebillede..


    En helt anden ting.. hvorfor holder man katte indendørs? Og hvorfor skal I bestemme at de skal være inde? Det kan i vel forhelvede ikke?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    synes også den er ret grim og kedelig.. desuden er menuen skæv i forhold til overskrift og forsidebillede..


    En helt anden ting.. hvorfor holder man katte indendørs? Og hvorfor skal I bestemme at de skal være inde? Det kan i vel forhelvede ikke?


    Dyre racekatte ønsker man ikke at have til at løbe frit omkring. Og man ønsker heller ikke at ens killinger skal løbe rundt undendørs.


    Og jo man kan bestemme lige hvad man vil sålænge køber skriver under på det.