Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 6. juni 2004, 13:10

mangler en til at passe mine blomster .. *GG*

Nogen der melder sig frivilligt? :D

2

søndag, 6. juni 2004, 13:18

lol... Der er sgu godt nok mange blomster...!

Vi har 4 blomster i vores lejlighed...
Ved ikke om de lever endnu... De ser lidt tørre ud.. :T

3

søndag, 6. juni 2004, 13:19

LOL - ansæt et par aber! de må kunne gøre det :D

4

søndag, 6. juni 2004, 14:30

det er jo groft 8o har man overvejet at flytte fra byen og ud midt i en mark :))

5

søndag, 6. juni 2004, 15:11

*G*... Det ser ud til at være fast arbejde.
Jeg sidder lige og undrer mig over, hvordan de vander dem ?
Jeg ville stille mig midt i gården med en vandslange med godt med tryk på og så gælder det ellers om at ramme...*G*

De kan ikke lokke mig til at passe dem.
Jeg har rigeligt i de ca. 500 jeg har af dem her.
Dem på dette pic foræres væk til konens kollegaer i aften. ;)

6

søndag, 6. juni 2004, 15:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
*G*... Det ser ud til at være fast arbejde.
Jeg sidder lige og undrer mig over, hvordan de vander dem ?
Jeg ville stille mig midt i gården med en vandslange med godt med tryk på og så gælder det ellers om at ramme...*G*

De kan ikke lokke mig til at passe dem.
Jeg har rigeligt i de ca. 500 jeg har af dem her.
Dem på dette pic foræres væk til konens kollegaer i aften. ;)

Ja jeg skal heller ik vande dem .. Mine blomster har det med at dø .. Måske fordi jeg glemmer det med vandet?

Jeg er ikke ret meget hjemme, og når jeg endelig er, så er det ikke blomsterne jeg tænker først på .. Så har indset jeg ikke skal have ret mange af slagsen .. Alligevel fik jeg et drivhus i fødselsdagsgave .. *G* Altså et lille et til altanen ..

Men må sige .. Det er nogle pæne blomster du holder dig .. De ser ud til at få vand engang imellem .. *G*

7

søndag, 6. juni 2004, 15:45

Hehe der er lidt at se til..

Men flot ser det ihvertfald ud.. Interesserer mig også selv en del for planter, og har også en mindre jungle herhjemme.. Synes at det er hyggeligt at passe dem, og så videre.. Min favorit er derimod min Bonzai, som jeg har haft i noget tid nu.
Imo giver planter og blomster en masse behagelig varme, og ser skide godt ud.

8

søndag, 6. juni 2004, 15:50

hehe... vi har os en million blomster i vores have, heldigvis skal jeg ikke vande dem...:) ... sidder lige på en campingplads til 10 kr pr 15 mins, så skriver ikke så meget =) ... men kommer heldigvis hjem i aften x)

9

søndag, 6. juni 2004, 15:51

Daniel.... den visne ting du har i vinduet er altså ikke en bonzai.. det er en bregne der ike har fået vand i flere år..

10

søndag, 6. juni 2004, 15:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk
Daniel.... den visne ting du har i vinduet er altså ikke en bonzai.. det er en bregne der ike har fået vand i flere år..

*LOL*

11

søndag, 6. juni 2004, 15:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk

Jeg har sq ikke nogen Bregne.. De er møg grimme imo ;) Min Bonzai står inde i mit værelse, hvor min seng etc står.. Den står i vinduet, for det er det eneste sted herhjemme der får tilstrækkelig lys, de andre jeg har kan tåle en del mere, og behøver ikke at stå bestemte steder.
Jeg gav mine forældre en del af mine planter, mest pga en af dem havde fået lus, og havde spredt sig til mange af de andre, så kom de en tur ud på landet, hvor de står udendørs nu :D

Falsk = Mr Funny man ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DanielAndrewLowe" (06.06.2004, 15:57)

12

søndag, 6. juni 2004, 16:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe

Men flot ser det ihvertfald ud.. Interesserer mig også selv en del for planter, og har også en mindre jungle herhjemme.. Synes at det er hyggeligt at passe dem, og så videre.. Min favorit er derimod min Bonzai, som jeg har haft i noget tid nu.

He he... Det er lige før man skulle lave en tråd... Vis din yndlingsblomst... *G*
Jeg har en Bird of Paradise, som er 2 år gammel.
Den giver først blomst når den er 4-5 år.
Det var et frø jeg tog med hjem fra Grand Canaria. ;)
Jeg har også gang i nogle frøer af ... ved ikke hvad de hedder, men jeg kalder dem ildtræer. De er kandidater til min udestue, når jeg engang får bygget sådan en. ;)

13

søndag, 6. juni 2004, 16:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

Citeret

He he... Det er lige før man skulle lave en tråd... Vis din yndlingsblomst... *G*
Jeg har en Bird of Paradise, som er 2 år gammel.
Den giver først blomst når den er 4-5 år.
Det var et frø jeg tog med hjem fra Grand Canaria. ;)
Jeg har også gang i nogle frøer af ... ved ikke hvad de hedder, men jeg kalder dem ildtræer. De er kandidater til min udestue, når jeg engang får bygget sådan en. ;)

Hvor stor er den Bird of Paradise? Det må da være en temlig stor en hvis den først giver blomst efter 4-5år.
Der er nok en der har tanker om det store byggeprojekt hva ;) Men det er lækkert med en udestue, især hen i mod sensommer, hvor der stadig er dejlig lunt derinde.. Og et klart ideelt miljø for dine planter og blomster.

14

søndag, 6. juni 2004, 16:34

Citeret

Hvor stor er den Bird of Paradise? Det må da være en temlig stor en hvis den først giver blomst efter 4-5år.
Der er nok en der har tanker om det store byggeprojekt hva ;) Men det er lækkert med en udestue, især hen i mod sensommer, hvor der stadig er dejlig lunt derinde.. Og et klart ideelt miljø for dine planter og blomster.

Den bliver ca. 1,5 m høj.
Der er delte meninger om hvor gammel den skal være, inden den blomstrer.
Der står beskrevet alt fra 3 år til 5-7 år.
Min er lige omplantet i en kæmpestor blå krukke.
Blomsterne kommer til at se nogenlunde sådan her ud. ;)

15

mandag, 7. juni 2004, 11:20

de skulle hellere tage og købe plastik-blomster... :T

16

tirsdag, 8. juni 2004, 00:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Astral_Light

Plastikblomster - bah ! :rolleyes:

Ville ikke eje sådan en, om jeg så fik den foræret...

17

tirsdag, 8. juni 2004, 01:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zigiro

Citeret

hehe... fuck plastic blomster, man skal have helårs kaktusser, sådan to har jeg, de er ikke blevet vandet siden jeg fik dem sidste sommer, og de står stadig helt fint(tror de lever af fugten i luftem) x)

18

tirsdag, 8. juni 2004, 01:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ

Citeret

Citeret

hehe... fuck plastic blomster, man skal have helårs kaktusser, sådan to har jeg, de er ikke blevet vandet siden jeg fik dem sidste sommer, og de står stadig helt fint(tror de lever af fugten i luftem) x)

LOL - kaktusser.....det er dælme da for børn og demente *G* :))

19

tirsdag, 8. juni 2004, 12:25

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Nårh .. Dement .. Så er det kaktusser jeg skal ha' .. Det havde jeg helt glemt ..

20

tirsdag, 8. juni 2004, 12:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Nårh .. Dement .. Så er det kaktusser jeg skal ha' .. Det havde jeg helt glemt ..

Hehe, fair nok så ;) *host*plante-newbie*host* :)) :))

Nå, spøg til side...hvis det er planter det handler om, skal jeg da også lige vise mit nye citrus-træ her:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (08.06.2004, 12:47)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.