Nu bliver vi både sterile, dumme og feminine osv af at bruge computer...

  • og pas på med at tage en bjørn på røven - det bliver den ikke sindssyg glad for! 8o

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • kunne ikke la være at hive fat i denne...:


    Quote

    Kemikalierne kan føre til dårligere motorik


    ... og sige at så er det jo godt at man fremmer sin motorik når man sidder og skriver/spiller på sin computer, det er nemli også bevist... og så må det jo gå lige op :crazyeyes:

  • hmm... min mor har opgivet, jeg går dog i skole, det gør lidt ved det. meeeeeeeeen når man så har en scooter (se de færdige billeder i mit topic=) ) så har man satme en dårlig kondi x)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    hmm... min mor har opgivet, jeg går dog i skole, det gør lidt ved det. meeeeeeeeen når man så har en scooter (se de færdige billeder i mit topic=) ) så har man satme en dårlig kondi x)


    he he kender det... er faktisk ved at være i god form efter jeg har mistet min scooter, så må man jo spring op på cyklen i stedet... (gør mig heller ikk så meget når bare vejret er til det ;))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    he he kender det... er faktisk ved at være i god form efter jeg har mistet min scooter, så må man jo spring op på cyklen i stedet... (gør mig heller ikk så meget når bare vejret er til det ;))


    jeg ejer ikke en cykel! :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cedde
    Jep... Min mor er allerede kommet den artikel i forvejen... Hun har i flere måneder forlangt at jeg havde åbent vindue når jeg sad foran skærmen... og hun påstår ligefrem at min ånde lugter af elektronik :] ...
    Men det må hun selv ligge og rode med... Jeg tager det stille og roligt...


    LOL - Det har min mor også... men det er mest på grund af faren for methangas 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-


    LOL - Det har min mor også... men det er mest på grund af faren for methangas 8o


    hehe... min far flipper ud en gang i mellem, fordi at mine vægge er meget fugtige fordi at jeg ikke lufter ud! :P

  • Det er jo også for klamt.. Det er fint nok at man sidder foran sin skærm osv., men det kan umuligt være godt for nogen, at man er uhygiejnisk på den måde. Har stort set altid et vindue åbent når jeg sidder på mit værelse, og tallerkener og glas osv. bliver altid fjernet inden for et døgn.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Det er jo også for klamt.. Det er fint nok at man sidder foran sin skærm osv., men det kan umuligt være godt for nogen, at man er uhygiejnisk på den måde. Har stort set altid et vindue åbent når jeg sidder på mit værelse, og tallerkener og glas osv. bliver altid fjernet inden for et døgn.


    me too... men vores vindue er kun 1.3*1.3 meter.. så selvom det er pivåbent kan det godt være svært at få det hele ud :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    tallerkener og glas osv. bliver altid fjernet inden for et døgn.


    ja men hvis du nu vænter et halv døgn mere kan de selv gå ud :boxed: :crazyeyes: :dots:

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brumbassen


    ja men hvis du nu vænter et halv døgn mere kan de selv gå ud :boxed: :crazyeyes: :dots:


    behøves de skam ikke kunne! :P ... arj, jeg plejer os at få det værste ud efter et døgn... hader når det roder alt for meget på mit skrivebord...

  • Hejsa


    Ja ok du har nok rat jeg roder godt nok meget men ikke med div tallerkener dem fjerner jeg også :D :cheers:

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Nu når vi snakker om rod, så ser lige her drenge... ;)


    Kan det være fordi jeg bor sammen med kæresten at det ser sådan ud ?( 8o ;)


    ---
    the Duke

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    og pas på med at tage en bjørn på røven - det bliver den ikke sindssyg glad for! 8o


    Lyder som hård erfaring... :boxed: ... Men fair nok hvis man kan li en behåret røv... :)) *G*


    "Dell og Apple besluttede i 2002, at de ikke længere ville benytte det udbredte stof PBDE i deres nye computerudstyr" ... Ja, ingen grund til at gøre deres brugere dummere end de er i forvejen.


    Vi andre kan jo godt tåle at miste et par milliarder hjerneceller uden at tage skade. :))


    Men ja, det er farligt at leve .. Man dør af det. :))


  • lol den sætning med Apple og Dell brugere fik sgu morgenkaffen til at blive spyttet ud på skærmen!