41

fredag, 4. juni 2004, 21:37

pis.. hader konkurrence.... ;)

42

fredag, 4. juni 2004, 22:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk

bare rolig falsk.. jeg vil kun ha dig :P

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "origin" (04.06.2004, 22:06)

43

fredag, 4. juni 2004, 22:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zigiro
:] Som Martin selv har skrevet til alle:

Denne del at forumet er til køb, salg og bytte af alt mellem himmel og jord.

Hmmmm - tror sgu jeg vil sælge de 6 tønder ozonlag jeg har på lager så...... ;)

44

fredag, 4. juni 2004, 22:37

Citeret

Køb Og Salg Af Hardware Og Software
Tweak.dk's forum til køb og salg af hardware.
(Brugere på forumet: xx)

... Hmmm... Køb & Salg af hardware hvis man skal læse beskrivelsen .... navnet siger så noget andet.

Går dog ud fra vi må sælge hvad vi har lyst til .... :)) ... Eller også gør vi det bare alligevel. :))

Sådan nogle små mongol-fejl jeg har gryntet over hist og her. :boxed: .... Men sådan noget bliver jo ikke rettet... :crazyeyes: ... Forstår ikke hvorfor den ikke bare hedder KØB & SALG .... Det er jo det ENESTE som der burde stå ...

Min "ynglingsfejl" er dog stadig "Spil Og Software" .... :boxed: ... Spil er åbenbart ikke software ... :)) *G*

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (04.06.2004, 22:37)

45

fredag, 4. juni 2004, 22:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Køb Og Salg Af Hardware Og Software
Tweak.dk's forum til køb og salg af hardware.
(Brugere på forumet: xx)

... Hmmm... Køb & Salg af hardware hvis man skal læse beskrivelsen .... navnet siger så noget andet.

Går dog ud fra vi må sælge hvad vi har lyst til .... :)) ... Eller også gør vi det bare alligevel. :))

Sådan nogle små mongol-fejl jeg har gryntet over hist og her. :boxed: .... Men sådan noget bliver jo ikke rettet... :crazyeyes: ... Forstår ikke hvorfor den ikke bare hedder KØB & SALG .... Det er jo det ENESTE som der burde stå ...

Min "ynglingsfejl" er dog stadig "Spil Og Software" .... :boxed: ... Spil er åbenbart ikke software ... :)) *G*

Min yndlingsfejl er at Film&musik-forummet ikke er på forsiden - dette er rent til grin :)) :)) :))

46

fredag, 4. juni 2004, 22:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk

bare rolig falsk.. jeg vil kun ha dig :P

"...*og de levede lykkeligt*..."

:)) :))

47

fredag, 4. juni 2004, 23:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

Hmmmm - tror sgu jeg vil sælge de 6 tønder ozonlag jeg har på lager så...... ;)

Held og lykke! :boxed:

48

fredag, 4. juni 2004, 23:07

jeg vil gerne byde en god ostemad med hjemmelavet marmelade for de 6 tønder ozonlag

49

lørdag, 5. juni 2004, 12:38

Ozonlag...? LOL :))

Man kan vist vente sig lidt af hvert her på tweak :P :))

50

lørdag, 5. juni 2004, 23:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ
jeg vil gerne byde en god ostemad med hjemmelavet marmelade for de 6 tønder ozonlag

Hmmm - naaaaaaaa - frem med noget mere du... ;)

51

søndag, 6. juni 2004, 01:36

Citeret

Citeret

Hmmm - naaaaaaaa - frem med noget mere du... ;)

du kan få een slots pilsner og 3 tomme med oven i.!

52

søndag, 6. juni 2004, 03:07

Citeret

Havde du sagt en Ceres Royal med duggen perlende ned af siden - og et par lune deller - ja så havde du været den lykkelige ejer af en omgang ozonlag - men nææææææ nej - nu beholder jeg det bare seeeeeeelv.... :crazyeyes:

53

søndag, 6. juni 2004, 10:51

Citeret

Citeret

Havde du sagt en Ceres Royal med duggen perlende ned af siden - og et par lune deller - ja så havde du været den lykkelige ejer af en omgang ozonlag - men nææææææ nej - nu beholder jeg det bare seeeeeeelv.... :crazyeyes:

Du er sq led X(

Men så sætter jeg bare selv min elskede negerslave til salg - Og det skal være seriøse bud :T

54

søndag, 6. juni 2004, 11:15

Citeret

Citeret

*G*...Ingen af jer er vist sådan lige til at bide skeer med :)) :))

55

søndag, 6. juni 2004, 17:31

Citeret

Er du da helt tovlig knejt - vi sidder da ikke og bider i det fine sølvtøj - tsk tsk..... :dance:

56

søndag, 6. juni 2004, 18:22

Citeret

Citeret

Citeret

Du er sq led X(

Men så sætter jeg bare selv min elskede negerslave til salg - Og det skal være seriøse bud :T

Jeg vil godt byde en lettere defekt discman, en gammel motorola cd160, en halvrådden træstige 22 gule strips på 20 cm, en lunken, rystet og bestrålet Slots pils samt en meget irriterende lillesøster...!

CPU i5-6600
MB Asus H110M-Plus
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
PSU EVGA GQ 750
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

57

søndag, 6. juni 2004, 18:31

Hey, hvor mange af jer har en scoot inde på scootergalleri.dk?

58

tirsdag, 8. juni 2004, 01:06

Citeret

Citeret

Er du da helt tovlig knejt - vi sidder da ikke og bider i det fine sølvtøj - tsk tsk..... :dance:

:oops: Nåh - nej!

Det skal vel også sælges? *G* :)) :)) :P

59

tirsdag, 8. juni 2004, 01:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af Grus

Citeret

Citeret

Citeret

Du er sq led X(

Jeg vil godt byde en lettere defekt discman, en gammel motorola cd160, en halvrådden træstige 22 gule strips på 20 cm, en lunken, rystet og bestrålet Slots pils samt en meget irriterende lillesøster...!

jeg vil ikke have din søsyer, eller den bestrålede slotspilsner, da jeg selv har en del x) ... du må offer noget andet... (prøv med kol("kol" er cola, sagt af en lille dreng der ikke kan sige cola)) ... ^^ ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.