Så er der sommerferie :D

  • Totalt nice. Skal ik op til nogen eksamner i år så nu har jeg 2 måneders sommerferie :D :dance: :clap:

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Så kommer du vel bare op i to næste år.. kan ikke se det fede i det...?


    Det bekymer mig ikke... jeg slap for at komme op i Kemi, og det skal jeg ikke ha næste år, så det kommer jeg ikke op i :D Og så giver det jo lige 2 måneders sommerferie :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Sommerfarie ?... :boxed: .... Daaammm... Skal i ikke lave noget ? ... Sjovt med skolebørn der brokker sig over at skolen er hård når de har ferie 25% af året ... :)) ....


    Skal ikke have ferie forløbig hvis jeg selv har noget at skulle have sagt. Der er ingen penge i det. 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Sommerfarie ?... :boxed: .... Daaammm... Skal i ikke lave noget ? ... Sjovt med skolebørn der brokker sig over at skolen er hård når de har ferie 25% af året ... :)) ....


    Skal ikke have ferie forløbig hvis jeg selv har noget at skulle have sagt. Der er ingen penge i det. 8)


    Måske er vi HTX'ere en flok whinere, men vi nyder det !!


    Og ja... det er trist at være fattig studerende uden arbejde ;( men så må man jo bare nyde ferien ;)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Hehe .. Jeg har også to måneders sommerferie fra skolen, kun 1 måned fra arbejde - og det er fordi der er lukket .. Ellers var det også begrænset hvor meget ferie jeg ville have ..


    Dengang jeg gik både i folkeskolen og bagefter på HHX, mente jeg også det var hårdt, men må nok sige, at jeg nu betragter det, som den letteste tid jeg har haft .. Man skulle jo knap gøre noget for de bedre karakterer ..


    Når man kommer videre er det knap så sjovt, og selvom vi måske har en lang sommerferie, så er der masser af run på resten af året, og når man så samtidig er nødt til at arbejde ved siden af, for at tjene penge til at overleve, bøger m.v., så har man faktisk travlt ..


    Heldigvis kan man se sådan på det, at man selv har valgt det - Ja, det er faktisk nødvendigt med en uddannelse i dag, for at få et arbejde, men man vælger stadig selv .. :)


    God sommerferie Grus .. Jeg glæder mig bare til mine eksamner er overstået d. 23 juni .. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    God sommerferie Grus .. Jeg glæder mig bare til mine eksamner er overstået d. 23 juni .. :D


    Tak tak.. og held og lykke med eksamnerne :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus
    Måske er vi HTX'ere en flok whinere, men vi nyder det !!


    Og ja... det er trist at være fattig studerende uden arbejde ;( men så må man jo bare nyde ferien ;)


    HeHe ... Mente nu ikke lige jer, men bare folk der brokker sig over skolen " ... ih, det er SÅ hårdt at gå i skole ... piv piv ... " ... Har lige hørt fra en jeg kender. Han sidder foran en computer hele dagen. Ja, det er hårdt at tænke, men folk der arbejder tænker jo også .... Ud over at de laver noget. Vel derfor der er penge i det.


    Men ja, nyd ferien. Så vil jeg nyde mit arbejde. Det er denne her tid som jeg elsker mest at arbejde da det jo er udenfor. Så forstår godt at i har glædet jer til ferien så i kan komme ud og nyde det gode vejr. Det er jo ikke specielt sjovt at sidde indenfor i sådan et godt vejr. Jeg må dog godt da jeg har været udenfor hele dagen... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    HeHe ... Mente nu ikke lige jer, men bare folk der brokker sig over skolen " ... ih, det er SÅ hårdt at gå i skole ... piv piv ... " ... Har lige hørt fra en jeg kender. Han sidder foran en computer hele dagen. Ja, det er hårdt at tænke, men folk der arbejder tænker jo også .... Ud over at de laver noget. Vel derfor der er penge i det.


    Men ja, nyd ferien. Så vil jeg nyde mit arbejde. Det er denne her tid som jeg elsker mest at arbejde da det jo er udenfor. Så forstår godt at i har glædet jer til ferien så i kan komme ud og nyde det gode vejr. Det er jo ikke specielt sjovt at sidde indenfor i sådan et godt vejr. Jeg må dog godt da jeg har været udenfor hele dagen... :))


    Lige mine ord ;)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • sommerferie WTF er det?


    hehe få dig et arbejde knægt :T


    og grill du har fat i noget af det rigtige der hehe

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    hehe få dig et arbejde knægt :T


    Jeg prøver desperat... tro mig. Jeg savler efter et X800 Pro, og det er slemt når der ingen penge går ind ;(

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Også sommerferie her.. :) pr. idag!
    Så mon man ikke skulle ud i haven, i en stor havestol og ha den kolde øl der ligger i køleren :D


    Synes den er velfortjent. :D


    Men nu går jeg bare og venter på at æ X800PRO kommer, nu hvor mit TI4200 er ved at gå på pension :D