Danmarks Værste Kvindelige Bilister

  • ARGH !!!... X(


    Blev tidligt færdig med dagens opgave i dag, så jeg tog lige dytten og ville smutte ind til BRINCK i KBH for at hente de par ting jeg stod og manglede (3pinsHUN, en masse krympeflex, mini-skruetrækkere og lidt andet).... MEN ...


    På vej der ind i et sving, så skal jeg til at køre ind i drejebanen til højre ... Giver tegn og er næsten ved at svinge ind for der er ingen i spejlet osv .... Nå, men så kommer der fandme en susende forbi indvendigt med ihvertfald 90 km/t og ville have knaldet ind i mig hvis jeg ikke havde været hurtigt og trukket mig ud igen ... Ja, KÆLLING ... Længere fremme er dreje-køen og så KNALDER hun bremserne i og dækne hviner ... 8o ... Sker dog ikke noget og jeg svinger ind imens jeg bander og svovler stille og roligt... Det må være et tegn til at jeg skulle smide noget Pantera på anlægget ... :))


    Kommer der så ind til området ... Der er bare INGEN parkeringsplads i nærheden, så måtte holde nede ved søerne næsten for der var naturligvis en kvinde der huggede den plads jeg var på vej ind på ... og så fyldte hun så meget at jeg godt kunne være der med den store bil jeg kørte i hvis hun havde parkeret ordenligt. Men næ nej, hun kunne åbenbart ikke bedømme afstande, så der skulle masser af spil-plads bagved hende det samme foran :chain: ... X( .... Nå, men vejret var godt, så jeg overlevede vel nok de 5 minutters gåtur ... :))


    Kommer så ind i shoppen ... Snakker med gutten og viser ham hvad det er for nogle stik jeg vil have. Dem har de ikke siger han. ARGH. Nu må han LIGE falde ned og lede igen. Havde snakket med Casper om at de HAVDE fået dem på lager og han havde de 25 stk jeg ville have. "Nå hm" siger manden bag disken. "Casper er på ferie" mumler han. Nå, men han smutter ud og efter 10 min finder han så ud af at de havde fået dem ... Casper havde åbenbart ikke langt dem hvor han skulle får han tog på ferie ... :crazyeyes:


    Nå, men får mine ting og betaler ... Nice. Så var det bare hjemad og holde weekend ....


    Kommer ud ... og rende ind i den ene prop efter den anden ... X( ... Beslutter mig så for at tage kompas-retningen istedet for at køre af den vej som jeg ved der er kortest... For den vej ville alle andre også.


    Nå, men efter en lille køretur med 10 km/t, så ender jeg i et kryds hvor der er gult og jeg er ~10m fra det. Nå, men hvorfor ikke .... Har jo sneglet mig afsted hele dagen, så hvorfor ikke stoppe ?... :)) .... Stopper så og ser lige at panserne kommer kørende fra den modsatte side og drejer til venstre efter en varevogn som de havde gemt sig bad .... Pyha... Manglede bare at få en bøde i dag hvis jeg havde kørt over... :))


    Nå, men så er det jo den anden retning til at køre ... Så der kører ~1 million biler over ... den sidste der kører over holder så på fodgænerfeltet og lidt ud i krydset .... Så man skal lave en bue uden om ham for at komme ligeud ... Nå, men det går vel nok tænker jeg.... MEN ... Så kommer der fandme EN TIL BIL ... Selvom man skal være BLIND for at se at trafikken ER stoppet og der allerede holder en bil ude i krydset .... Men næ nej ... Føreren (en KÆLLING med en STOR afro på ægget ) kører ud og knalder bremsen i en halv meter fra ham der holder ude i krydset ... Hun blev vist overrasket over at han holdte der ? 8o ... Ja, nogle kan vist ikke se 5 meter frem 8o .... Nå, men så gør hun parat til at køre indenom, men det er måske ikke just SÅ smart da det er en cykelsti hvor der endda kører en del cykellister.... Så hun stopper igen .... og holder der .....


    Så bliver der grønt for mig der sidder i et stort lokum af en diesel-hakker og har INGEN chance for at komme uden om hende ude at skulle bande og svovle ... Men går jo ikke. Skal jo opføre mig ordenligt når jeg kører i dytten. Nå, men der er biler bag mig så langt jeg kan se, så jeg drejer bare til venstre i en hurtig manøvre imens jeg mumler noget om FANDENS KÆLLING! .... :boxed:


    Nå, men efter et stykke tid med billister der tænker med RØVEN .... Ja, sjovt nok alle kvinder, så kommer jeg ud på motorvejen .... NICE, så er der mulighed for at det ikke tager HELE dagen at komme hjem ... og jeg var der næsten. Skulle bare lige et par frakørsler på motorvejen .... Nå, men kommer så op på de 110-120 km/t ... og hvad ser jeg et stykke fremme ? .... Jaaa .... 2 gamle kvinder der laver synkron-kørsel med 70 km/t og blokere HELE motorvejen da der kun er 2 spor lige på det stykke ... X( .... Er ved at springe i luften over arrighed, men holder det i mig .... Nå, men efter jeg kører op i røven på den lille Fiat der ser ud som den vejer det samme som en 2CV, så fatter hun at det er en motorvej og træder på speederen så hun kan overhale den anden bil i indersporet .. :evil:


    Nå, men frit fremme ... Nice .... Sparker dytten op på ~120 igen ... og hvad sker der så ? .... Bliver sgu overhalet af en stor lastbil der suser forbi mig 8o .... Han kan vist ikke li sit kørekort for han har ihvertfald kørt 135-140 km/t .... mente kun lastbiler måtte køre 80 km/t på motorvejen ... Nå, men fint nok... Så bremser han ihvertfald ikke mig for at komme hjem ... :))


    Det tog mig 1 time og 45 minutter at komme ind til BRINCK og tilbage ... Det kan normalt gøres på nogenlunde 45-50 min.... :boxed:


    ... Undervejs havde jeg tævet 4 kvinder med et dækjern hvis jeg havde kørt i min egen bil ... Den som jeg så ikke har btw ... :))


    Møder normalt mange tåber i trafikken da jeg kører meget til daglig, men de oplevelser på så kort tid en fredag kan virkelig pisse mig af ... :chain:


    Sorry... Skulle lige blæse damp af ... :))


    FANDME godt det er fredag... :))

  • He he... Det er en stor fordel, at kunne styre sit temperament. :))


    En jeg kender, har en gammel BMW. Han kom engang kørende på motorvejen, hvor en bedstemor spærrede det hele ved at lægge sig i ydersporet, ved siden af en lastbil med 90 km/t. Genialt. :roller:
    Efter nogle km med forgæves forsøg på, at få bedstemor til at flytte sig, ved hjælp af både horn og langtlys, blev han så sur, at han kørte op i enden på hende og skubbede til hende med BMW'en.
    Det hjalp. Der var nok lige en der kunne finde ud af at flytte sig. *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Soltani
    Puha, det var noget af en tekst du fyre af der Grill :))


    Men ja du har ret nogen mennesker hører bare ikke til i trafikken!


    Ja, hvis Bjarne Riis på cykel næsten kan følge med en, så er det sgu tegn på at man skal holde sig fra motorvejen ... :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    He he... Det er en stor fordel, at kunne styre sit temperament. :))


    Hvis det ikke var fordi jeg kørte i firmabil, så havde jeg fandme også stået ud af bilen der med hende der holdte i krydset og gået over og råbt af hende for hun fattede NADA åbenbart. Man skal virkelig være stære-blind for at lave sådan en manøvre ... Det er galt nok at køre over for GULT når man kan se at der er NO CHANCE for at komme over krydset, men at ved at dreje op på cykelstien er det HELT hul i hovedet ... Kællinger som hende burde ikke engang have lov til at køre på cykel for der er hun sgu nok også farlig ...


    *¤#""TR%#¤&

  • Pyha ... Har lige fået en bekræftigelse på de varer jeg har bestilt og de er på vej så småt, så min puls er på vej ned... :))


    Band of Brothers - 6 DVD-BOX (DVDShoppen.dk)
    Aspire 520w Silver (Databutikken.com)
    3*80mm Sharkoon Fan Grill "Blade" (SHG.dk)
    3*80mm Coolermaster Green LED-CaseFan (SHG.dk)
    1*UV-HDD-Cable (SHG.dk)
    1*UV-Floppy Cable (SHG.dk)


    .. Dagens lyspunkt ... :)) .. Så er delene jeg manglede endeligt på vej .... Tog fandme også lang tid fordi jeg skulle vente på BRINCK og de skide 3pins stik... X(


  • Du har for mange penge, eller din kassekredit er for stor. :))
    For lige at modsige dig lidt. ;)
    Jeg kender masser af kvinder, som er rigtig gode til at køre bil. Min kone kører super, men de der vilde manøvrer, som jeg kan, kan hun dog ikke. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Du har for mange penge, eller din kassekredit er for stor. :))
    For lige at modsige dig lidt. ;)
    Jeg kender masser af kvinder, som er rigtig gode til at køre bil. Min kone kører super, men de der vilde manøvrer, som jeg kan, kan hun dog ikke. :))


    Har kun en kassekredit på 2.000, men bruger den dog meget meget sjældent.


    Manglede delene, så mit kabinet kunne blive som jeg vil have det. Har haft en masse andre ting og sager liggende på mit bord her den sidste månedstid som jeg ikke har kunne komme i gang med da jeg hovedsageligt manglede PSU´en og de stik fra BRINCK ... Kan jo ikke undværre min computer, så må jeg købe en ny PSU jeg kan rode med ... Den er dog også lidt federe, så det er jo ok at den Levicom bliver skiftet ud. :))


    Ser dog mest frem til at få de grønne LED-TunderBlade-blæsere (2*120m + 1*92) sat i med noget NylonStrømpe på så alle mine nuværende blæsere bliver skiftet ud. Så kommer der også noget nyt LazerLED-lys (grønt + UV) i da jeg er blevet træt at de blå og røde LaserLEDs jeg har nu. Når der kommer det VU-strømpe på den Aspire520w, 3*80mm grønne LED-blæsere samt UV-kabler rundt omkring, så skal det nok se fint ud ... Det hele skal så styres af en 0-12v ReoBus jeg har haft liggende også en måneds tid eller hvor længe der nu er gået ... :boxed:


    ... Kender ingen kvinder der kan køre bil ... :))

  • Da jeg havde min knallert, og kørte frem og tilbage til skole, havde jeg også bare at være vågen, for folk kører a helvedes til, især om morgenen, både mænd og kvinder....., det var dagskost at en eller anden skovl skulle drejen ind over cykelstien uden at lægge mærke til det ene eller det andet :lame:.... Og så er det ellers bare om at hugge bremserne i for at undgå at køre ind i spaden (selvom man nogle gang blir så gal over det at man næsten hellere ville jorde ind i den klovn og lave en stor flot bule i sidedøren :evil: )..


    En dag gik det også galt, regnen silede ned og en ældre kvindelig bilist tog sig friheden til først at dreje ind 20 meter foran mig for derefter at lave en uvendign lige ud foran mig :chain: , utroligt nok fik jeg bremset så meget ned at jeg undgik at vælte...
    Resultatet: en ødelagt forgaffel og en stor fin bule i hendes dør, hun fik min regning på 3k :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    Da jeg havde min knallert, og kørte frem og tilbage til skole, havde jeg også bare at være vågen, for folk kører a helvedes til, især om morgenen, både mænd og kvinder....., det var dagskost at en eller anden skovl skulle drejen ind over cykelstien uden at lægge mærke til det ene eller det andet :lame:.... Og så er det ellers bare om at hugge bremserne i for at undgå at køre ind i spaden (selvom man nogle gang blir så gal over det at man næsten hellere ville jorde ind i den klovn og lave en stor flot bule i sidedøren :evil: )..


    En dag gik det også galt, regnen silede ned og en ældre kvindelig bilist tog sig friheden til først at dreje ind 20 meter foran mig for derefter at lave en uvendign lige ud foran mig :chain: , utroligt nok fik jeg bremset så meget ned at jeg undgik at vælte...
    Resultatet: en ødelagt forgaffel og en stor fin bule i hendes dør, hun fik min regning på 3k :evil:


    en fra min klasse blev også en gang kørt ned på cykel hvorefter personen i bilen (en kvinde ;) ) gik ud og spurgte om der var sket noget. pigen fra min klasse sagde nej hvorefter damen skyndte sig ind i bilen og kørte væk med stor fart uden at sige undskyld... :crazyeyes:

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Soltani
    Puha, det var noget af en tekst du fyre af der Grill :))


    Men ja du har ret nogen mennesker hører bare ikke til i trafikken!



    Hehe, ikke bare nogen men ret mange egentlig

  • Kvinder kører generelt anderledes end mænd, de ligger mere mærke til detaljer, går mere op i at gøre det forsigtigt end at tage chancer (de fleste anyway), og det hører egentlig ikke hjemme i trafiken idag, når 80% af alle andre mennesker kører stik modsat. Især når de skal til og fra arbejde. Jeg har fandme blevet nedlagt en del gange af biler 8og en enkelt gang en bus) hvor det ikke var min egen skyld, men personen i køretøjet der bare ikke så sig for.
    Så kan man sige jeg måske var lidt heldig med den bus :P

  • Damn, ja det er sq noget af en dag der....
    kender det kun alt for godt, bare med gamle kællinger på cykelstien, jeg kører selv scooter) så man svinger ud og ind på cykelstien og vejen. og så er der så forpulet mange strømere på gaden så man kan sq ikke køre ordentligt... pisse nederen...



    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Ser dog mest frem til at få de grønne LED-TunderBlade-blæsere (2*120m + 1*92) sat i med noget NylonStrømpe på så alle mine nuværende blæsere bliver skiftet ud. Så kommer der også noget nyt LazerLED-lys (grønt + UV) i da jeg er blevet træt at de blå og røde LaserLEDs jeg har nu. Når der kommer det VU-strømpe på den Aspire520w, 3*80mm grønne LED-blæsere samt UV-kabler rundt omkring, så skal det nok se fint ud ... Det hele skal så styres af en 0-12v ReoBus jeg har haft liggende også en måneds tid eller hvor længe der nu er gået ... :boxed:



    Det skal nok blive fin der, men pas nu på det ikke bliver alt for cirkus agtigt....
    Hold det hele i een farve, ellers tror jeg der bliver råbt ZircuZ =)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    Det skal nok blive fin der, men pas nu på det ikke bliver alt for cirkus agtigt....
    Hold det hele i een farve, ellers tror jeg der bliver råbt ZircuZ =)


    Yes... Grøn & UV-Grøn... :)) ... Har fået et GRØN-flip... *G*....


    Er blevet træt af at se på den som den ser ud nu ... Derfor lidt ændringer .... Som jeg har ventet en KRIG på fordi BRINCK først lige har fået det hjem jeg skulle bruge ...


    [Blocked Image: http://www.grillrotten.dk/Billeder-Computer/09.jpg]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Yes... Grøn & UV-Grøn... :)) ... Har fået et GRØN-flip... *G*....


    Er blevet træt af at se på den som den ser ud nu ... Derfor lidt ændringer .... Som jeg har ventet en KRIG på fordi BRINCK først lige har fået det hjem jeg skulle bruge ...


    hehe det billed der.... ZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRCUUUUUZZZZZZZZZZZ :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Lorte dag .. Men de "fabelagtige" billister, kunne ligeså godt have været mænd .. *G*


    HeHe ... Både og ... Mænd er forudsigelige .... Ikke fordi de nørvendigvis kører godt, men det er lang nemmere at forudse hvad en mand gør bag rettet end en kvinde .... og så er det ikke just så tit at en mand kører 70 km/t på motorvejen ved siden at en anden mand der kører det samme ... :boxed: