lidt CS hjælp drenge

  • Hejsa - dette lyder måske lidt dumt, men jeg ville høre om der var en af jer som ville være så rare at sende mig en CS Key som bare skal bruges denne aften??


    Jeg sidder nemlig hjemme hos min mor ude på landet og møgkeder mig! - har selv min egen CD Key derhjemme, så det er ikke en jeg skal bruge efter iaften. - send mig en PM, ville jeg blive taknemmelig for!

  • 6 år ell hvad?? - hvorfor ska du lukke lort ud? Det er ikke det denne side er til for, og jeg ka lige så godt prøve da det ik skader...

  • leder du stadig efter en key? jeg har en som jeg alligevel ikke bruger..


    Kun engang imellem når jeg har brug for at slagte folk i HL deathmatch :evil:

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Det var så lidt..

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rusH
    6 år ell hvad?? - hvorfor ska du lukke lort ud? Det er ikke det denne side er til for, og jeg ka lige så godt prøve da det ik skader...


    Jaja.. at slappe af. 8o


    Har bare set så uendelig mange af sådanne tråde (ikke på tweak), og aldrig er der nogen der har givet deres cd-key væk. Men well... der er åbenbart mærkbar forskel på stederne :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WalrosMcFisk


    Jaja.. at slappe af. 8o


    Har bare set så uendelig mange af sådanne tråde (ikke på tweak), og aldrig er der nogen der har givet deres cd-key væk. Men well... der er åbenbart mærkbar forskel på stederne :clap:


    det kan du satme tro der er... tror du vi er en flok hulemænd som de der hol'er der? ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    det kan du satme tro der er... tror du vi er en flok hulemænd som de der hol'er der? ;)


    Hula bula? :boxed: Bølle slå med kølle... :)) :)) :)) :T :clap: :crazyeyes:

  • Hvis en CD key er så vigtig for folk så er det forståeligt at de skal råbe og skrige som en nørd der har hældt saftevand i sit tastatur..


    Det jeg vil sige er at folk godt kunne være lidt mere gavmilde og kanpt så mistroiske..


    Som sagt så mange gange før.. Glasset er ½fuldt og ikke ½tomt..

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dalingo
    Hvis en CD key er så vigtig for folk så er det forståeligt at de skal råbe og skrige som en nørd der har hældt saftevand i sit tastatur..


    Det jeg vil sige er at folk godt kunne være lidt mere gavmilde og kanpt så mistroiske..


    Som sagt så mange gange før.. Glasset er ½fuldt og ikke ½tomt..


    mit er næsten tomt ;( ik mere cola

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Det er også den tid på aftenen hvor der skal kaffe til mester ;)


    ad kaffe.. nix du.. skal snart ned og lege med hovedpuden 8o altså sove du ved ;) skal så forbandet tidligt op

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dalingo
    Hvis en CD key er så vigtig for folk så er det forståeligt at de skal råbe og skrige som en nørd der har hældt saftevand i sit tastatur..


    Det jeg vil sige er at folk godt kunne være lidt mere gavmilde og kanpt så mistroiske..


    Som sagt så mange gange før.. Glasset er ½fuldt og ikke ½tomt..


    Godt sagt. Er meget enig i det du siger.


    Just my 2 cents


    ---
    the Duke