• http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=250930


    " Alle kvinderne afslog tilbuddet og blev stødt eller fornærmede over tilnærmelsen. Til gengæld sagde 75 pct. af mændene ja tak "


    Så er det officielt ... Amerikanske kvinder er kedelige... :)) .... og mændene er som vi andre. :))


    ... Godt at kvinderne i Danmark ikke er lige så kedelige. 8)


    .... Det her er så bare trist ... http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=245272 .... Men man kan jo aldrig få nok, så det er vel rigtigt nok på en måde... :))


    Hvorfor syntes jeg det her er morsomt ? *G* ... http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=207744
    ... Ikke fordi jeg dog er enig med alt det der står, så morer jeg mig nu alligevel. :))


    .. og kommer der lidt tøserne her inde kan more sig over ... http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=207198 .... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Og kvinders 40 fejl i sengen, blev så kun lavet fordi mænd ik kan tåle kritik .. :))


    Kan logisk nok kun snakke for mig selv ... Men du får stadig et "VRØVL" ... :))


    "Kvinders 40 fejl i sengen" er jo netop lavet som en kritik til kvinder ... Ikke mænd ... ;)


    De fleste kvinder vil bare have mere end de fortjener ... ;) ....HeHe ...


    Men jeg må da indrømme at jo yngre man er, jo mere rammende er "Mændenes 40 fejl i sengen" ... Men når man bliver ældre for få noget mere erfaring, så hopper man jo heldigvis let og elegant over de begynderfejl ... Så er problemet jo bare hvis tøserne stadig har deres "fejl" ... :rolleyes: ...


  • Er jo godt klar over at kvinder 40 fejl blev lavet som en kritik til kvinder, men prøv og læse hvad det er jeg skriver ..


    Den blev først lavet EFTER mænds 40 fejl i sengen havde været bragt .. :D


    Men du har ret .. Somregel har en lidt ældre mand ikke alle de fejl som en yngre har .. Det kan så godt være en fordel .. *G*


    Og nu vil jeg så gå ud i solen, i stedet for at sidde og læse gamle artikler *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Er jo godt klar over at kvinder 40 fejl blev lavet som en kritik til kvinder, men prøv og læse hvad det er jeg skriver ..


    Den blev først lavet EFTER mænds 40 fejl i sengen havde været bragt .. :D


    Ja okey ... På den måde ... ;) ... Men ja, du har helt ret ... på en måde ... Hvis man får kritik, så er det jo tegn på at man godt må give lidt igen for hvis man ikke kan tåle kritik selv, så giver man forhåbenligt ikke andre noget.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Men du har ret .. Somregel har en lidt ældre mand ikke alle de fejl som en yngre har .. Det kan så godt være en fordel .. *G*


    8) .... Ja, LIDT ældre.. :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Og nu vil jeg så gå ud i solen, i stedet for at sidde og læse gamle artikler *G*


    Fornuftigt ... Det er også "spisetid" her. :drink:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten



    Men jeg må da indrømme at jo yngre man er, jo mere rammende er "Mændenes 40 fejl i sengen" ... Men når man bliver ældre for få noget mere erfaring, så hopper man jo heldigvis let og elegant over de begynderfejl ... Så er problemet jo bare hvis tøserne stadig har deres "fejl" ... :rolleyes: ...


    Jep, mænd lærer hurtigere af deres fejl end kvinder gør. ;)


    Det kunne jo være vi ikke fik noget næste gang. :rolleyes:


  • Ahhhh... For en gangs skyld sidder jeg og nyder at høre til de lidt ældre og dermed fejlfrie mænd... *GG* :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Og kvinders 40 fejl i sengen, blev så kun lavet fordi mænd ik kan tåle kritik .. :))


    Troede sgu lige du sagde kvinders fejl 40 i sengen :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Nej en hat:


    Quote

    14. Angriber vagina
    En kvindes underliv er mere end bare et hul. Tag dig tid, inden du stikker hele klør fem op.

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Ja utroligt nok, så kan nogen af jer bruges til noget .. *GG*


    Hi hi... Det tager jeg som et kompliment, selv om det lyder en anelse skummelt... *G* :))