Cs

Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 29. maj 2004, 15:05

Når jeg hopper i CS, så kan jeg ikke gå ret hurtigt lige bagefter. Er det normalt ?
Jeg fatter heller ikke hvordan andre spiller kan hoppe op på en kasse, som jeg ikke kan hoppe op. Andre spille kommer løbene og vupti så står de oppe på kassen. Jeg kan stå og hoppe som en besat, men kommer ikke op. Hvad sker der !
Det er 4 år siden sidst jeg spillede CS så jeg er blevet rimelig rusten :camp:

Lenz

Amd 2000+
Bundkort ECS k7vza
Kingston 768 mb sdram
Sparkle Fx 5700 Ultra, Vivo
IBM DeskStar 60GXP 60GB

2

lørdag, 29. maj 2004, 15:08

det med du går langsomt når du hopper i CS er normalt.. det har de lavet om på..

når du f.eks skal hoppe op på en kasse, så skal du lige dukke dig hurtigt, slippe duk knappen også hoppe .. så kan du hoppe højere og længere

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

3

lørdag, 29. maj 2004, 15:08

Mener de på et tidspunkt indførte et system med at man kunne hoppe nogle gange inden man mistede "stamina".. for at forhindre bunny-jumping.

4

lørdag, 29. maj 2004, 15:21

Blev indført i version 1.3, som er ved at være et godt stykke tid siden :D

5

lørdag, 29. maj 2004, 15:23

Ok tak for det, så det jo ens for alle, trode lige det hos mig der var noget galt.
Jeg hopper vidre :camp:

Amd 2000+
Bundkort ECS k7vza
Kingston 768 mb sdram
Sparkle Fx 5700 Ultra, Vivo
IBM DeskStar 60GXP 60GB

6

lørdag, 29. maj 2004, 15:25

Nu var det godt nok i ver. 1.4 at slowjump blev indført :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

7

lørdag, 29. maj 2004, 16:09

Det med at hoppe op på en kasse, kan du lære hvordan man gør I det almindelige HL, i træningsbanen ;)

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.