uskyldig ??

  • "Jeg forklarede at det ikke drejede sig om hacking men at de desværre var blevet uskyldig offer, da jeg adskillige gange havde pinget sønnens maskine så hans firealarm program konstant poppede op med meddelser, så han ikke kunne spille og det intet havde med hacking at gøre."


    Hahahah hvor ONDT :D




    Edit:
    2003 Endeligt får jeg et nyt arbejde godt nok som freelance men alligevel.
    Hov hvad skete der, min ekskæreste fandt ud af jeg havde fået et job, skrev et brev til internetfirmaet som jeg blev ansat i, hvori hun gjorde opmærksom på at jeg havde nogen sigtelser for hacking og vupti så mistede jeg det arbejde



    OMG den luderso sku da ha en omgang tæv ! :chain:

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

    Rettet en gang, sidst af Carstone ().

  • IKKE SKYLDIG! ;)


    Kan kun have ondt af ham. Både fordi han har en en ko af en X-kæreste, og fordi politiet på ingen måde forstår hvordan en computer virker


    Eks:

    Quote

    Oprindelig fra LINK
    Cybercity


    Politiet mener de via min nettrafik har fundet noget belastende materiale som de kan bruge imod mig. Og snart skal jeg i retten og afgive forklaring, 6 Januar 2003. Sigtet for ni forskellige tilfælde af hacking. Noget hacker program har de ikke fundet i mine maskiner. Men som der står i de fleste af sigtelserne. Så har jeg angiveligt ved hjælp af hackerprogrammet back Orifice, og via den vej brugt andres email kontoer til at hacke mig videre.


    Det rene vrøvl. Det kan så vidt jeg ved ikke lade sig gøre at hacke andre vie emails kontoer.


    Quote

    Oprindelig fra LINK
    Disse 61 tilfælde har intet med hacking at gøre et eksempel kan ses her: http://www.trutmund.dk/ibs/login.asp


    man skal bruge både et brugernavn og et password for at logge sig ind, hvis man kikker i kildekoden på hjemmeside, så står der følgende:if (username=="aqua" && password=="aqua") { window.location="1.HTM"; done=1; }


    Hvis du skriver aqua både som brugernavn og som password ja så kan du logge din ind på siden, ifølge politiet er det hacking.


    Er jeg bare den eneste der tænker: WTF?? 8o

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet 2 gange, sidst af Slammand ().

  • Amen det er det så grotesk som noget kan være. Fandme da godt at alle ikke er såkaldte EDB-eksperter, geez, et polsk antivirusprogram fordi polakkerne er centrum for alle orme og des lige.. HAHA :)) Det sq en rigtig eXPert man har der!

    Quote

    Citat fra siden:...Man konfiskerede ikke mine 2 andre skærme, men det var måske fordi det ikke var fladskærme. Den 7. Marts 2004 har jeg stadig ikke modtaget min konfiskerede ting retur.


    No comment... Kun :boxed:

    Quote

    Citat af CarStone:"Jeg forklarede at det ikke drejede sig om hacking men at de desværre var blevet uskyldig offer, da jeg adskillige gange havde pinget sønnens maskine så hans firealarm program konstant poppede op med meddelser, så han ikke kunne spille og det intet havde med hacking at gøre."


    Hahahah hvor ONDT:D


    HAHAH hvor er det nice :)) Så kan den snothvalp sq da også lære det!


  • Jeg må sige at jeg også er en smule overrasket 8o

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • WTF... :boxed:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Synes bare det beviser at politiet er FULDSTÆNDIGT uduelige til alt indenfor computer..
    Det eneste de kan finde ud af er at holde ro og orden i gaderne (Hvilket da også er vigtigt)
    Men det er jo fuldstændig latterligt..


    Kan da lige forestille mig at politiet kom fordi jeg havde brugt Net send :))


    Sgu synd for ham..


    Og hans ex kæreste, hun skulle dræbes - med en økse, snittes i 1000 dele, og laves til dyre fodder

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Ligesom han siger at polititet lyver, kan han jo ligeså godt selv lyve.. Vil ikke tage hverken hans eller politiets side.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2