21

lørdag, 29. maj 2004, 17:57

endnu bedre,gå ud og fejre at FCK vandt The Double?

:clap: :clap: :clap:

:cheers:

Intel Q6600@3600
Asus P5K
4 GB Corsair XMS2 PC-6400
XFX HD5850
Samsung T220
Corsair HX 620W

22

lørdag, 29. maj 2004, 18:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af meinder
Jamen så F... jer

Undskyld mig? Du kommer ikke langt med de imbicile udtagelser. Du skal ihvertfald ikke komme og sige det til mig, det er 100% sikkert.
Hvis det er det man kan forvente af dig, ser jeg ihvertfald gerne at du finder et andet sted at debatere, eventuelt på Hol.dk som det tilsyneladende lyder til at du kommer fra.

At folk ikke har en general interesse for foldbold, med untagelse af et par stykker, og de siger hvad de føler om tråden, giver dig INGEN rettighed til at svine folk til.

23

lørdag, 29. maj 2004, 18:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af Psykozen

Lyder som alle tiders ide :D :D :D

Og ham Jesper Bech er da en fremtidens mand! :boxed:

24

lørdag, 29. maj 2004, 18:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af meinder
Jamen så F... jer

Jamen tak for de kloge og virkelig flinke ord :dots: der skal sq ik meget til du bliver sur :rolleyes:

25

lørdag, 29. maj 2004, 18:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Psykozen

Yessør, det er nok det bedste man kan :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :clap: :clap: :clap:

HP Pavilion DV5-1214eo
Sony PlayStation3 40GB

26

lørdag, 29. maj 2004, 19:17

Jeg vil være intraseret i en fodbold nyhed når den lyder...

EB : Alle fodboldspillere i verdnen bliv i dag ramt af en mystisk sygdom, der forhindre dem i nogensinde at spille så tåbeligt et spil igen... FIFA og DBU er nedlagt og den sidste fodboldkamp er hermed spillet...

Fed7haS <--- :ban:

"Life Sucks Get A Fucking Helmet" - Denis Leary

27

lørdag, 29. maj 2004, 19:41

kunne være du skulle interessere dig lidt mere for faget dansk så, ser ud til du kunne havde brug for det :boxing:

28

lørdag, 29. maj 2004, 20:00

tilykke med det, nyd det nu så længe det vare X(

29

lørdag, 29. maj 2004, 20:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af c-k
kunne være du skulle interessere dig lidt mere for faget dansk så, ser ud til du kunne havde brug for det :boxing:

Ja det lyder fornuftigt... måske du skulde tage et kursus i god debat etik :) for det første var min udtalelse for sjov... og for noget andet ser jeg ikke hvorfor min "Dårlige Stavning" er relevant for min post? hvis du har et problem med måden jeg skriver på er du i din ret til at springe mine posts over...

For noget andet syndes jeg det er lavt at angribe folks "Handikap" og her mener jeg min dårlige stavning... er grunden til at du bruger så sleske metoder at du ikke magter ordenlig argomentation? eller bare er dårligt opdraget?

Du prøver jo heller ikke at vinde en debat med en kørestolsbruger ved at kritisere hans manglende evne til at løbe en 100m på 9 sekunder...

Fed7haS

EDIT : Stavefejl :lame:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Fed7haS" (29.05.2004, 20:02)

30

lørdag, 29. maj 2004, 20:05

pfff... nu er det da dig der ikke kan tage en joke :)) staver da selv elendigt men du kunne jo også bare havde ladet vær med at kritissere vores interrese for fodbold ;) og være sprunget over denne tråd 1-0 til mig! :clap:

31

lørdag, 29. maj 2004, 20:09

Citeret

pfff... nu er det da dig der ikke kan tage en joke :)) staver da selv elendigt men du kunne jo også bare havde ladet vær med at kritissere vores interrese for fodbold ;) og være sprunget over denne tråd 1-0 til mig! :clap:

Godt rednings forsøg...

Fed7haS

32

lørdag, 29. maj 2004, 20:11

rednings forsøg hvad snakker du nu om?

33

lørdag, 29. maj 2004, 20:23

Citeret

:lame:

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

34

søndag, 30. maj 2004, 00:15

Nå men tilbage til Topic - god kamp med fint resultat :dance:

35

søndag, 30. maj 2004, 00:27

Syns faktisk FCN spillede deres bedste kamp i sæsonene.. En rigtig god og intens kamp! Men FC vandt jol, og det er der jo ikke noget at gøre ved! :rolleyes:

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

36

søndag, 30. maj 2004, 00:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial
Nå men tilbage til Topic - god kamp med fint resultat :dance:

totaly enig :cheers:

:))

HP Pavilion DV5-1214eo
Sony PlayStation3 40GB

37

søndag, 30. maj 2004, 03:01

Helt sikkert tillykke til mig og alle andre "rigtige" fans derude... Vi får en helvelds god sommer :clap:

One Step, One thought, but only One Life

Bærbar

38

søndag, 30. maj 2004, 12:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af Shantri
Helt sikkert tillykke til mig og alle andre "rigtige" fans derude... Vi får en helvelds god sommer :clap:

Yeah :hb: :drink: :hb: :drink:

HP Pavilion DV5-1214eo
Sony PlayStation3 40GB

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.