41

fredag, 28. maj 2004, 13:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af Hayes
Jeg kan ikke se hvad det ville hjælpe at kastrere dem.. De ville vel være pædofile stadigvæk?

jamåske men de kan intet gøre :evil:

plus at det skulle mindske lysten

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

42

fredag, 28. maj 2004, 13:55

Man kastrerer jo ved at fjerne en lille, ledning agitg ting? ;P

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

43

fredag, 28. maj 2004, 14:48

Citeret

det er da for nemt! skær nosserne af ham han skal da også kunne mærke det :evil:

44

fredag, 28. maj 2004, 15:50

Citeret

Nej, at kastrere er, at skære kuglerne af, som man f.eks. gør ved heste, grise og hunde.
Det du snakker om, er at sterilisere. ;)

45

fredag, 28. maj 2004, 16:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
Nej, at kastrere er, at skære kuglerne af, som man f.eks. gør ved heste, grise og hunde.

Nemlig. Jeg levere gerne en boltsaks. Har en som er godt rusten og har sløve blade med nogle gode hakker i ... :evil:

46

fredag, 28. maj 2004, 17:51

Citeret

Jeg kan ikke se hvad det ville hjælpe at kastrere dem.. De ville vel være pædofile stadigvæk?

Det kan også gå hen og fucke personen mere op, for jeg tror gerne at han (eller hun) stadig vil have lysten sindsmæssigt, men bare ikke fysisk mere, hvilket vil stille ham i et dilema. Muligvis personen stadigvæk vil prøve at få fat på børn, også selvom sexlysten ikke er der fysisk, men hvis den er der sindsmæssigt kan personen vel stadig finde på at gøre noget?
Derfor den er lidt i gråzonen.

"Sanity is the sign of a weak mind"

47

fredag, 28. maj 2004, 18:00

det er den mail til politiet jeg fik en rapport tilbage om at den ikek virkede... nogen HER der ved hvilken en jeg skal anmelde ham på så ? ....

48

fredag, 28. maj 2004, 18:09

Citeret

Citeret

nå.. av >_<

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

49

fredag, 28. maj 2004, 18:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Weird Terrain

Citeret

Det kan også gå hen og fucke personen mere op, for jeg tror gerne at han (eller hun) stadig vil have lysten sindsmæssigt, men bare ikke fysisk mere, hvilket vil stille ham i et dilema. Muligvis personen stadigvæk vil prøve at få fat på børn, også selvom sexlysten ikke er der fysisk, men hvis den er der sindsmæssigt kan personen vel stadig finde på at gøre noget?
Derfor den er lidt i gråzonen.

Lysten ryger HELT ... Du ved ikke hvad en enuk er ? ... ;) ... De bliver blide som et lam når bollerne er væk... :)) ..... og kommer til at lyde som en kælling .... :))

50

fredag, 28. maj 2004, 19:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Lysten ryger HELT ... Du ved ikke hvad en enuk er ? ... ;) ... De bliver blide som et lam når bollerne er væk... :)) ..... og kommer til at lyde som en kælling .... :))

Yes den ryger fysisk, men sindsmæssigt vil de stadig have lyst til deres forskruet trang. Dette er blevet set en del gange, jeg selv kan nævne en historie der understøtter det ;)

51

fredag, 28. maj 2004, 23:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Weird Terrain
Yes den ryger fysisk, men sindsmæssigt vil de stadig have lyst til deres forskruet trang. Dette er blevet set en del gange, jeg selv kan nævne en historie der understøtter det ;)

Det hører sammen ... Det er ikke noget "fysisk" ... Det hele er oppe i hovedet og et spørgsmål om homoner osv ... I langt de fleste tilfælde, så vil et bolle-kap klare problemerne og personen mister helt lysten til alt på det område ... I nogle tilfælde virker det dog ikke helt...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (28.05.2004, 23:32)

52

lørdag, 29. maj 2004, 00:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zigiro
Forstår godt lidt din reaktion, men er du sikker på det ikke var en joke? :boxed: :]

Hehe en Joke der kan gi en bøde og i slemme tilfælde fængselsstraf... tjaa så lad dog idioten!!

Don't get mad, get even...

53

lørdag, 29. maj 2004, 01:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af klf
hmm er man ikke barn indtil at man er 18 ?

men jeg syntes piger på 14 til 20 er nogle af de flotteste. de render eks. ikke rundt med et brystmål på 110.... 100 ned og 10 ud.
desuden er i da hurtige til at dømme folk, de skal have skåret bolderne af osv. bare se på nogle af de skolelærer som er dømt, men det viste sig at de var uskyldige. jeg siger da godt at det ikke er mig. de får aldrig et liv igen.

nu mener jeg self de skal have en ordentlig rettergang først.. justitsmord er slemt... men når de er det synes jeg også de skal dømmes derefter..

marc dutroux... ham fra holland.. havde jeg løsladt.. og givet et interwiev med pressen bagefter.. hvor jeg ahvde sagt at han blev løsladt på torvet i morgen klokken 12 !

han ville ikke bevæge sig de første 3 meter levende :chain:

54

lørdag, 29. maj 2004, 01:10

Citeret

Citeret

Nemlig. Jeg levere gerne en boltsaks. Har en som er godt rusten og har sløve blade med nogle gode hakker i ... :evil:

Nix her i firmaet bruger vi blålyn med en god lang lunte som han kan følge med øjnene :evil:

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

55

lørdag, 29. maj 2004, 01:58

Citeret

Det hører sammen ... Det er ikke noget "fysisk" ... Det hele er oppe i hovedet og et spørgsmål om homoner osv ... I langt de fleste tilfælde, så vil et bolle-kap klare problemerne og personen mister helt lysten til alt på det område ... I nogle tilfælde virker det dog ikke helt...

Det fysiske er det der ryger når en person bliver kastereret. Og et spørgsmål om homonoer er også fysisk, det er en fysisk reaktion der sker i kroppen, der så går ind og påvirker dig psykisk. :)

Jeg tvivler på at personen mister alt lysten efter en kastration, da som du selv udpeger, det handler meget om det psykiske og det hjælper en kastrering ikke reelt på. Det er også derfor psykiatrien prøver at hjælpe mere på det område (de kan heller ikke rigtig fornægte problemet mere), men jeg mener ikke den fremgangsmåde psykiatrien har, er en fuldstændig løsning. At dope personen med nervemedicin hjælper måske for en kort periode, men problemet er der stadig.

Og jeg er modstander af dødsstraf så derfor mener jeg heller ikke det er en udvej. Det ville også være lidt en falliterklæring. Men måske der vil komme lidt mere fokus på problemet de næste par år, eftersom det er eskaleret en del på det sidste. Der er en del forældre derude der sikkert snart vil have der sker mere indenfor det område.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.